Lotus

Anderledes og sød gæstebog

21 posts in this topic

Fandt de her billeder af en gæstebog og tænkte jeg ville dele dem med jer.

Jeg har allerede købt en stor fin gæstebog, men efter at have læst at det kan være svært at få folk til at skrive i den tænkte jeg at det kunne være en idé at lægge små kort og kuverter på spisebordet, så folk kan skrive små hilsner imellem retterne eller hvis talerne bliver for kedelige.

Efterfølgende vil jeg så klister alle de små breve ind i gæstebogen, så vi altid har minderne samlet.

post-61018-0-20859000-1348638922.jpg

post-61018-0-98989600-1348638936.jpg

0

Annonce ♥

Har fundet en gæstebog mere jeg synes er rigtig fin.

Det er små papirblomster, hvor gæsterne skriver en hilsen på blomsten. Efterfølgende kan man så sætte alle blomsterne i en ramme og derved lave et fint billede.

post-61018-0-50030500-1348639541.jpg

post-61018-0-05075400-1348639551.jpg

0

Det var en helt utrolig sød idé!

Den vil jeg bestemt overveje! :biggrin:

Tusind tak :wink:

:ilovebryllupsklar:

0

Det var en helt utrolig sød idé!

Den vil jeg bestemt overveje! :biggrin:

Tusind tak :wink:

:ilovebryllupsklar:

Det var så lidt :) Glad for at kunne dele..

0

Annonce ♥

Meget sødt især den med kuverterne. Kom til at tænke at det var også en måde at gemme alle kort der kommer på gaverne så de ikke bare ligger i en kasse et sted. Så bliver gæste/minde bogen HELT fyldt op ;)

0

har selv været til et bryllup hvor det med de små breve/kort blev brugt, ved at bruden var rigtig glad for alle de søde ilsner der blev skrevet....Syntes det var en rigtig sød og anderledes ide så den vil jeg også selv bruge til mit bryllup

0

Meget sødt især den med kuverterne. Kom til at tænke at det var også en måde at gemme alle kort der kommer på gaverne så de ikke bare ligger i en kasse et sted. Så bliver gæste/minde bogen HELT fyldt op ;)

Det er en rigtig god idé! Har nemlig overvejet hvad vi skal gøre med vores kort, da min mors bare står i en gavepose hvilket jeg syntes er synd. Kan være vi låner den :wink:

0

Det er en rigtig god idé! Har nemlig overvejet hvad vi skal gøre med vores kort, da min mors bare står i en gavepose hvilket jeg syntes er synd. Kan være vi låner den :wink:

Jeg synes det er en vildt god idé, tror også selv jeg bruger det til kort. På den måde er kort fra gaver og gæstehilsner også samlet et sted :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Rigtig god idé.. Tak fordi du delte den :cheerleader3:

0

Det er da nogle super søde ideer til gæstebøger :7himmel:

0

Jeg kan vildt godt lide idéen med de små kort og kuverterne i gæstebogen. Det vil jeg helt sikkert overveje at gøre.

0

Vildt fed måde at gøre det på med de små sedler og kuverter ;) kunne nemt være en ide til vores bryllup;)

0

Annonce ♥

Sikke en GOD ide med de små kort. Den vil jeg bestemt bruge- Især eftersom at vi har tænkt os at gifte os som en overraskelse ved vores kommende barns dåb, så har ingen jo kort med til os :))) Så TAK for det GODE forslag :)))

0

Sikke en GOD ide med de små kort. Den vil jeg bestemt bruge- Især eftersom at vi har tænkt os at gifte os som en overraskelse ved vores kommende barns dåb, så har ingen jo kort med til os :))) Så TAK for det GODE forslag :)))

Det var så lidt :lol: kan også selv rigtig godt lide ideen..

0

FEDT! Den idé er jeg også ret sikker på vi hapser. Ser virkelig godt ud :toot:

1

Jeg synes også det er en rigtig god ide, men hvordan har I tænkt jer at gøre det rent praktisk? Bare lade dem ligge rundt på bordene eller hvordan? Kan ikke lige se det for mig :huh: Men synes den er skøn!!

0

Annonce ♥

Jeg synes også det er en rigtig god ide, men hvordan har I tænkt jer at gøre det rent praktisk? Bare lade dem ligge rundt på bordene eller hvordan? Kan ikke lige se det for mig :huh: Men synes den er skøn!!

Hmm... har ikke helt tænkt over det praktiske endnu. Men tror enten der bliver lavet et hjørne med sedler og kuverter eller at de bliver de placeret på bordet som del af dekorationen. Men hvornår skriver folk hilsner til gæstebogen normalt? Receptionen, under maden eller efter maden?? :blink:

0

Er der nogen der har et bud på hvor man kan finde små kort og kuverter?? :)

0

Hmm... har ikke helt tænkt over det praktiske endnu. Men tror enten der bliver lavet et hjørne med sedler og kuverter eller at de bliver de placeret på bordet som del af dekorationen. Men hvornår skriver folk hilsner til gæstebogen normalt? Receptionen, under maden eller efter maden?? :blink:

Det ved jeg faktisk ikke helt.. Sidst jeg var til et bryllup gjorde jeg det lige i starten, men det var mest fordi brudens mor stak mig den i hånden med det samme. Men ellers ved jeg det ikke?? Tænker umiddelbart det er noget man kan få tiden til at gå med under receptionen, hvis man har sådan en :wink: Det har vi ikke, men mon ikke vi gør sådan at folk kan skrive mens de venter på vi får taget et par billeder. Inde i mit hoved er det ihvertfald det der giver bedst mening :)

0

Annonce ♥