data87

August drømme - Beretning :-)

892 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tak piger, hvor er I skønne. Jeg glæder mig helt vildt til at vise jer mere, Jeg håber vi snart får billeder fra fotografen..

Nu er vi i sommerhus hvor vi rigtig kan hygge og slappe af ovenpå den store oplevelse.. Glæder mig til champagne i boblebadet om lidt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det dejligt og hvor ser I godt ud! Og dit smil på det første billede siger bare det hele

Tak :) Jeg blev først rigtig nervøs og rørt da jeg stod udenfor kirken, og blev nervøs for, om jeg nu kunne smile.. Men da jeg først så alle gæsterne og min Mand (hvor føles det fedt at skrive), kunne jeg sagtens smile, med tåre i øjnene ;)
0

Del dette indlæg

Honnymoon

Vi følte ikke vi havde råd til at rejse ud efter brylluppet, så vores bryllupsrejse er gået til svigerforældrenes sommerhus i Hals. Her har vi nogle dage hvor vi bare kan slappe af og hygge sammen. Vi har været på Nordsømuseet, i Aalborg zoo, og på stranden. Det er dejligt at have tid til hinanden. Om dagen familiehygge om aftenen honnymoon stemning. Det er jo ikke noget særligt, men vi nyder det alligevel i fulde drag. Da vi kom her op lå der en hestesko i gangen (vist noget med at det betyder held) og der stod en kruv med champange, chokolade og en gave til den lille, rigtig sødt af dem. Vi kommer så faktisk alligevel ud at rejse, da vi som jeg tidligere har nævnt har fået mulighed for en billig rejse til Athen, så vi tager også lige en Honnymoon vol 2 :cheerleader3:

Det er virkelig helt fantastisk at være gift, også selvom man har kendt hinanden længe inden. Når vi har snakket med folk herefter, spørger næsten alle "nå hvordan er det så at være gift", og det er jo egentlig ikke anderledes og alligevel er alt anderledes. Vores hverdag kommer jo ikke til at ændre sig, kun at vi kan kalde hinanden noget nyt, og vi valgte jo allerede hinanden til for livet da vi fik vores søn. Men alligevel ændre dette meget synes jeg, vi har valgt hinanden til bare ud fra kærligheden. For mig sætter det at vi er blevet gift ligesom to streger under os som par og vores familie. Gennem planlægningen af brylluppet er det bare kommet til at betyde mere og mere for mig, og lidt overraskende også for min mand, det er bare ubeskriveligt stort.. En anden fantastisk sidegevinst er at forelskelsen virkelig blomstre også efter 10 år, vi er som nyforelskede igen, og det er bare så fantastisk, jeg ved godt at det ikke varer ved, men nyder hvert sekundt af det.

I får lige lidt billeder (mens jeg sidder og skriver lidt på starten af min beretning)

Se lige min utrolig lækre mand (hvor er det bare fantastisk at kunne kalde ham det nu) :loveshower:

post-62821-0-41299100-1376576536_thumb.j

Mig og min dejlige søn

post-62821-0-86030300-1376576572_thumb.j

Aftenhyggei boblebadet, med massere af champange

post-62821-0-26882100-1376576625_thumb.j

Tur på stranden :7himmel:

post-62821-0-60132300-1376576675_thumb.j

Redigeret af data87
0

Del dette indlæg

Wuhuu har lige fået besked fra fotografen om, at vores billeder er klar i morgen, nøj hvor er jeg bare spændt på at se dem, og så kan jeg få lavet en ordentlg beretning til jer, med massere af billeder :7himmel:

0

Del dette indlæg

Åhr hvor jeg glæder mig til at læse mere og se flere billeder! Jubii!! Lyder som en fantastisk dejlig tur i har!

Og for Søren en lækker søn - han er da lige til at spise!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhr hvor jeg glæder mig til at læse mere og se flere billeder! Jubii!! Lyder som en fantastisk dejlig tur i har!

Og for Søren en lækker søn - han er da lige til at spise!

Tak hvor er du sød.. Er i tvivl om hvor mange som har fulgt med i min planlægningstråd, så er spændt på hvor mange som vil læse beretningen. Men synes selv det er sjovt at lave, så det vil jeg.. Det er en god måde at mindes det hele synes jeg :biggrin:

Tak, det rammer jo lige i moderhjertet :kiss:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: Beretning :cheerleader3:

Nu er jeg kommet igang, og hvor er det bare sjovt og hyggeligt at mindes vores dejlige dag. Jeg håber jeg kan få skrevet en god en af slagsen, har virkelig nydt at læse andres :) (overskriften er linket)

Redigeret af data87
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer