Sign in to follow this  
Followers 0
brudzilla

Kuvertpris på bryllupskage?

12 posts in this topic

Er i fuld gang med at lægge budget (puha sikke hurtigt det løber op :fløjt: ) og bryllupskagen skal vi da også have med.

Men jeg har intet overblik over, hvad det koster for sådan en fætter.

Vi er ret hooked på en fra guldbageren, da vi tidligere har smagt nogle rigtig gode derfra. Men det var længe før fedt- og sukkerafgift ( :angry: ) så er sikkert steget en del.

Nogen der har et bud på en kuvertpris (hvis det gør nogen forskel bliver vi ca. 75)

modern-stor.jpg

Edited by brudzilla
0

Annonce ♥

Mine erfaringer siger mig at hvis man regner med en kuvertpris på 75 kr så passer det nok meget godt :-)

0

Mener vi gav ca 65kr pr kuvert.

0

Er i fuld gang med at lægge budget (puha sikke hurtigt det løber op :fløjt: ) og bryllupskagen skal vi da også have med.

Men jeg har intet overblik over, hvad det koster for sådan en fætter.

Vi er ret hooked på en fra guldbageren, da vi tidligere har smagt nogle rigtig gode derfra. Men det var længe før fedt- og sukkerafgift ( :angry: ) så er sikkert steget en del.

Nogen der har et bud på en kuvertpris (hvis det gør nogen forskel bliver vi ca. 75)

modern-stor.jpg

Hejsa

Vi regner med at bestille igennem www.desserten.dk har tidligere smagt deres bryllupskager og de er super gode, deres kuvertpris er 62.50, men det kommer selvfølgelig an på hvor i landet i skal holde brylluppet. Forresten skøn dato i skal giftes :loveshower:

0

Annonce ♥

Her i det nordjyske (og nogen steder i det østjyske) er prisen fra 45 kr pr kuvert :)

0

Vi får ikke decideret bryllupskage, men 4 forskellige kager og tærter. Det giver vi cirka 35 kr pr. næse for.

Edited by Frangipani
0

Hos en privat ca 35 kr pr. pers.. Hos en konditor fra 85-100 kr pr. pers

0

Vi får også vores lavet af en hobbykonditor og skal give 25 kr pr snude... :)

0

Annonce ♥

Jeg har undersøgt priser hos Sweet Valentine i KBH, og de tager ca. 45 kr. pr. kuvert, hvis den ikke skal være i lag, og mellem 60-75 kr., hvis det skal være i lag..

0

Vi havde min veninde til at lave vores kage, og den ender vidst I at koste omkring 1800 kr til 80 personer. I de 1800 kr er så også hvis hun har haft behov for at købe nye udstikkere etc.

0

Jeg lavede selv vores. Vi var 74 mennesker og den kostede 891 kr. og var i 5 etager.

Men selvfølgelig skal man også betale for arbejdstimer, når man kigger på priser og på, hvad man vil have i, og hvordan den skal pyntes.

0

Annonce ♥