Måsen

Makeup vs. Hår!

7 indlæg i dette emne

Hejheeeej:-)

Jeg skal selv lægge makeup til mit bryllup i august.....men skal jo så til frisøren og have sat mit hår. Hvornår synes I, det er smartest at lægge makeup....? Før eller efter frisøren? Jeg skal måske lige nævne, at det ikke er en højt opsat frisure, jeg skal have lavet.....jeg er meget langhåret, så det skal krølles, og der skal laves noget, så sløret kan sidde fast.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil nok lægge make-up først hvis det var mig, men jeg er også en idiot til at ordne hår så ville være bange for at komme til at ødelægge noget. :blush:

Men jeg vil anbefale at du finder en god primer og setting spray hvis du lægger din make-up selv, for at det holder hele dagen/aftenen. :wink:

0

Del dette indlæg

hej har lige talt med min frisør og hun sagde at det vil være bedst efter. ( personligt skal jeg kun havde en knold, men det tager ca en time at få det lave. så sminke bliver bagefter så det ser mere frisk ud )

0

Del dette indlæg

Altså, jeg er lidt af en makeup-tøs, så jeg er helt hjemme i det der med at få det til at holde....bruger settingspray og primer til daglig :-D Det er bare tidspunktet jeg studser over.....jeg har en tid 10.30....det vil tage ca. halvanden time. Og jeg skal giftes kl. 15...

Jeg er SÅ nervøs for, at jeg vil føle mig stresset, hvis jeg lægger den efter frisøren....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ville helt klart lægge den efter!! Så er den mere frisk og bliver ikke tværet ud. Hvad skal du bruge den til hos frisøren? Hvis du er færdig hos frisøren kl 12.00 og skal giftes kl 15, kan du da også sagtens lægge den bagefter, selvom du bruger en time på det.

Eller hvis du er meget nervøs for tiden, så ryk frisørtiden lidt frem.

0

Del dette indlæg

Altså, jeg er lidt af en makeup-tøs, så jeg er helt hjemme i det der med at få det til at holde....bruger settingspray og primer til daglig :-D Det er bare tidspunktet jeg studser over.....jeg har en tid 10.30....det vil tage ca. halvanden time. Og jeg skal giftes kl. 15...

Jeg er SÅ nervøs for, at jeg vil føle mig stresset, hvis jeg lægger den efter frisøren....

Undskyld mit off-toppic spørgsmål, men hvad er det?? :blush:

0

Del dette indlæg

Primer er en slags base, du lægger efter din fugtighedscreme....men før din foundation/mineralpudder. Den øger makeuppens levetid og giver huden glød. Settingspray sprayer du i ansigtet når din makeup er lagt færdig....det fugter, og danner et 'lag'...så holder makeuppen bedre:-)

Tak for svarene....det ender nok med, jeg lægger det efter frisøren:-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer