Julie_Marie

Må jeg se jeres smykker?

35 indlæg i dette emne

Jeg har lige købt dette armbånd som jeg satser på at have på, og så er jeg splittet om det skal være en enkel, eller lidt vildere halskæde..

Jeg er helt vil med denne halskæde. Men det kommer også an på hvad det er for en kjole du skal have på.

Selv er jeg i tvivl om netop samme problem. Så kender det godt selv det problem.

Min kjole kan du se her

Og se lige den fantastiske lukning halskæden har, tænker det vil være smukt til min stropløse kjole..

Hold da op, hvor er den flot.

Og hvor er det en super smuk kjole. Det ville komme til at se så fantastisk smukt ud.

Ja, tror du ikke.. Jeg regner ikke med at skulle have slør, så tænker at den smukke kjole godt kan tåle en lidt vildere halskæde, end den enkle..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige købt dette armbånd som jeg satser på at have på, og så er jeg splittet om det skal være en enkel, eller lidt vildere halskæde..

Jeg er helt vil med denne halskæde. Men det kommer også an på hvad det er for en kjole du skal have på.

Selv er jeg i tvivl om netop samme problem. Så kender det godt selv det problem.

Min kjole kan du se her

Og se lige den fantastiske lukning halskæden har, tænker det vil være smukt til min stropløse kjole..

Og hvor er det en super smuk kjole. Det ville komme til at se så fantastisk smukt ud.

Ja, tror du ikke.. Jeg regner ikke med at skulle have slør, så tænker at den smukke kjole godt kan tåle en lidt vildere halskæde, end den enkle..

Jo hold da op, hvor kommer det til at se godt ud. Jeg bliver helt misunderlig når jeg tænker på hvor flot det vil komme til at se ud.

Men synes helt klart godt du kan have den på, når nu du ikke skal have slør på. Det giver nemlig som du siger lige det ekstra til din smukke kjole.

0

Del dette indlæg

Min kjole kan du se her

Jo hold da op, hvor kommer det til at se godt ud. Jeg bliver helt misunderlig når jeg tænker på hvor flot det vil komme til at se ud.

Men synes helt klart godt du kan have den på, når nu du ikke skal have slør på. Det giver nemlig som du siger lige det ekstra til din smukke kjole.

YES! Manner.. så skal den kæde bestilles. Jeg vil umiddelbart tro at din kjole kan bære én som den enkle. Og jeg tror den ville være SUPER skøn til din kjole. (Og så koster den kun 320 kr.)

0

Del dette indlæg

Ja det kan jeg godt forstå du gør :thumbsupsmileyanim:

Men ja det kunne være en flot kæde til min kjole.

Jeg har dog bestildt 2 kæder med perler,hvor perlerne sidder fordelt på en snor, men ved ikke om det skal være den med 3 rækker eller den med 7 rækker. med som sagt så ved jeg ikke lige om det skal være den ene eller den anden, men det finder jeg ud af når jeg skal prøve min kjole.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kjole kan du se her

YES! Manner.. så skal den kæde bestilles. Jeg vil umiddelbart tro at din kjole kan bære én som den enkle. Og jeg tror den ville være SUPER skøn til din kjole. (Og så koster den kun 320 kr.)

Ja det kan jeg godt forstå du gør :thumbsupsmileyanim:

Men ja det kunne være en flot kæde til min kjole.

Jeg har dog bestildt 2 kæder med perler,hvor perlerne sidder fordelt på en snor, men ved ikke om det skal være den med 3 rækker eller den med 7 rækker. med som sagt så ved jeg ikke lige om det skal være den ene eller den anden, men det finder jeg ud af når jeg skal prøve min kjole.

0

Del dette indlæg

Til jer der endnu ikke har valgt - og gerne vil have nogle smykker, som kan bruges bagefter og som ikke koster en bondegård, så har jeg fundet nogle her. Der står at de er lavet af stål, som ikke afgiver nikkel. Dvs. jer der ikke kan tåle øreringe, kan måske tåle disse.

http://www.smykkekurven.dk/oreringe/114-huggies-med-kant-og-krystalsten.html

http://www.smykkekurven.dk/oreringe/87-oreringe-med-krystalsten.html

Jeg overvejer de 2 jeg har linket til. Men vil ikke have halskæde på, da det ikke rigtig matcher min kjole, som går lidt op i halsen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer