keiko

Prinsesse Bryllup <3

137 indlæg i dette emne

95' dage

JUHU idag er der kun 95 dage til brylluppet!!!! det er helt utroligt hvor hurtigt tiden den går og lidt skræmmende også. Mangler så mange ting føler jeg.

idag fik jeg min head piece og sash til brylluppet tilsendt!! ih de er bare sååååååååååååååååååååååååååååå flotte.!

nu skal jeg bare vælge hvilket head piece jeg vil have.

her er et billede, undskylder den ringe kvalitet af billede, men de er bare vidunderlige i virkeligheden!

post-49973-0-77280400-1361892030.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wow... Endnu en "prinsesse" og så skal i endda giftes i år og så på min fødselsdag :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg har lige suget hele din tråd igennem. I skal da nok få et fantastisk bryllup!!

Og sikke et smuk frieri :wink: Ham har du været heldig med!

1

Del dette indlæg

Wow... Endnu en "prinsesse" og så skal i endda giftes i år og så på min fødselsdag :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg har lige suget hele din tråd igennem. I skal da nok få et fantastisk bryllup!!

Og sikke et smuk frieri :wink: Ham har du været heldig med!

Tusind tak Camilla :) ja jeg er også uvurderlig glad for ham. Ja lidt prinsesse er man vel altid og i mit tilfælde! meget.. hehe

0

Del dette indlæg

Bryllupsrejse

:cheerleader3:Wuhu , så er bryllupsrejsen booket :tunge:

Skal 3 uger til Phuket i Thailand Mandag efter bryllupet (som er om lørdagen) det bliver bare sååååå skønt.

Vores hotel værelse er en brudesuite, med privat pool direkte fra vores teresse.

her er lige nogle billeder

Racha-Kiri-pano.jpg

009-kata-beach.jpg

010-nalina-classic.jpg

007-kata-beach.jpg

ej hvor lækkert :)

vi har også kigget på thailand, hvor har I bestilt det henne og må man spørge hvad det kommer til at koste? :)

Ja selvfølgelig må du det. Vi har bestilt den igennem Travel Link. hvor vi både bookede fly og hotel sammen.

Vores rejse:

fly fra hamborg til 2 personer, som er 19 nætter i phuket på 5 stjernet hotel, privat suite med egen pool, inklusiv morgenmad, koster 16.000. Vi kunne også havde fået det samme uden Suite til 14.000.

Men der var priser helt ned til 10.000 for 19 nætter på 4 stjernet hotel + fly, så synes det er vildt billigt!! :o

prisen er selvfølgelig for begge personer inkl. :cheerleader3:

Hvad hedder jeres hotel?? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op hvor ser de buketter fine ud :) Dejligt hun vil lave den for dig, det skal nok blive super godt :)

Rigtig flotte ting du har fået hjem, spændende hvilket et det bliver :)

Uha hvor er det bare tæt på, når man er under de 100 dage :) Du skal nok nå det hele og husk at nyd iden :)

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gommens Tøj

Min H2B er rigtig pæn i lilla og han elsker selv farven. Det er faktisk ham der har bestemt at vores tema skal være lilla. Jeg kan nu heldigvis også lide farven :rolleyes:

Han har fra dag et hele tiden sagt at han skal have et Lilla jakkesæt ( :o Det synes jeg er meget i overkanten). Men han er blevet ved med at drille mig med det, især fordi hans far blev gift i et grønt jakkesæt, så det skunne han jo leve op til. :wink:

Men nu var vi ude at kigge på tøj i påsken, hvor vi så blev enige om det kunne være fedt hvis han havde Lilla vest og cravat på, sammen med et sort smoking. Og nøj hvor bliver han da bare pæn! det er helt vild! jeg glæder mig allerede til at se ham for enden at kirkegulvet :cheerleader3: Jeg har ikke set den nøjagtige smoking, da den skulle være lidt anderledes og så i hans størrelse. men ej hvor jeg glæder mig!

0

Del dette indlæg

SKO- Er blevet mit marridt!!

Vores Tema er jo lilla, så jeg havde da forestillet mig at jeg skulle have nogle Lilla sko på der matcher både gommens vest og min buket.

Men hold da op hvor Lilla bare ikke er populær lige nu. Har let i nok 20 sko forretninger både i Århus, København og Tyskland + alt de net søgning. og der var bare intet.

Da jeg endelig fandt nogle fra Ebay som virkelig passede i farven, kommer de hjem og er den helt forkerte farve Lilla end billedet :angry: Derudover er de også lidt for store og lidt for høje!! Ergo, det gik slet ikke!! så det var 300 kr lige ud af vinduet!

Da jeg var ude at prøve brudekjole forelskede jeg mig i nogle sko til 1400 kr.. arg det var nu lige meget ekstremt og så er de ingengang Lilla. Men disse sko er bare drømme skoene.. Se billedet:

post-49973-0-95931300-1365677445.jpg

Men jeg måtte lægge ideen væk da de var dyre og de sådan set heller ikke var lilla.

SÅ havde jeg gået med ideen om at få lavet nogle lilla clips til nogle sorte stilletter jeg har. noget alla dem her:post-49973-0-73645000-1365677753.jpgpost-49973-0-27090900-1365677734.jpg

Så var jeg på bryllupsklar idag og der er en vidunderlig brud der viser sine brudesko frem, Det er "Mine drømmesko" og hun har købt dem til 700 kr på nettet.. hovsa hovsa!!

nu er jeg virkelig i tvivl om hvad jeg skal gøre, men skal en af 3 valgmuligheder, og det skal være snart da sko skal gås til og kjolen laves efter det!

1. Bruge mine sorte stilletter og få lavet en lilla sko klips til

2. Lede efter nogle lilla sko og håbe jeg finder dem

3. købe mine drømmesko og kan evt. sætte en lilla klips på, så det matcher gommen

ARGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ved ikke hvad jeg skal gøre!! :boohoo:

0

Del dette indlæg

Har du kigget på ebay? der har de simpelthen så mange fine,

Ved det er lidt af et sats, når man nu ikke har prøvet dem og sådan.

Her er nogle af dem jeg syntes er super fine :)

post-56752-0-45498100-1365682826.jpg

0

Del dette indlæg

Har du kigget på ebay? der har de simpelthen så mange fine,

Ved det er lidt af et sats, når man nu ikke har prøvet dem og sådan.

Her er nogle af dem jeg syntes er super fine :)

post-56752-0-45498100-1365682826.jpg

Ja det har jeg, dem øverst til venstre købte jeg, og så var de en helt anden lys lilla da jeg fik dem... rigtig surt og 300 kr ud af vinduet. Så vil ikke rigtige satse mere. nu vil jeg bare gerne finde ud af det.

Men tak for forslaget.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh det er altså også bare et rigtig svært projekt hvis man ikke bare lige falder over 'skoene' men jeg ville nok vælge at købe deømmeskoene og bruge en lille skoclips, for tror du kommer til at fortryde ikke at have de so på, som du har forelsket dig så meget i og det gør jo slet ikke noget at de ikke er lilla, bare du elsker dem :)

0

Del dette indlæg

50 Dage !!!!!

Hold da op hvor tiden går helt vildt hurtigt! Der er 50 dage til jeg skal giftes, imorgen er der præcis 7 uger!

Jeg kan slet ikke få armene ned, det bliver bare så fantastisk, og hvor skal jeg da lige love for min kommende mand bliver mere og mere fantastisk for hver dag.

I går var vi ude og kigge på der hvor vi skal holde det hele. Det er bare sååå smukt og de er bare så søde, forståelig og hjælpsomme! Ved det bliver en fantastisk fest som mine gæster vil snakke om og tænke på i mange år!

Kan mærke nerverne er begyndt at melde sig lidt, men det er på den gode måde.

Jeg vil gerne have tiden til at gå hurtigt men samtidigt, kan jeg ikke lide tanken om at det skal slutte med planlægningen.

åhhh ha, det eneste vi mangler nu er noget godt vejr, den 01-06-13

1

Del dette indlæg

Åhh det er altså også bare et rigtig svært projekt hvis man ikke bare lige falder over 'skoene' men jeg ville nok vælge at købe deømmeskoene og bruge en lille skoclips, for tror du kommer til at fortryde ikke at have de so på, som du har forelsket dig så meget i og det gør jo slet ikke noget at de ikke er lilla, bare du elsker dem :)

Tusind tak for din Feedback!

Jeg heller også mest til den løsning, især fordi at jeg er i tvivl om jeg nogle sinde vil bruge lilla stilletter igen, hvor jeg ved at Disse hvide ville jeg bruge igen og igen, da de også ville være vildt fede til cowboy bukser OSV.

0

Del dette indlæg

Har godt nok også haft problemer med at finde sko :pokey:

Hvis jeg var dig ville jeg købe drømmeskoene, hvis du kan holde den højde ud?

Især når du godt kan forestille dig at bruge dem igen bagefter :)

Redigeret af M.Rose
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg heller også mest til den løsning, især fordi at jeg er i tvivl om jeg nogle sinde vil bruge lilla stilletter igen, hvor jeg ved at Disse hvide ville jeg bruge igen og igen, da de også ville være vildt fede til cowboy bukser OSV.

Uha tillykke med milepælen :cheerleader3:

Det er godt nok snart, får helt sommerfugle i maven på dine vejne :bunny_4:

Ja, jeg holder helt sikkert på den løsning så :wink:

0

Del dette indlæg

Hvor ærgerligt med forkerte sko. Men det er jo risikoen ved at købe online, og især fra udlandet.

Jeg ville altså slet ikke være i tvivl - hvis du har fundet nogle sko som du rigtig godt kan lide og oven i købet kan bruge efter brylluppet, så skynd dig at købe dem! De bliver helt vildt flotte med de der skoclips på. (Og helt ærligt? jeg tror mest det er os selv der går sådan helt vildt meget op i om noget nu matcher i heeeeelt den rigtige nuance og sådan, gæster og kommende mænd ser det ikke nær så meget, hvis de da overhovedet lægger mærke til det).

Josephine

0

Del dette indlæg

Hvor ærgerligt med forkerte sko. Men det er jo risikoen ved at købe online, og især fra udlandet.

Jeg ville altså slet ikke være i tvivl - hvis du har fundet nogle sko som du rigtig godt kan lide og oven i købet kan bruge efter brylluppet, så skynd dig at købe dem! De bliver helt vildt flotte med de der skoclips på. (Og helt ærligt? jeg tror mest det er os selv der går sådan helt vildt meget op i om noget nu matcher i heeeeelt den rigtige nuance og sådan, gæster og kommende mænd ser det ikke nær så meget, hvis de da overhovedet lægger mærke til det).

Josephine

Stort tillykke med milepælen :) vildt der kun er 50 dage :)

Har godt nok også haft problemer med at finde sko :pokey:

Hvis jeg var dig ville jeg købe drømmeskoene, hvis du kan holde den højde ud?

Især når du godt kan forestille dig at bruge dem igen bagefter :)

Uha tillykke med milepælen :cheerleader3:

Det er godt nok snart, får helt sommerfugle i maven på dine vejne :bunny_4:

Ja, jeg holder helt sikkert på den løsning så :wink:

Ej hvor er i bare søde piger!!! Jeg har netop bestilt de flotte Bling sko. :) og jeg er så glad for min beslutning. Og højden bliver ikke et problem for mig, da min mand er 30 cm højere end mig, så er vandt til den højde

OG susanne har været så sød at Lave en Lilla sko klips til mig som matcher min buket!

Den er bare så fin, glæder mig til at få det hele hjem. se den her

post-49973-0-56895700-1366002144.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hi Jenn

Så har jeg lige været din skønne tråd igennem... Dejlig læsning! Hvorfor har jeg ikke set det før? Bliver hel glad af at læse det især den der buket i glade farver.. Skønt med en buket der kan gemmes :-)

TILLYKKE MED ALTING

Hej Dorte

Hvor er du sød, mange tak. Ja jeg glæder mig også til at se den, men har valgt at jeg først skal se den"i levende live" lige før kirken. :D så man stadig har lidt overrakelses moment.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer