Guest munkfinsen

Shittttt

43 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Mon ikke det er ret almindeligt? Men hvis du vælger at købe kjole over budget så er det nok fordi den var helt helt fantastisk. Hold fast i den følelse. Har du ikke nogle billeder vi må se?

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes kjolen er flot til dig... Især med bånd...

Var du presset til at købe kjolen i dag, eller var du bare impulsiv..? Nogle gange kan det jo være sundt at gå hjem og tænke lidt over det inden man bestiller...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså hvis du ender med virkelig at fortryde (indenfor nærmeste fremtid), så har man vel stadig 14 dages fortrydelsesret i følge købeloven..?! Det er ikke noget jeg har undersøgt, men tænker at de butikker vel er underlagt samme lovgivning som alle andre...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg endte også med at købe min drømme kjole, som var over mit budget.

Jeg var i 2 butikker, og det var nr. 2 jeg så den. Det var den første jeg så og den sidste jeg prøvede, men da jeg fik den på, var jeg bare sikker. Dette er KJOLEN for mig.

Ps den er rigtig flot til dig ;-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet rigtig mange kjoler, og været småforelsket i flere forskellige stile... Men hver gang gik jeg hjem og tænkte meget grundigt over det, og endte med ikke at købe... Til sidst havde jeg sporet mig ind på hvad jeg ville ha, og da fandt jeg en kjole som jeg var 100% sikker på... Men selvom jeg også var presset på tid, gik jeg igen hjem og tænkte til næste dag, hvor jeg så købte min kjole... :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil lige indskyde at man ikke automatisk har 14 dages returret. Et køb er et køb, og at tage en varer retur hvis man fortryder, er en ekstra service som en butik kan vælge at tilbyde. Så det skal stå på din kvittering om der er returret på din kjole.

Men, synes bestemt ikke du behøver at skulle tænke på at bytte den smukke kjole, du ser rigtig elegant ud i den. Synes den passe din figur rigtig godt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nu har du jo købt, men hvis det mest er prisen du får mavekneb over så har jeg fundet en fra Herning som sælger den brugt i str. 40 til 2500kr. Men altså jeg aner jo ikke om det er den rigtige størrelse (gætter bare) og den er måske også for kort :) se dba her

Redigeret af akrotøsen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fandt min temmelig hurtigt....og var også MEGET i tvivl i laaaaang tid, men efter at have prøvet den igen for 3. gang er tvivlen væk og jeg er helt sikker på at der er "KJOLEN" :-) så hvis du har haft følelsen af at det er det rigtige valg så stol på det :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte min kjole i det første butik jeg var i. Den var meget dyrere end hvad jeg havde regnet med, men budgette kunne godt holde til det. Jeg var SÅ meget i tvivl om det var den rigtige, bl.a. pga prisen - kan en kjole virkelig være så mange penge værd tænkte jeg. Men jo, den var alle pengene værd!!!

Konklusion: Jo man kan godt være i tvivl, selv om det er den rigtige kjole!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte min kjole i det første butik jeg var i. Den var meget dyrere end hvad jeg havde regnet med, men budgette kunne godt holde til det. Jeg var SÅ meget i tvivl om det var den rigtige, bl.a. pga prisen - kan en kjole virkelig være så mange penge værd tænkte jeg. Men jo, den var alle pengene værd!!!

Konklusion: Jo man kan godt være i tvivl, selv om det er den rigtige kjole!

Enig :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lagde et budget som hed max 5000kr, og vidste at det nok betød en brugt kjole. Men gik først i Nicolai og prøvede lidt på udsalg og så nogle nye modeller. De var alt for dyre men jeg så det som inspiration. Senere tog jeg i Lilly og prøvede - igen som inspiration da kjolerne der også var over budget. Men jeg fandt ud af hvilken stil der klædte mig, og så gik jeg på DBA og søgte. Prøvede i alt 3 brugte kjoler hvoraf de to var samme model i forskellig str. og købte den sidste. Jeg kender så en skrædder som laver tilretninger og de design ændringer jeg ønsker. Kjolen kostede mig 4000kr (ca. 10.000kr + tilretning fra ny).

Jeg valgte at jeg absolut ikke ville gå over budget, da vores samlede budget ikke er kæmpe stort og synes ikke det er fair at gå over på den post når der er strammet til alle andre steder :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet at spørge butikken om du kan retunere den?

For om ikke anden kan du blive afklaret om det kan lade sig at gøre, og så kan du jo overveje derfra... hvis du "hænger på den" er det jo stadig en super smuk kjole, som jeg tror du bliver glad for, og kan du returnere den, kan du måske købe den brugt

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer