Guest Ung-brud

Kan man det?

16 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Ellers er der mange som køber hvide lagner i ikea til ingen penge og bruger dem som duge :)

Ja det er rigtig, men ser det ikke også bare så billigt ud.

Det kan godt være at det også ser billigt ud, men de funllerer ikke gæsternes tøj til som velour gør!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi har altid brugt velourduge til fester og jeg har aldrig oplevet at de fnulrer og sætter sig på tøjet. Men det kan også bare være, at det ikke er noget vi bekymrer/fokuserer på i min familie

Jeg vil sige jeg har heller aldrig oplevet det, og jeg kan faktisk godt lide den shine effekt de har :)

0

Del dette indlæg

Her skal vi godt nok have runde border, men der vil også være lange til mad osv. og vi har købt duni duge. Det er en meget kraft og pæn engangsdug, som minder meget om kraftigt stof. Mange resturationer bruger disse. For 25 m kostede det ca 350 og man kan få det i mange forskellige farver.

0

Del dette indlæg

Okay, det er værd at tage med i overvejelserne. Og 14 kr. pr. lagen er heller ikke for det er dyrt!!!!

Vi brugte de berømte ikea lagner til 14 kr. Jeg syede dem til og det gav overskud til stofservietter :) Ja, de er tynde men det så helt fint ud og der var ingen tårer da nogle af dem ikke overlevede festen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer