keiko

Prinsesse Bryllup <3

137 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal nok se om jeg ikke kan få lagt nogle billeder ind af den, men det bliver desværre af en model der har den på, da man først måtte tage billeder af den når man havde købt den. :td:

men glæder mig til jeg skal ud og have den på igen, og der tager jeg helt sikkert billeder :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tillykke med brylluppet :)

Hvor mange gæster skal I have med? Hvad er jeres budget?

Og så er det et rigtig rigtig flot billede af jer!

hej akrotøsen

Vi bliver 110-120 gæster og så har vi reception ud over . Såååå, det bliver et stooooooort bryllup. men det skyldes mig og min H2B begge har meget store familier og vi ikke vil have nogen skulle undlades.

Det er også derfor vi ventede de 1,5 år med at blive gift. da vi selfølgelig lige skulle spare op! vi regner med det bliver ca. 150.000 DKK, men vi har sat lidt ekstra af i nødstilfælde :fløjt:

Mange tak for komplementet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg skal nok se om jeg ikke kan få lagt nogle billeder ind af den, men det bliver desværre af en model der har den på, da man først måtte tage billeder af den når man havde købt den. :td:

men glæder mig til jeg skal ud og have den på igen, og der tager jeg helt sikkert billeder :thumbsupsmileyanim:

Det er helt fint, smid du bare model-billedet ind :)

0

Del dette indlæg

Jeg kan desværre ikke få lov til at indsætte billedet, men her er et link til kjolen, for dem der nyeskærrige. :biggrin:

http://www.askepot-b...pronovias-20125 , den er på side 7, nr 52

Redigeret af keiko
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den første butik jeg var i, var askepot og valentino! Fantastisk butik :cheerleader3:

Den første kjole hun viste mig, var bare så smuk! Og det var den første jeg prøvede på, og det var den kjole jeg endte med at købe! :a1221:

De har så mange smukke kjoler der, og din er også rigtig smuk, tillykke med den! :c166:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bryllupsrejse

:cheerleader3:Wuhu , så er bryllupsrejsen booket :tunge:

Skal 3 uger til Phuket i Thailand Mandag efter bryllupet (som er om lørdagen) det bliver bare sååååå skønt.

Vores hotel værelse er en brudesuite, med privat pool direkte fra vores teresse.

her er lige nogle billeder

Racha-Kiri-pano.jpg

009-kata-beach.jpg

010-nalina-classic.jpg

007-kata-beach.jpg

0

Del dette indlæg

Brudekjole prøvning nummer 1

Så var jeg for første gang ude at prøve min brudekjole efter at den er kommet hjem i min størrelse. Jeg var meget nervøs da det var 6 måneder siden jeg købte den, så var bange for den ikke vil leve op til mine forventninger igen.

Men det gjorde den heldigvis :lol: nu skal jeg have den rettet til i marts sammen med en skrædder

Jeg har vedhæftet nogle billeder fra prøvningen, ha' dog i mente at den ikke er blevet dampet inden, så den er lidt krøllet nogle steder.

Billederne er fjernet igen, da jeg er bange for venner falder over den

Redigeret af keiko
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt fedt fedt! Det er så luksus. Det kan jeg godt forstå at du glæder dig til.

Det må være så lækkert og fedt. 3 hele uger. Jeg kommer aldrig til at prøve det desværre. Vi har hund, så det bliver 1 uge for os.

Mange tak, jeg glæder mig også rigtig meget!! tror det bliver en super romantisk forlængelse af vores bryllup.

Det skal dog siges vi også har hund, men har en dejlig mor der gerne vil passe hende. Vores hund er vandt til at være hos hende og hendes hunde

Redigeret af keiko
0

Del dette indlæg

Hold da op, du er godt nok en køn pige! Og så kom den hjem :) Jeg skal vente til 1. marts på min.

Jeg er nok lidt speciel med min hund. Han er det vigtigste jeg har, og er det eneste jeg aldrig nogensinde ville give afkald på. Derfor er der meget få mennesker der kan passe ham. Mine forældre ville jeg godt turde lade passe ham i en uge, men han kan ikke lide deres hund, og det kan de slet ikke styre. Vores venner, som vi også trygt turde overlade ham til, ja de har fået et barn, og vores er ikke vant til børn = usikker situation. Så der er faktisk kun mine svigerforældre tilbage, der syntes han er vild. Øhm nej, han er en hund, og ikke en røvsyg kat :)

Så min plan er 1 uge sydpå og 1 uge i sommerhus hvor hunden er med os.

1

Del dette indlæg

Hold da op, du er godt nok en køn pige! Og så kom den hjem :) Jeg skal vente til 1. marts på min.

Jeg er nok lidt speciel med min hund. Han er det vigtigste jeg har, og er det eneste jeg aldrig nogensinde ville give afkald på. Derfor er der meget få mennesker der kan passe ham. Mine forældre ville jeg godt turde lade passe ham i en uge, men han kan ikke lide deres hund, og det kan de slet ikke styre. Vores venner, som vi også trygt turde overlade ham til, ja de har fået et barn, og vores er ikke vant til børn = usikker situation. Så der er faktisk kun mine svigerforældre tilbage, der syntes han er vild. Øhm nej, han er en hund, og ikke en røvsyg kat :)

Så min plan er 1 uge sydpå og 1 uge i sommerhus hvor hunden er med os.

Tak tak, jeg fik også at vide jeg skulle vente 3 måneder, men der gik kun 2 måneder. Ja kan godt se det er en speciel situation. og ja der er mere gang i hunde end katte, det bør man regne med.

Jeg elsker skam også min hund utroligt meget. Men hun er heldigvis tit hos mine forældres hunde og de kan lege og lege i timer, indtil de falder om af træthed. så er skam hel tryg. :D

Men det lyder også som en rigtig god plan med en uge væk og en uge i sommerhus. Så får i jo også lov til at nyde både Danmark og udlandet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg undskylder hvis jeg fik det til at lyde som om du ikke elsker ham, det er ikke meningen. Jeg er bare SÅ knyttet til min, så det gør helt ondt i mig. Jeg er sku gået hen og blevet pyldret tror jeg :D Self. ville han overleve det. Mine forældres hund gør ham ikke noget, jeg ville mere frygte det den anden vej. Selvom min ikke gør noget. Men mine forældre fatter ikke en skid om hundes signaler, så de ville nok skælde ham uberettiget ud.

0

Del dette indlæg

Jeg undskylder hvis jeg fik det til at lyde som om du ikke elsker ham, det er ikke meningen. Jeg er bare SÅ knyttet til min, så det gør helt ondt i mig. Jeg er sku gået hen og blevet pyldret tror jeg :D Self. ville han overleve det. Mine forældres hund gør ham ikke noget, jeg ville mere frygte det den anden vej. Selvom min ikke gør noget. Men mine forældre fatter ikke en skid om hundes signaler, så de ville nok skælde ham uberettiget ud.

Det skal du skam ikke undskylde :) jeg er præcis lige som dig. grunden til jeg tør e også at jeg ved jeg kommer til at savne hende mere end hun mig. for hun kommer ikke til at opdage det når hun har min mors to hunde til at underholde sig :tunge:

0

Del dette indlæg

Det skal du skam ikke undskylde :) jeg er præcis lige som dig. grunden til jeg tør e også at jeg ved jeg kommer til at savne hende mere end hun mig. for hun kommer ikke til at opdage det når hun har min mors to hunde til at underholde sig :tunge:

Ja det er da så skønt. Det må være så rart. Vi snakker også om at få en 2er. Jeg tror han keder sig.

0

Del dette indlæg

Du ser fantastisk ud! Hvor er den bare smuk til dig, og som du lyser i den.

Hvilket mærke og model er det?

/Josephine

Mange tak, den er også min drømme kjole.

Den er fra askepot og valentino. mærket er en Pronovias, ved ikke hvilken model den er, da den er taget af hjemmesiden.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer