Julie_Marie

Må jeg se jeres smykker?

35 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg skal låne den medaljon min mormor fik på sin bryllupsdag af sine forældre, som hun sidenhen har givet videre til min mor.

I medaljonen er der billede af mine oldeforældre samt min mormor og morfar, og så må vi se om der også er billede af mine forældre.

Foran står der AM (min mormors forbogstaver) samt datoen for min mormor og mors bryllups datoer

Min mormor døde i april 2012 og hun har betydet rigtig meget for mig så det var vigtigt for mig at få noget af hende med, og hvad er så bedre end en halskæde der er gået i arv.

Jeg må dog kun LÅNE den :td:, da vi er tre søstre så det vil være unfair hvis jeg får den og mine andre søstre ikke får noget

Udover halskæde skal jeg har nogle guld -look a like øreringe som jeg fandt i glitter, - Jeg er en sølv pige så har ikke været villig til at ofre så mange penge på dem

post-63109-0-80180000-1359489723.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er virkelig en smuk medalion og det bliver kun smukkere af at der er så meget emotionelværdi i den. Jeg har ikke selv arvestykker der er smykker, men hvis jeg havde ville det være en rigtig god gestus.

Jeg er lidt frustreret over guld vs. sølv. Jeg er normalt en guld-pige, men er bange for at guld smykker vil clashe med den hvide kjole. Omvendt vil jeg gerne ha' nogen smykker i god kvalitet jeg kan bruge efter brylluppet, så der er guld oplagt.

Jeg har lidt svært ved at visaullisere det.. :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg havde de her smykker på og et diadem. Hvor de er nu aner jeg ikke, dem snuppede tyvene i sidste uge :boohoo:

Folk der ikke kan kende forskel på dit og mit er simpelthen forfærdelige.

Én ting er at stjæle noget der tydeligvis har stor emotionel betydning, noget helt andet er at krænke et hjem på den måde så man ikke længere kan føle sig tryk. Jeg håber virkelig at du er okay..?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville meget gerne have fat i de to mænd inden politiet... bare de to, mig og et baseballbat :angry:

Jeg er stadig ikke helt tryg hjemme og kan slet ikke lide det når det er mørkt... og jeg ikke kan se hvem der er derude. Så nu bliver ALLE gardiner trukket for når mørket sænker sig.

Jeg er ligeglad med at de har rodet i mine ting, det var det hærværk at ALT bare skulle ud af alle skabe og kasser. Jeg brugte 4 timer på at finde sengen så vi kunne komme i seng... det var surt efter en arbejdsdag.... og så skulle sidde og vente 4 timer på politiet inden vi måtte gå ind til vores katte.

Heldigvis har vi verdens bedste naboer, som lige pludselig fik uventede gæster til middag :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal kun have øreringe og min vielsesring på. Evt en sort ring på den anden hånd. Skal have sorte sko på, så valget er faldet på disse Zarah Voigt øreringe, som bliver mit "lånte" fra min lillesøster. De er STORE og jeg synes derfor det ville blive for meget med halskæde også. De er rå og superfede.

Dem jeg skal have på, er så bare sorte

5cabb9e2e639ba2a7eb934e2815fb8d8_h448w448_min.jpeg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil virkelig gerne have min Julie Sandlau Estate halskæde på, som noget gammelt og så nogle nye Julie Sandlau øreringe som noget nyt. Elsker virkelig Julie Sandlau <3

Men kommer det til at se fjollet ud med de smykker, vil jeg nok også gå efter noget med perler.

Ellers som trejde mulighed, et kæmpe stort statement smykke i mintgrøn eller koral rødt. :D

Redigeret af LEAntropisk
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det bare nogen smukke smykker I har valgt!

Selvom jeg blev meget ked af det på vejende af Snuske, det er så synd! :(

Jeg har også fået købt mine nu..

11307E_1_zps629c8384.jpg

11315K_1_zpsb8f94b9d.jpg

armbaand-cone-5673541-300x450_zps11a25003.jpg

Øreringe og halskæde er fra Kirsten Dyrum og armbåndet fra Dyreberg Kern, har jeg fået af H2B i gave for nogen år siden :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have dette hårsmykke på samt et armbånd, der matcher:

mt2jqp.jpg

Jeg skal ikke have halskæde på, da jeg synes det bliver for meget og øreringe kan jeg ikke tåle, så det er så nemt. :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have perle smykker på.

Jeg har ikke helt bestemt mig for kæden da jeg har 2 stk. jeg vakler imellem. Men kan nok først se det når jeg skal prøve min kjole igen.

Sikke nogle flotte perleøreringe. Hvor har du fundet dem?

Tak jeg har fundet dem her:

http://invitationer.dk/index.aspx?type=Product&Lang=denmark&PId=1077658&tagval=ceremony_bride_jewellry&menuIdx=3

Til den fntastiske pris af 129,-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have perle smykker på.

Jeg har ikke helt bestemt mig for kæden da jeg har 2 stk. jeg vakler imellem. Men kan nok først se det når jeg skal prøve min kjole igen.

Sikke nogle flotte perleøreringe. Hvor har du fundet dem?

Tak jeg har fundet dem her:

http://invitationer....ellry&menuIdx=3

Til den fntastiske pris af 129,-

Tusind tak. De er rigtig flotte - og så til den pris :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have perle smykker på.

Jeg har ikke helt bestemt mig for kæden da jeg har 2 stk. jeg vakler imellem. Men kan nok først se det når jeg skal prøve min kjole igen.

Sikke nogle flotte perleøreringe. Hvor har du fundet dem?

Tak jeg har fundet dem her:

http://invitationer....ellry&menuIdx=3

Til den fntastiske pris af 129,-

Tusind tak. De er rigtig flotte - og så til den pris :)

Ja jeg er også helt vild glad for dem :-) Har også købt halskæder som passer til.

Det var nemt at bestille og de kom hurtigt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt dette armbånd som jeg satser på at have på, og så er jeg splittet om det skal være en enkel, eller lidt vildere halskæde..

il_570xN.423142502_p7pz.jpg

Jeg er helt vil med denne halskæde. Men det kommer også an på hvad det er for en kjole du skal have på.

Selv er jeg i tvivl om netop samme problem. Så kender det godt selv det problem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige købt dette armbånd som jeg satser på at have på, og så er jeg splittet om det skal være en enkel, eller lidt vildere halskæde..

Jeg er helt vil med denne halskæde. Men det kommer også an på hvad det er for en kjole du skal have på.

Selv er jeg i tvivl om netop samme problem. Så kender det godt selv det problem.

Min kjole kan du se her

Og se lige den fantastiske lukning halskæden har, tænker det vil være smukt til min stropløse kjole..

il_570xN.409665941_mbx5.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige købt dette armbånd som jeg satser på at have på, og så er jeg splittet om det skal være en enkel, eller lidt vildere halskæde..

Jeg er helt vil med denne halskæde. Men det kommer også an på hvad det er for en kjole du skal have på.

Selv er jeg i tvivl om netop samme problem. Så kender det godt selv det problem.

Min kjole kan du se her

Og se lige den fantastiske lukning halskæden har, tænker det vil være smukt til min stropløse kjole..

il_570xN.409665941_mbx5.jpg

Hold da op, hvor er den flot.

Og hvor er det en super smuk kjole. Det ville komme til at se så fantastisk smukt ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer