morten+louise

Lise oxvang skrædder

7 indlæg i dette emne

Har hentet min kjole som var ude og få lavet lidt tilretninger. Jeg har brugt Lise Oxvang hun hører til ude på Amager, de er super dygtig og har virkelig tjek på tingene. Jeg har følt min kjole var i gode hænder! Desuden er hendes priser ikke tårnhøje som hos andre skræddere med en væsentlig dyre husleje.

så en anbefaling herfra til andre brude:-))

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun er så sød og så dygtig. Hun rettede min kjole til, satte stropper på og en masse ekstra bling på stropperne til den sidste prøvning. Min oplevelse hos hende var at jeg var i centrum og hun vidste alt jeg drømte om med kjolen og hun spurgte ind t til det vi havde snakket om ved forrige besøg. Hun pressede mig igennem hurtigt da vi stod og skulle flytte to uger efter jeg fandt kjolen. Kan varmt anbefale hende

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super, at du har haft en god oplevelse.

Jeg vil dog gerne indskyde, at jeg fik også anvist hende fra Nikolajs brudekjoler og fik en pris på ca. 3500,00 for tilretning af længde, afkortning af slæb samt påsygning af ærmer. Jeg synes dog det var rimelig dyrt for disse mindre tilretninger (ingen blonder, perler mv. på min kjole) så jeg takkede nej og undersøgt selv andre steder.

jeg bor nær Køge og havde hørt om en skrædder i trendzetter House i Køge, som skulle være temmelig dygtig og med fair priser, så jeg tog forbi hende og hun skulle have ca. 1200,00 kr for præcis det samme!!! Altså en besparelse på 2300 kr!!

Skrædderen er vant til, at lave brudekjoler og bliver benyttet af flere forretninger inkl. Nikolajs brudekjoler!

Min tanke er egentlig, at man godt kan sparer rimelig mange penge hvis man har mod på, at surfe lidt rundt og forhører i sit netværk :-)

Besn

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer