keiko

Prinsesse Bryllup <3

137 posts in this topic

Sko!!!!!!

Så har jeg endelig fået mine brudesko! og ej hvor er de bare flotte!

Glæder mig til at få min skoklips hjem, så jeg kan se det sammen.

på Tirsdag skal jeg så ud og have syet min brudekjole til, så de passer med længden på kjolen

post-49973-0-96556600-1366793444.jpg

Edited by keiko
0

Annonce ♥

Fustreret!!!!

Min H2B og jeg har altid drømt om et stort bryllup, hvor der ikke skulle mangle nogle af dem vi holder af. Derfor inviterede vi 110 gæster, da vi tænkte det nok ikke er alle der kan komme, så ville gerne ende på omkring de 100 gæster.

nu har vi så fået svar fra alle og det er kun 85 gæster der kan komme, dvs. vi har fået afbud fra 25 stk. Det er bare så trist. jeg er virkelig deprimeret over at det er mere end 20% af gæster ikke kan komme. Og det er allemulige forskellige grunde. Nogle er lige blevet skildt i år, så de kommer ikke fordi deres partner kommer, nogle er lige flyttet til grønland så det ville koste 10.000 pr. mand at komme, nogle kan ikke få fri fra arbejde og sådan kan jeg blive ved.

Er virkelig nede over det, da jeg 100% kun regner med at skulle have 1 bryllup i mit liv! og synes det er så trist at der er så mange som betyder meget både for mig og min kommende mand, som ikke kan være der!

Lige nu overvejer vi så at invitere nogle flere venner, som der ikke var mulighed for at invitere før. Men det er ikke helt det samme.

Jeg ved godt at man på dagen sikkert ikke bemærker det og vi skal da nok få en helt fantastisk fest alligevel. Men lige nu gør det lidt ondt.

0

Annonce ♥

Det kan jeg godt forstå du er skuffet over. Det lyder dog for de fleste som nogle grunde som de fleste vel kan sætte sig ind i. Hvis man ikke kan få fri fra arbejde er det jo svært. Det med Grønland .... det ER jo dyrt, især hvis der skal flere afsted, og det ikke kan kombineres med anden grund til et besøg. Men øv alligevel, jeg ville også være nede over det. På den anden side, som du selv er inde på, så giver det jo mulighed for at invitere nogle andre I måske gerne ville have med. Eller for at have en ekstra lækker menu, eller noget andet I måske har valgt fra til brylluppet, en lidt lækrere bryllupsrejse eller hvad ved jeg. Det bliver en dejlig fest alligevel, og med 85 gæster eller hvor mange I ender med at blive, så får du travlt nok med at snakke med dem der kommer.

Vi har halvt så mange som jer og har også afbud fra i hvert fald 10 indtil nu (og har kun lige sendt invitationer ud). Der er nogle med en god grund og nogle der bare har meddelt at de ikke kommer (ret skuffende, flere fra h2bs familie som ellers ikke er ret stor). Så måske det ikke er helt så usædvanligt med de der 20 % afbud.

Josephine

0

Kan godt forstå at hvert eneste afbud gør nas... Men tænk på alle de andre der kommer!!!!! Og 85 gæster er virkelig mange! Det bliver jo umuligt at nå, at snakke med alle. Jeg er sikker på, at I får en skøn fest alligevel.

At blive inviteret med på et afbud .... Hmmmmm ..... Det kan der være delte meninger og følelser omkring! Måske den lige skal vendes i fht hvordan man selv ville have det i den situation.....

0

Annonce ♥

Tillykke med Brylluppet - Datosøster...

Ja det er 31 dage tilbage tl vores bryllup...

Glæder mig til at læse mere om din bryllupsplanlægelse.. Øv jeg fik ikke set din kjole. men jeg kan nok vente efter brylluppet... :lol:

Træls med dine 25 gæster... Kender det godt... Der skete også for mig

Jeg har en MEGET lille familie på 5 personer. Jeg inviterede min fætter, tante og onkel. Men min tante og onkel kunne ikke deltage en hel dag, de smutter kl 16.00. for de skal holde en mini ferie. Jeg er godt skuffet fordi jeg havde sendt invitation ud i nov 2012. Det var i god tid, men de gav besked for 2 uger siden, at de ikke kunne deltage en hel dag. :boohoo: .. Ellers jeg har min fætter og min H2B s familie samt selvf vores dejlige venner...

Kram til dig :hug:

0

Tillykke med Brylluppet - Datosøster...

Ja det er 31 dage tilbage tl vores bryllup...

Glæder mig til at læse mere om din bryllupsplanlægelse.. Øv jeg fik ikke set din kjole. men jeg kan nok vente efter brylluppet... :lol:

Træls med dine 25 gæster... Kender det godt... Der skete også for mig

Jeg har en MEGET lille familie på 5 personer. Jeg inviterede min fætter, tante og onkel. Men min tante og onkel kunne ikke deltage en hel dag, de smutter kl 16.00. for de skal holde en mini ferie. Jeg er godt skuffet fordi jeg havde sendt invitation ud i nov 2012. Det var i god tid, men de gav besked for 2 uger siden, at de ikke kunne deltage en hel dag. :boohoo: .. Ellers jeg har min fætter og min H2B s familie samt selvf vores dejlige venner...

Kram til dig :hug:

Det kan jeg virkelig godt forstå du er ked af :( Sender dig lige en masse knus og håber du forlier dig med tanken og ved at dem der ikke kan komme sender jer gode tanker :)

:hug: Det kan jeg godt forstå at du er skuffet over.. det er også et stort frafald... Jeg ville også selv blive ked af det!

Men i skal stadig være 85.... Det bliver stadig en FANTASTISK fest!!

Kan godt forstå at hvert eneste afbud gør nas... Men tænk på alle de andre der kommer!!!!! Og 85 gæster er virkelig mange! Det bliver jo umuligt at nå, at snakke med alle. Jeg er sikker på, at I får en skøn fest alligevel.

At blive inviteret med på et afbud .... Hmmmmm ..... Det kan der være delte meninger og følelser omkring! Måske den lige skal vendes i fht hvordan man selv ville have det i den situation.....

Det kan jeg godt forstå du er skuffet over. Det lyder dog for de fleste som nogle grunde som de fleste vel kan sætte sig ind i. Hvis man ikke kan få fri fra arbejde er det jo svært. Det med Grønland .... det ER jo dyrt, især hvis der skal flere afsted, og det ikke kan kombineres med anden grund til et besøg. Men øv alligevel, jeg ville også være nede over det. På den anden side, som du selv er inde på, så giver det jo mulighed for at invitere nogle andre I måske gerne ville have med. Eller for at have en ekstra lækker menu, eller noget andet I måske har valgt fra til brylluppet, en lidt lækrere bryllupsrejse eller hvad ved jeg. Det bliver en dejlig fest alligevel, og med 85 gæster eller hvor mange I ender med at blive, så får du travlt nok med at snakke med dem der kommer.

Vi har halvt så mange som jer og har også afbud fra i hvert fald 10 indtil nu (og har kun lige sendt invitationer ud). Der er nogle med en god grund og nogle der bare har meddelt at de ikke kommer (ret skuffende, flere fra h2bs familie som ellers ikke er ret stor). Så måske det ikke er helt så usædvanligt med de der 20 % afbud.

Josephine

Tusind tak alle sammen, det varmer med tanker og knus!!! I er bare skønne! :bearhug:

Ja uanset hvad, så bliver dagen fantastisk. Men Ja det gør lidt ondt når dem man holder af ikke har mulighed for at være der, også selvom man kan sætte sig ind i deres årsager.

Men min H2B har været ude og spørge nogle af de venner som skulle med til reception, men vi ikke kunne invitere til festen. pga vi begge har store familier. Så nu er vi da oppe på 92 gæster. Det hjælper :rolleyes:

igår var vi ude at få rettet begge vores tøj til, så det er sidste gang inden vi henter det! OMG der er en måned til jeg skal giftes :cheerleader3:

Edited by keiko
0

Annonce ♥

Møde med præsten:

Vi har møde med præsten idag, jeg er meget spændt. Det overraskede mig at hun ville hjem til os. jeg havde en forventning om at vi skulle ud til kirken. Men det er nok for at lærer os bedre at kende.

Hun har sagt vi skal vælge 4 salmer, men håber på det bliver skåret ned til 3.

uha, kun 15 dage til, kan mærker sommerfuglende begynder så småt.

0

Annonce ♥

Annonce ♥