Posted February 3, 2013 · Report post 2000kr i Glamour Bride. Det er en tilbudskjole og har kostet omkring 5000. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 3, 2013 · Report post Jeg gav kr 9995 for en sencerity 3671 hos glamour i Odense. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2013 · Report post 5500 kr nedsat fra 10.300 , købt i lucca bride 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2013 · Report post Lige et billedet af kjolen fra lucca bride 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2013 · Report post Er der nogen af jer der har købt en ladybird kjole og som ved hvad priserne ligger på? 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 4, 2013 · Report post House of bridges 12.400 med slør, skørt og diadem.. Så smuk men intet billede.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 5, 2013 · Report post Jeg har købt min hos Karim design til kr. 12.100 efter 10 % rabat :-) noget over budgettet, men drømmekjolen :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2013 · Report post 2000 kr hos nicolai... førpris 10.000 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 6, 2013 · Report post Jeg købte en KINA KJOLE og gav ialt inkl. fragt. 1500kr. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 9, 2013 · Report post 3000 kr sat ned fra 11500.. Pronovias brudekjole, købt ved Skott i Arden. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 9, 2013 · Report post 7400 DKK hos Lilly . Overhovedet ikke kjolen jeg troede var mig - men da jeg prøvede den på, stod både min mor og jeg og tudede... Jeg glæder mig SÅ meget til at skulle ha' den på nu .. jubiiiii 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2013 · Report post Lilly - førpris 6800 kr, jeg købte den for 2800 kr. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 14, 2013 · Report post Hvor er du smuk!! Og sikken fantastisk pris... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted February 17, 2013 · Report post 8100,- med rabat hos Karim 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2013 · Report post Jeg gav 32.000 med slør og et par ekstra roser til mine brudepiger - syet af Jesper Høvring 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2013 · Report post Jeg har givet 6.000 kr. sat ned fra 12.000 hos Panayotis Jeg får så syet en bolero der matcher til og så kommer tilretning oveni igen 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2013 · Report post Min kjole kostede 250kr. Jeg fandt den i en genbrugsbutik og jeg elsker den :-D 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2013 · Report post jeg gav 2500 kr. for min kjole købt hos Lucca outlet, den var sat ned fra 10.000 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2013 · Report post Er der nogen af jer der har købt en ladybird kjole og som ved hvad priserne ligger på? Jeg havde en kjole fra ladybird - gav 10.000 kr for den i Panayotis. Den ligger til salg under brudekjoler str 34-36-38 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 6, 2013 · Report post Helt ny San Patrick 2300 kr, en ulykkelig brud som var blevet forladt! Håber ikke min kjole bringer dårlige vibs..:0) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 7, 2013 · Report post 16500 Lasse spangenberg 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 7, 2013 (edited) · Report post Gemi kjole fra Casa Lezar - 12.000 kr. Edited March 7, 2013 by josefinerb 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 7, 2013 · Report post Er der nogen af jer der har købt en ladybird kjole og som ved hvad priserne ligger på? Jeg havde en kjole fra ladybird - gav 10.000 kr for den i Panayotis. Den ligger til salg under brudekjoler str 34-36-38 Okay, tak for svar :-) Din kjole er super smuk, er godt nok helt pjattet med ladybird mærket :-) Men lige med brudekjolen ønsker jeg dog at den skal være helt ny :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 12, 2013 · Report post Puha jeg synes jeg gjorde et godt kup, men min brudekjole kostede mig 13.500 kr. jeg fik et lille afslag på 2.500 kr., og det var fordi at det var en str 32 de havde i butikken og jeg var den eneste der havde prøvet den. Det er en 2013 model fra Pronovias der hedder Urda.. Super smuk kjole :-) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 12, 2013 · Report post Hvor er det bare SNYD så billigt i har fundet jeres drømmekjole for! Min kostede 15000! Og slør 2100! AV min pengepung! Det er en Justin Alexander! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites