keiko

Prinsesse Bryllup <3

137 indlæg i dette emne

INVITATIONER!!!

Så er vi endelig færdige med at lave invitationer, Eftersom vi skal have over 70 invitationer til festen og 60 til receptionen. Valgte jeg ikke at lave mine selv. Da jeg ved at jeg er alt for perfektionistisk, så de vil aldrig blive gode nok, ergo aldrig blive færdige. :fløjt:

Vi har nu bestilt dem inde på vistaprint, tror de bliver rigtig fine. Glæder mig til de kommer. :loveshower:

Så håber jeg bare vi kan håndleve de fleste så vi ikke skal betale den dyre fragt!!! Da det alene ville løbe op i næsten 1000 KR!!!! :td:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser du bare smuk ud i din kjole :a1221:

Dejligt, at den stadigvæk var alt det du huskede :lol:

Uhh hvor spændende med invitationerne, dem glæder vi os til at se :wink:

Jeg har det på samme måde, håber også de fleste kan afleveres i hånden, for synes godt nok det er dyrt at skulle sende. Vi skal jo have omkring 100 med :blink:

0

Del dette indlæg

Vielses ringe!!!

OHHHHH jeg var bare såååååååååå nervøs for at skulle begynde at kigge på vielses ringe, da jeg ikke endnu har set den ring jeg gerne vil have.

Jeg vil gerne have en vielses ring som var guld, med sten helevejen rundt, unik! Ikke så nemt. :wink:

Men vi var nede ved guldsmeden for anden gang igår og det lød virkelig som om han ville lave lige det jeg har forstillet mig. heldigvis har jeg kun en 47 i ringstørrelse så der skal ikke ligeså mange sten i :tunge:

Men H2B ring bliver magen til min, men der hvor jeg har sten, får han så bare en streg af hvisguld som er lidt hævet.

Vi har ellers i lang tid gået og diskuteret om han ovehoved skulle have en ring. Da han synes det er meget besværgeligt at han skal tage den af og på hele tiden. Han spiller professionel håndboldt, så den vil skulle af hver dag. så snakkede han om at han bare ville have den i en kæde, hvor jeg så sagde," HVIS DEN IKKE SKAL VÆRE PÅ FINGEREN, KAN DU LIGE SÅ GODT LADE VÆRE MED AT FÅ EN!! Da folk kigger på hænderne efter en ring, ikke en halskæde!!

Det blev han lidt chokeret over jeg havde det sådan, og den har været diskuteret mange gange. :pokey: Men igår sagde han, at han at han godt kunne se hvad jeg mente. Da han havde været udefor en pige i byen, som ikke forstod at han var forlovet for han havde jo ikke ring på (vi har så valgt at det kun var mig, der skulle have en forlovelses ring dengang, da der ikke er tradition for at mændene har ring på i England, hvor jeg kommer fra)

SÅÅÅÅ :cheerleader3: JubiiIIII for det! Selvom jeg er sikker på han nok skal glemme at tage den på nogle dage!! :o

0

Del dette indlæg

Hvor ser du bare smuk ud i din kjole :a1221:

Dejligt, at den stadigvæk var alt det du huskede :lol:

Uhh hvor spændende med invitationerne, dem glæder vi os til at se :wink:

Jeg har det på samme måde, håber også de fleste kan afleveres i hånden, for synes godt nok det er dyrt at skulle sende. Vi skal jo have omkring 100 med :blink:

Mange tak Lise <3 er også super glad for den, selvom jeg ikke synes billederne lever op til det virkelige billede

Ja det er bare sååååå dyrt, vi skal jo invitere 110 til festen og 50 til reception.. det er jo vildt at Poto er så dyrt. Gid der var mængde rabat :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vielses ringe!!!

OHHHHH jeg var bare såååååååååå nervøs for at skulle begynde at kigge på vielses ringe, da jeg ikke endnu har set den ring jeg gerne vil have.

Jeg vil gerne have en vielses ring som var guld, med sten helevejen rundt, unik! Ikke så nemt. :wink:

Men vi var nede ved guldsmeden for anden gang igår og det lød virkelig som om han ville lave lige det jeg har forstillet mig. heldigvis har jeg kun en 47 i ringstørrelse så der skal ikke ligeså mange sten i :tunge:

Men H2B ring bliver magen til min, men der hvor jeg har sten, får han så bare en streg af hvisguld som er lidt hævet.

Vi har ellers i lang tid gået og diskuteret om han ovehoved skulle have en ring. Da han synes det er meget besværgeligt at han skal tage den af og på hele tiden. Han spiller professionel håndboldt, så den vil skulle af hver dag. så snakkede han om at han bare ville have den i en kæde, hvor jeg så sagde," HVIS DEN IKKE SKAL VÆRE PÅ FINGEREN, KAN DU LIGE SÅ GODT LADE VÆRE MED AT FÅ EN!! Da folk kigger på hænderne efter en ring, ikke en halskæde!!

Det blev han lidt chokeret over jeg havde det sådan, og den har været diskuteret mange gange. :pokey: Men igår sagde han, at han at han godt kunne se hvad jeg mente. Da han havde været udefor en pige i byen, som ikke forstod at han var forlovet for han havde jo ikke ring på (vi har så valgt at det kun var mig, der skulle have en forlovelses ring dengang, da der ikke er tradition for at mændene har ring på i England, hvor jeg kommer fra)

SÅÅÅÅ :cheerleader3: JubiiIIII for det! Selvom jeg er sikker på han nok skal glemme at tage den på nogle dage!! :o

Det lyder dejligt at I kan få lige de ringe I (måske mest du) vil have. :thumbsupsmileyanim: Vi prøver stadig at finde ud af, hvad vi gerne vil have..

jeg synes da heller ikke der er tradition for at mænd herhjemme har forlovelses ring?? Det har min h2b ikke. Jeg synes det virker mærkeligt. Han frier jo med en ring til kvinden, som hun får, og skulle han så bare lige fra baglommen hive en ring frem til sig selv også? :lol:

0

Del dette indlæg

Bryllupsrejse

:cheerleader3:Wuhu , så er bryllupsrejsen booket :tunge:

Skal 3 uger til Phuket i Thailand Mandag efter bryllupet (som er om lørdagen) det bliver bare sååååå skønt.

Vores hotel værelse er en brudesuite, med privat pool direkte fra vores teresse.

her er lige nogle billeder

Racha-Kiri-pano.jpg

009-kata-beach.jpg

010-nalina-classic.jpg

007-kata-beach.jpg

ej hvor lækkert :)

vi har også kigget på thailand, hvor har I bestilt det henne og må man spørge hvad det kommer til at koste? :)

0

Del dette indlæg

Vielses ringe!!!

Det lyder dejligt at I kan få lige de ringe I (måske mest du) vil have. :thumbsupsmileyanim: Vi prøver stadig at finde ud af, hvad vi gerne vil have..

jeg synes da heller ikke der er tradition for at mænd herhjemme har forlovelses ring?? Det har min h2b ikke. Jeg synes det virker mærkeligt. Han frier jo med en ring til kvinden, som hun får, og skulle han så bare lige fra baglommen hive en ring frem til sig selv også? :lol:

Hej Malene

nej sådan har jeg det også, tror bare der er nogle kvinder i DK der gerne vil have deres mand har ring på. Da de så sammen er ringforlovet. Vi har to vennepar som liger er blevet forlovet. og der har begge mændende også fået ringe.

Det er dog nogle de køber efter pigen har sagt ja. :tunge:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, det kunne de godt tage og give ja :)

Dejligt han er gået med til det, når det betyder så meget for dig og det lyder til at blive nogle smukke ringe og meget unikke, dem vil jeg glæde mig til at se :)

I skal nok få et billede når de er klar. det er lidt svært at forklare :biggrin:

0

Del dette indlæg

Bryllupsrejse

Skal 3 uger til Phuket i Thailand Mandag efter bryllupet (som er om lørdagen) det bliver bare sååååå skønt.

Vores hotel værelse er en brudesuite, med privat pool direkte fra vores teresse.

Racha-Kiri-pano.jpg

009-kata-beach.jpg

010-nalina-classic.jpg

007-kata-beach.jpg

vi har også kigget på thailand, hvor har I bestilt det henne og må man spørge hvad det kommer til at koste? :)

Ja selvfølgelig må du det. Vi har bestilt den igennem Travel Link. hvor vi både bookede fly og hotel sammen.

Vores rejse:

fly fra hamborg til 2 personer, som er 19 nætter i phuket på 5 stjernet hotel, privat suite med egen pool, inklusiv morgenmad, koster 16.000. Vi kunne også havde fået det samme uden Suite til 14.000.

Men der var priser helt ned til 10.000 for 19 nætter på 4 stjernet hotel + fly, så synes det er vildt billigt!! :o

prisen er selvfølgelig for begge personer inkl. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Bryllupsrejse

Racha-Kiri-pano.jpg

009-kata-beach.jpg

010-nalina-classic.jpg

007-kata-beach.jpg

Ja selvfølgelig må du det. Vi har bestilt den igennem Travel Link. hvor vi både bookede fly og hotel sammen.

Vores rejse:

fly fra hamborg til 2 personer, som er 19 nætter i phuket på 5 stjernet hotel, privat suite med egen pool, inklusiv morgenmad, koster 16.000. Vi kunne også havde fået det samme uden Suite til 14.000.

Men der var priser helt ned til 10.000 for 19 nætter på 4 stjernet hotel + fly, så synes det er vildt billigt!! :o

prisen er selvfølgelig for begge personer inkl. :cheerleader3:

Hold nu op! :blink:

1000 tak for svaret, nu er min mand overtalt til det samme ophold som jer med suite :cheerleader3:

lyder helt fantastisk! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØJ hvor jeg bare glæder mig til brylluppet.

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Det er ved at gå op for mig at det er snart (ved godt der er over 4 måneder til, men når man har ventet i over et år nu, så føles det som kort tid). Jeg kan ikke andet end at tænke på bryllup.

" Husker jeg nu det, bare jeg ikke glemmer dat og kan jeg nå dit" ihhh det hele er bare så spændende.

Ville ønske jeg havde fundet skoene, da dem skal jeg have fundet inden rettelserne til min kjole. Men åhhhh der bliver bare en fantastisk dag!!! :heart:

Jeg skulle lige ud med min glæde, da jeg tror min nærmeste har hørt RIGELIGT om bryllup!! :blush:

Redigeret af keiko
0

Del dette indlæg

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Det er ved at gå op for mig at det er snart (ved godt der er over 4 måneder til, men når man har ventet i over et år nu, så føles det som kort tid). Jeg kan ikke andet end at tænke på bryllup.

" Husker jeg nu det, bare jeg ikke glemmer dat og kan jeg nå dit" ihhh det hele er bare så spændende.

Ville ønske jeg havde fundet skoene, da dem skal jeg have fundet inden rettelserne til min kjole. Men åhhhh der bliver bare en fantastisk dag!!!

Jeg skulle lige ud med min glæde, da jeg tror min nærmeste har hørt RIGELIGT om bryllup!!

Kan godt forstå du glæder dig helt vildt :) og det er mega kort tid, det går så stærkt! altså JEG har lang tid til men kan stadig ikke snakke om andet :7himmel:

men tror også mine nærmeste for hørt nok lige nu, så er det dejligt med bryllupsklar :loveshower::lol:

0

Del dette indlæg

Kan godt forstå du glæder dig helt vildt :) og det er mega kort tid, det går så stærkt! altså JEG har lang tid til men kan stadig ikke snakke om andet :7himmel:

men tror også mine nærmeste for hørt nok lige nu, så er det dejligt med bryllupsklar :loveshower::lol:

Tak Louise,

Dejligt jeg ikke er den eneste, og ja rigtigt!! skønt med bryllupsklar. Jeg drømmer :7himmel: også bare om bryllup hver nat ()() . så jeg har ikke andet på hjernen døgnet rundt :oops:

0

Del dette indlæg

Tak Louise,

Dejligt jeg ikke er den eneste, og ja rigtigt!! skønt med bryllupsklar. Jeg drømmer :7himmel: også bare om bryllup hver nat ()() . så jeg har ikke andet på hjernen døgnet rundt :oops:

det er du bestemt ikke :happy:

bruger næsten alt min tid på at finde billeder og gode ting til brylluppet :fløjt:

men det betyder bare så meget, og vi kan jo ikke andet end at glæde os :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:/ :cheerleader3:

Ville ønske jeg havde fundet skoene, da dem skal jeg have fundet inden rettelserne til min kjole. Men åhhhh der bliver bare en fantastisk dag!!! :heart:

Jeg skulle lige ud med min glæde, da jeg tror min nærmeste har hørt RIGELIGT om bryllup!! :blush:

Uhh, ja det er altså virkelig snart :) Kan godt forstå du glæder dig helt vildt og hvis du ikke skulle ud med glæden herinde, hvor så? :)

0

Del dette indlæg

Headpiece og Hår

Jeg har altid forestillet mig jeg "bare" skulle have slør og krøller.

Men efter jeg har fundet en fantastisk kjole, skal håret da også være fantastisk. Går med tanker om mit hår skal sættes op i denne her stil:

post-49973-0-30682300-1358945376.jpgpost-49973-0-11823700-1358945521.jpg

og så faldt jeg over disse Headpieces:

post-49973-0-27384000-1358945592.jpg

post-49973-0-29767700-1358945633.jpg

Især den sidste er jeg vild med: ved dog ikke om den bliver for meget (og så skulle deb være med sølv perler i stedet for guld)

0

Del dette indlæg

Åh ja, frisuren er altid et problem :wink:

Ser rigtig godt ud det du har fundet indtil videre :) Jeg kan også rigtig godt lide det sidste, men tror jeg ville synes det bliver lidt for meget, når håret også er rigtig prangende og med slør, så ville jeg nok vælge et lidt mindre :happy: Har du kigget på Miss Lenas?

0

Del dette indlæg

SASHES - bælter

IHHHH :a1221: jeg vil vildt gerne have et belte på min brudekjole, da den er lidt bar uden synes jeg. Bæltet/sashet skal være lige under brystet. Jeg havde prøvet nogle sammen med kjolen, da jeg var derude første gang og da jeg så var der sidst, havde de kun bælter fra den nye kollektion og de var for store,brede eller bare ikke det jeg havde regnet med.

Så nu er jeg på jagt efter et selv, men synes det er vildt svært.

Min kjole ser sådan ud, med et af deres bælter. (fjernet pga. venner ikke skal se den)

Men mit bælte skal enten være lille og midt i som disse

post-49973-0-67056200-1360045183.jpg

post-49973-0-16512700-1360045208.jpg

Ellers skal det være et tyndt glimmer bælte helevejen rundt som disse

post-49973-0-73823000-1360045239.jpg

post-49973-0-17159800-1360045293.jpgpost-49973-0-68784800-1360045300.jpg

Ellers er der er sidste mulighed, hvis jeg ikke kan finde et bælte at jeg så finder et broche som denne fx.

post-49973-0-41496600-1360045365.jpg

vil så gerne snart have bundet den da jeg skal til brudekjoletilpasning i marts

Redigeret af keiko
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brudebuket

Forleden dag faldt jeg over denne buket som Susanne havde på sin hjemmeside. jeg blev smask forelsket i idéen. Da jeg rigtig gerne vil have muligheden for at gemme min buket forevigt. Derfor synes jeg dette var genialt

post-49973-0-60998000-1361890670.jpgpost-49973-0-10036300-1361890725.jpg

Derfor snakkede jeg med H2B, og han synes det var en helt genial idé :D JUUUUUUUUUUUUBBBBBBBBBBBBIIIIIIIIIII

:cheerleader3: :cheerleader3:

Så skrev til Susanne med det samme og spurgte om hun kunne lave en til mig, men med lilla farver og lidt anderledes Bling. Hun var så sød og ikke i tvivl om den bliver vanvittig flot.

Her er nogle af de inspirations billeder som jeg har sendt, da den skal have en masse lilla.

post-49973-0-11344800-1361891530.jpg

post-49973-0-70594000-1361891550.jpg

post-49973-0-67770300-1361891566.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer