Amanda4623

Bryllupsnatten :)

12 indlæg i dette emne

Hej Skønne Brude

Hvor skal i tilbringe bryllupsnatten`?

Vi skal holde vores fest i et forsamlingshus i den by vi bor i, og regner derfor med at vi vil få overnattene gæster i huset.

Derfor snakker vi om at tage på hotel om natten når festen er forbi. - og så bare tage en taxi til hotellet.

Men hvad gør i? og tror i man kan få et værelse selv om man først skal tjekke ind kl. ??? om natten? og skal man så betale for 1 eller 2 dage ?

HIhi mange spørgsmål-.

:rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har booket suite. Og det koster for en helt alm. dag, selvom vi kun er der i 8 timer :) Vi har så fået forlænget chek-out så vi ikke skal være ude kl. 11.

Vi har booket af 2 årsager: Vi har 45 mins kørsel hjem =det magter jeg ikke midt om natten, og vi vil gerne hen et sted hvor der er lækkert, og hvor vi ikke skal løfte en finger. Jeg tænker at hjemme, der har man jo nok ikke lige nået den store rengøring og oprydning inden man tog afsted :)

0

Del dette indlæg

Vi tager bare hjem til os selv.

Festen bliver holdt 5-10min kørsel væk fra lejligheden, så det bliver enten en taxa eller et ædru familiemedlem, der kører os hjem om natten :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi bor ca. 35 min væk fra feststedet så en taxa er ret dyr, så vi overnatter på et hotel/ferielejligheder ca. 600m fra festen. Vi får fx min søster til at checke os ind efter kirken så vi bare skal derhen og i seng. Måske kan vi forlænge check-out, men vi skal alligevel op og gøre rent :wink: Så det blir en enkelt (kort) nat før vi kører hjem til kbh igen, mest af praktiske årsager :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer