EvaMab

EM & E <3 Lokation fundet og Dato flyttet

62 indlæg i dette emne

Så kom jeg også forbi din skønne planlægningstråd.

Sikke et (to) fantastisk frieri..det gør det bare lige ekstra sødt at det var så spontant. Er vild med din ring, hvor er den smuk.

Spændende hvilke rammer i ender med at vælge :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op I har været på rundtur :thumbsupsmileyanim: Jeg kender det brudepar, der har bestilt Varna til d.24.05.2014, det er faktisk en fra min klasse, som skal giftes samme dag som mig :lol: De skal vies i domkirken i Aarhus og så holde festen på Varna.

Det Gamle Mejeri har vi også haft kig på, da lokalerne og omgivelserne virker helt fantastiske og priserne meget rimelige :super: Men da vi bor i Favrskov og vielsen foregår i Hvilsager i Mørke sogn, droppede vi hurtigt ideen om bryllupsfesten i Aarhus om omegn :lol:

Jeg har før været på Nordsminde Kro til guldbryllup og runde fødselsdage, og det er rigtig fine lokaler og lækker lækker mad, men hooold nu op det ligger langt ude in the "middle of no where" og men deres værelseskapacitet er jo imponerende, så der er rigelig mulighed for overnatning. De har jo også to forskellige bryllupspakker, til rimelige priser :biggrin:

Aaaarj altså, skulle da lige til at bede dig overtale hende til at bytte dato.. Meeen, nu har jeg lige brugt den sidste time på at stanse hjerter og skrive vores dato på, så nu er der ingen vej tilbage - og vi er ikke længere dato-søstre.

Ja, Norsminde er mega langt væk - fra ALT. Det blev heller ikke vores endelige valg. :)

0

Del dette indlæg

Så kom jeg også forbi din skønne planlægningstråd.

Sikke et (to) fantastisk frieri..det gør det bare lige ekstra sødt at det var så spontant. Er vild med din ring, hvor er den smuk.

Spændende hvilke rammer i ender med at vælge :loveshower:

Jamen velkommen til :)

Jeg er også helt vild med frierierne - det var liiiige min smag. Og min ring - åh ja, hvad kan jeg sige.. jeg ELSKER den! Intet mindre. Han har virkelig virkelig ramt rigtigt - og har været sååå nervøs for om det var min smag.. Hihi.. Tosse!

0

Del dette indlæg

Ny Dato - og lokation booket

Ja vi har jo rigtig været på rundtur - og siden jeg skrev sidst har vi været endnu en tur rundt igen. Pyh, vi får virkelig set "nærområdet" (radius 40km).

Esben var blevet vildt forelsket i Hotel Julsø - men ligesom Norsminde Kro ligger den bare pokkers langt væk fra alt, endda også overnatning. Vi havde egentlig booket stedet da vi kørte derfra, men problemet med overnatningen gjorde at vi ringede og afbestilte dagen efter - og bekræftede Varna. :cheerleader3:

Det betyder dog at vi flytter datoen til 07.06.2014.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Varna Palæet har jeg så også kun gode erfaringer med. Anderledes og specielt anrettet mad og ingen tjenere som står og surmuler blot fordi klokken bliver lidt mere end beregnet inden festen var slut. Det at der er flere selskaber tror jeg ikke I vil bemærke. Den ene gang jeg var derovre var der bl.a. et selskab på ca. 300 personer i et af de andre lokaler og det bemærkede man stort set ikke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer