Lisbee77

Bryllup på Fyn (eller tæt på) - HVOR?

16 indlæg i dette emne

Hej piger,

Vi skal meget snart til at begynde planlægningen af vores bryllyp (august 2014). Jeg mangler bare virkeligt meget inspiration til stedet. Jeg kommer ikke selv fra Fyn, men kender da nogle steder. Tøystrup Gods, Lykkesholm, Holckenhavn, Valdemar Slot, Egeskov, osv.

Er der nogen, der har andre forslag???

Jeg håber virkeligt på god inspiration :thumbsupsmileyanim: !!

På forhånd tak for hjælpen!

KH Lisbeth

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det slotsbryllup du leder efter? (eller i den prisklasse)

Uha....egentligt ønsker jeg forskellige bud, fordi det er ikke rigtigt besluttet, hvad det skal være. Det kan blive alt fra Have til slotsbryllup. Vi bliver 60-70 gæster. Det er i hvert fald sikkert :-)

Alle forslag modtages med KYShånd :-) :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Vi har selv booket Hannerupskov i Fredericia.

Men ellers har vi også kigget på (som kan passe til 60-70 stykker)

Havnens Gourmet

Kongebrogården

Grand Hotel

Lieffroy i Nyborg - måske stavet forkert - og pt. blev jeg lige i tvivl om der kan være 60..

Odense teaterrestaurant

Alfred og Kamilla - dem havde vi faktisk booket, men aflyste fordi vi stort set kun havde hørt dårligt om det.

Ledernes konference center

Og hvis i er til gør det selv, så er der Rosenbækhuset i Odense. Lækkert hus, men ikke sååå stort køkken. Bedst til buffet.

Redigeret af Victorias secret
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har selv booket Hannerupskov i Fredericia.

Men ellers har vi også kigget på (som kan passe til 60-70 stykker)

Havnens Gourmet

Kongebrogården

Grand Hotel

Lieffroy i Nyborg - måske stavet forkert - og pt. blev jeg lige i tvivl om der kan være 60..

Odense teaterrestaurant

Alfred og Kamilla - dem havde vi faktisk booket, men aflyste fordi vi stort set kun havde hørt dårligt om det.

Ledernes konference center

Og hvis i er til gør det selv, så er der Rosenbækhuset i Odense. Lækkert hus, men ikke sååå stort køkken. Bedst til buffet.

Eeeej tusind tak! Der var mange jeg ikke kendte. Må straks undersøge dem :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Boltinggaard Gods. Du kan se lidt billeder på nettet, men fest salen fortjener virkelig at blive set....

Ahr....det er der min bedste veninde skal holde bryllup året inde, så det går ikke. Det er eller vildt findt og vi bor selv i Ringe :-) Godt forslag ellers...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har lige booket Bovense Forsamlingshus. Det er rigtig pænt, dejligt billigt, uden vært så man kan selv medbringe mad og drikke.

Det ligger ca. 10 km fra Nyborg og 23 km fra Odense. Altså langt ude på landet, men det betyder også, at der ikke er nogen seneste lukketid for fest og musik :)

0

Del dette indlæg

Vi har lige booket Bovense Forsamlingshus. Det er rigtig pænt, dejligt billigt, uden vært så man kan selv medbringe mad og drikke.

Det ligger ca. 10 km fra Nyborg og 23 km fra Odense. Altså langt ude på landet, men det betyder også, at der ikke er nogen seneste lukketid for fest og musik :)

Tusind tak for dit forslag. Kigger lige på det :-) Kram

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kongebrogaarden i Middelfart er SÅ GODT :-) er placeret rigtig flot lige ned t Lillebælt og med lidt skov omkring - også godt t locationbilleder :-)

Maden er rigtig god ( og ikke helt billig men MUMS ) og så har de nogle gode vinmenuer. Lokalerne er fine og med god udsigt over vandet :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer