brudzilla

Golf salonen vs. Restaurant 1a

13 indlæg i dette emne

Vi har lidt brug for jeres hjælp. Langt om længe er det lykkes os at skære en masse bryllupslocations ned til 2:

Golf Salonen i Viborg vs. Restaurant 1a i Silkeborg (under Radisson).

Vi er fuldstændig i vildrede og aner ikke, hvad vi skal vælge til vores forårs/sommerbryllup næste år.

Er der nogen af jer, der har erfaringer med en af de to? Vi kender selv lidt til Golf Salonen gennem familie, der har været der, men vil meget gerne høre, hvad I andre har af indtryk?

Hvordan er maden, portionsstørrelserne (kan landmandsjyderne blive mætte...)?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lidt brug for jeres hjælp. Langt om længe er det lykkes os at skære en masse bryllupslocations ned til 2:

Vi er fuldstændig i vildrede og aner ikke, hvad vi skal vælge til vores forårs/sommerbryllup næste år.

Er der nogen af jer, der har erfaringer med en af de to? Vi kender selv lidt til Golf Salonen gennem familie, der har været der, men vil meget gerne høre, hvad I andre har af indtryk?

kender ikke 1a men ville vælge golf salonen, udelukkenden for omgivelseren

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

kender ikke 1a men ville vælge golf salonen, udelukkenden for omgivelseren

Til gengæld er lokalerne skrækkelige :-/

0

Del dette indlæg

Jeg har for ca. 6 år siden været til bryllup på restaurant 1A. Det var nogle skønne lokaler og super mad. Det eneste minus var at der var koncert i lokalet nedeunder.

Sådan som jeg husker det, er der faktisk en flot udsigt deroppefra. Alle gæsterne var efter vielsen ude at sejle med Hjelen (eller hvad den nu hedder :wink: ) super hyggelig tur og den sluttede faktisk lige ved restauranten. Så jeg kan kun sige at vi var til en rigtig god bryllupsfest der :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og Golf salonen:

large_Golf%20Hotel%20Viborg%20og%20Golf%20Salonen%20-%20selskabslokale%20c%20paa%20golf%20salonen.jpg

Og en masse mere i 360 grader fotos på hjemmesiden (kan desværre ikke finde ud af at lægge dem ind her...)

Nogen ideer til, hvordan man evt. kunne gøre Golf salonens lokale lidt mere hyggeligt? Jeg tænker lyskæder, lanterner eller noget helt tredje?

http://www.golfhotel...360-rundvisning

Redigeret af brudzilla
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kender kun Golf Salonen, og det er ikke specielt spændende lokaler, men mere udsigten, der er noget ved. Ud fra billederne af 1A synes jeg du skal vælge det sted. Det virker som om det har lidt mere sjæl og mindst lige så god udsigt (hvis ikke bedre) :-)

Redigeret af Soon2bemrsH
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer