nilles

P & R - 7.9.13 - de første billeder

221 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Genialt med personlige frimærker, hvor har du dem fra, og koster de ekstra?

Surt med kjolemareridt.. Håber syersken kan fikse det.

Jeg har bare sat et billede ind i word og derefter bestilt en hel masse sms-frimærker. Så er det bare med at sætte sig ned og skrive koderne af ;)

Det er selvfølgelig en ide jeg har tyvstjålet herinde et sted. Prøv at søge efter frimærker. Der findes en ret god guide, hvor der står mere om skriftstørrelser osv.

Selve ''kassen'' er 2,54 cm høj og 4,76 cm bred og skriften er Arial Narrow str. 11

0

Del dette indlæg

Lidt PA frustrationer

Jeg ved der er noget under opsejling og har også i al hemmelighed sendt listen afsted til min svoger som arrangerer H2Bs PA. Jeg er dog sådan lidt små-irreteret over min egen.

Jeg vil nødig lyde utaknemmelig eller noget, jeg er så DYBT taknemmelig for at tøserne gør alt det her for mig. MEN jeg vil bare helst holdes udenfor planlægningen og faktisk helst ikke vide noget som helst...det troede jeg også var meningen.

Mine to ældste og bedste veninder står for det og de har fuld diskression og har fået lister af H2B og er lige præcis så hemmelighedsfulde som de skal være. Alt det her bliver bare lidt ødelagt af en 3. veninde som (altid) skal være i centrum og overtage det hele.

Hun plabrer løs til mig om det ene og det andet, selvom jeg GENTAGENDE gange har bedt hende om at holde mig udenfor. Sidste gang jeg så hende var hun ovenikøbet dybt irreteret over hvor besværligt det hele er!! Tak for det...

Jeg har fået H2B til at sige til arrangørene at de skal forsøge at holde hende uden for...iih hun er bare SÅ for meget...jeg har snart slet ikke lyst til at have hende med til brylluppet...*GRRR*

Nå...det var lige lidt late-night-wedding brok og sure opstød...måtte lige have afløb!

Kunne også godt tænke mig at vide hvornår det skal foregå...synes vi har så travlt hele tiden (men det gider jeg nu ikke bekymre mig om - har fuld tillid til de 'gamle' piger

0

Del dette indlæg

Hej Pernille :)

Syntes måske der var noget kendt ved de første ord i tråden og læste straks videre..... :loveshower:

Først STORT tillykke med det forestående bryllup - FANTASTISK dag :tunge:

Da jeg så dine invitationer var jeg ikke længere i tvivl - det var jo dig :)

Måske du ikke kan huske mig, men det er også okay - vi var jo lidt beruset sidst vi så hinanden :)

Beklager vi har kapret det ene hold af jeres gæster som ikke kan komme :blush: (måske du så ved hvem jeg er :) )

By the way jeres invitationer er SÅ fine og dine billeder viser slet ikke hvor fine de er irl.

Dejlige overvejelser du/i har gjort jer.

Romantisk frieri og ikke mindst fine ringe!

Glæder mig til at følge dig og din planlægning mod den store dag <3

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syntes måske der var noget kendt ved de første ord i tråden og læste straks videre..... :loveshower:

Måske du ikke kan huske mig, men det er også okay - vi var jo lidt beruset sidst vi så hinanden :)

Beklager vi har kapret det ene hold af jeres gæster som ikke kan komme :blush: (måske du så ved hvem jeg er :) )

By the way jeres invitationer er SÅ fine og dine billeder viser slet ikke hvor fine de er irl.

Haha heeej :cheerleader3:

..og tak for din søde besked!

Ja, det krævede lige lidt af de små grå, men jeg tror jeg har en god idé hvem du er :balloons:

Jeg kan jo ikke rigtig bebrejde jer at i snupper gæsterne først - det ER jo en fantastisk dato!

Hvorfor kan jeg ikke klikke ind på din tråd?? Jeg eeelsker jo at snage hihi

0

Del dette indlæg

Lidt formiddags shopping

Ups bubs faldt lige over et par dejlige, vanedannende hjemmesider..måske i kender dem? ebay og etsy??? ellers kan de anbefales hihi :thumbsupsmileyanim:

Jeg har længe ville købe et lille charm til min brudebuket. Min morfar, som jeg vel nærmest anser som en far er her desværre ikke længere. (long story short: min mor var ung og vi boede hos mine bedsteforældre til jeg var 8 og jeg har aldrig haft kontakt til min bio far).

Det er fuldstændig utænkeligt at jeg går op ad kirkegulvet uden han er med mig. Min stedfar er der heldigvis for mig, men alligevel.

Jeg havde egentlig forestillet mig at jeg skulle have en lille medaljon om halsen med hans billede. Min mormor har dog sidenhen tilbudt at jeg må låne hendes perler og det vil jeg bare rigtig gerne. Dem bar både hun og min mor til deres (september)bryllupper.

Med det lille charm kan morfar være der alligevel :heart:

Derudover: lidt bordpynt og sæbebobler (som jeg bare synes er mega smukke på billederne!)

post-58909-0-08918100-1370853742_thumb.j

post-58909-0-04715300-1370853758_thumb.j

post-58909-0-99514400-1370853772_thumb.j

0

Del dette indlæg

Haha heeej :cheerleader3:

..og tak for din søde besked!

Ja, det krævede lige lidt af de små grå, men jeg tror jeg har en god idé hvem du er :balloons:

Jeg kan jo ikke rigtig bebrejde jer at i snupper gæsterne først - det ER jo en fantastisk dato!

Hvorfor kan jeg ikke klikke ind på din tråd?? Jeg eeelsker jo at snage hihi

Hi hi :D :D ja det er jo ikke altid sådan lige... :)

De har jo også vidst i 1 1/2 år efterhånden, det blev jo flyttet fra 2012, da jeg startede i barnløshedsbehandling. Men den enste dag i i 2013 kunne gå med til at 7-9-13 - er lidt overtroisk på det punkt og så syntes vi det klingede meget godt. At det så er blevet lidt af en in dato er jo noget andet :)

Ved det sørme ikke. Jeg kan godt gå ind, men det er via mobilen (er sjældent på via andet)...

Du skal være så velkommen til at snage :) Det gør vi vidst alle herinde i et eller andet format!

Fine indkøb du har gjort dig på de farligste online sider - ELSKER DEM OG BRUGER DEM LIDT RIGELIGT (særligt hvis man spørger h2b) :):loveshower:

Jeg har også bestilt memorycharms til min buket og fine sæbebobler + en masse andet lir :tunge:

0

Del dette indlæg

Ha ha, den er en lille verden, Pernille :) SÅ dejligt at kunne følge din planlægning herinde. Sjovt at der er to par, der ikke kan komme til jeres: Det ene par skal til JanniTR's og de andre til vores, ha ha :) Men selvfølgelig ærgerligt, at de ikke kan komme til jeres (you know what i mean :) )

Du har simpelthen så mange smukke og kreative ideer! Jeg synes, at dine invitationer er vanvittigt smukke. Jeg ville ønske at jeg var lige så kreativ som dig - måske du skulle lave nogle kreakurser af en art? :)

Virkelig smuk charm og tanken bag er jo endnu smukkere. Hvor købte du charmen og hvad gav du? Jeg vil nemlig også rigtig gerne have en til min brudebuket til minde om min oldemor og mormor. Skulle have haft deres brudesmykker (armbånd og broche som kvinder i tre generationer har båret til deres brylupper) på, men de er blevet stjålet, da mine forældre havde indbrud :boohoo:

Smuk ide med sæbebobler, jeg havde også samme tanke. Men da vi var til bryllup for et par uger siden var der sæbebobler, og de satte grimme skjolder på brudens smukke, hvide kjole. Virkelig synd! Så pas på kjolen på dagen :)

Men det ser i øvrigt mega godt up på billeder med sæbeboblerne.

Mht. polterabend. Det er så mega svær en balancegang. For man må ikke blande sig, men der er altid nogen, der har svært ved at holde mund. Tror du har gjort det helt rigtige ved at få Rasmus til at snakke med dem.

Vildt drama med kjolen i øvrigt - håber skrædderen kan fik den! Ellers må du gerne få et par kilo af mig :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha, den er en lille verden, Pernille :) SÅ dejligt at kunne følge din planlægning herinde. Sjovt at der er to par, der ikke kan komme til jeres: Det ene par skal til JanniTR's og de andre til vores, ha ha :) Men selvfølgelig ærgerligt, at de ikke kan komme til jeres (you know what i mean :) )

Du har simpelthen så mange smukke og kreative ideer! Jeg synes, at dine invitationer er vanvittigt smukke. Jeg ville ønske at jeg var lige så kreativ som dig - måske du skulle lave nogle kreakurser af en art? :)

Virkelig smuk charm og tanken bag er jo endnu smukkere. Hvor købte du charmen og hvad gav du? Jeg vil nemlig også rigtig gerne have en til min brudebuket til minde om min oldemor og mormor. Skulle have haft deres brudesmykker (armbånd og broche som kvinder i tre generationer har båret til deres brylupper) på, men de er blevet stjålet, da mine forældre havde indbrud :boohoo:

Smuk ide med sæbebobler, jeg havde også samme tanke. Men da vi var til bryllup for et par uger siden var der sæbebobler, og de satte grimme skjolder på brudens smukke, hvide kjole. Virkelig synd! Så pas på kjolen på dagen :)

Men det ser i øvrigt mega godt up på billeder med sæbeboblerne.

Mht. polterabend. Det er så mega svær en balancegang. For man må ikke blande sig, men der er altid nogen, der har svært ved at holde mund. Tror du har gjort det helt rigtige ved at få Rasmus til at snakke med dem.

Vildt drama med kjolen i øvrigt - håber skrædderen kan fik den! Ellers må du gerne få et par kilo af mig :thumbsupsmileyanim:

Nå nå mette så er du jo ligeså skyldig som mig :):lol:

Så lige du også efterspørger charms.

Du kan købe dem på etsy.com, men jeg har altså lige fået 3 antique silver og 3 sorte hjem. Tror jeg vælger de sorte. Så hvis du er interesseret?! De er helt plain så lidt deko skal der måske til med en perle eller to i vedhænget.

Har dog kun een flaske af det glossy lim der skal på.... Hmm

Men du kan i hvert fald tjekke etsy. Bare søg på wedding charm, så kommer der en masse.

Den Pernille har valgt er så SMUK jeg skulle bare have tre minimum :)

(Sorry Pernille for kapringen af din tråd :) )

0

Del dette indlæg

Kunne ikke lige quote - der var for mange smileys??? Så Mette og Janni: :loveshower:

Søde dejlige 7-9-13 brude - hvor skønt at vi her kan få afløb for noget af alt vores bryllups-fnidder og så samtidig få en lille fornemmelse af, at vi er en del af hinandens planlægning! Tak for alle roserne...bliver helt forlegen. Dog er der mange ting fra jeres bryllupper jeg meget gerne lige ville putte i indkøbskurven...men H2B gider ikke rigtig betale ;)

Som Janni ganske rigtig skriver, så er det en hel bunke charms at vælge mellem på etsy. Jeg har givet 85.45 kr incl, forsendelse :thumbsupsmileyanim: ...det er jo næsten en forærring!

Det er næsten ikke til at bære tanken om, at familiesmykkerne er blevet stjålet..iiihh :(

Mette - tak for tippet med sæbeboblerne. Det havde jeg da overhovedet ikke overvejet :pokey: ...lidt ligesom når herrerne få hvide pletter efter de uvaskede ris!! Pyha, jeg må hellere lige vedlægge en lille seddel om at det er FORBUDT at puste på bruden :shooter: hihi

Jeg synes ''bryllups-kaffe'' lyder som en genial plan..min Rasmus er også liiidt svær at motivere til bryllupssnak...jeg forstår det ikke, jeg vil jo kun tale om det HELE tiden...kan ikke se problemet :wink: Lad os lige lave en aftale!

0

Del dette indlæg

Grimme stole

IIIIHHHH..jeg har efterhånden affundet mig med at skulle fejre mit bryllup i en fodboldklub...og har lange lister over alle de positive ting: det ligger centralt, det er GRATIS, det er nyrenoveret og ser ganske hæderligt ud, der er god plads og jeg ved vi får en FEST uanset hvor vi er...MEN...jeg HADER de stole der er i den klub. Bordene kan jeg dække til og pynte fint, men stolene er altså bare en torn i øjet på mig :pokey:

Jeg var ret sikker på at H2B og jeg (nok mest JEG) var enige om at vi kunne leje nogle fiiine guld stole, så det hele passer sammen...og siden lokalet nu er gratis kunne det vel gå an....men nej...så kom fornuften pludselig i spil (BAAAHHH)...

Nu ved jeg simpelthen ikke hvad jeg skal stille op med rædsels stolene...var der nogen der havde købt billige lagner i IKEA til stolebetræk?? :help:

post-58909-0-32134100-1370901266_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmmm... Jeg forstår dig altså godt med de stole, hånden på hjertet ;)

Men jeg må også sige, at det er meget at bruge et par 1000 på at få andre stole.

Mener ikea har noget billig hvid/creme metervare som jeg tænker at du måske kan bruge sammen med noget bånd af en art - måske i guld?

0

Del dette indlæg

Mine stolebetræk er syet af de billige lagner fra IKEA.. Og det er endt med at se sådan her ud:

Er selv ret tilfreds.. :)

Har lige fjernet stolene fra din tråd igen.. ;)

-der er ingen grund til de fylder sådan i din tråd.. ;)

Men dejligt at i fandt noget i begge er tilfreds med.. :)

Redigeret af Cays
0

Del dette indlæg

Det var da en god ide med stoleovertræk - kan godt forstå de er et irritationsmoment for dig :prik:

Tænker bare om ikke det er et kæmpe arbejde at omsy lagner. Måske man købe nogen på eBay eller evt leje - det syntes jeg at have set et sted :)

Er stolene så grimme, så du ikke kunne nøjes med stof evt organza i jeres farvetema og så binde det om stolryggene? Så var arbejdet da knap så stort :) Du må ikke presse dig selv med for mange opgaver jo :)

0

Del dette indlæg

I er så søde piger, tak for gode forslag!

Janni: JA de er et kæmpe kæmpe irretationsmoment og er bange for organza ikke helt kan klare opgaven. Jeg har undersøgt hvad stolenetræk koster og de er jo heller ikke helt billige desværre.

Det må blive en tur til IKEA. Havde slet ikke tænkt på deres metervarer (tak Mette). Det må jeg tjekke :)

H2B synes i hvert fald at det er for dyrt at leje stole....vi skal jo kun sidde på dem en dag, siger han....ja ja og ærgrer os (mig) over det hver gang jeg ser billederne...

Dumme stole....IKEA, here I come!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

He he bridezilla med tudefjæs får sin vilje...næsten da!!

Vi lejer stole...ikke de fine guldstole jeg havde forestillet mig, men nogle sorte som er helt fine. Det kan jeg sagtens arbejde med og de er 10.000 gange pænere en de fæle blå kantinestole. De kst. 16 kr stykket så det er jo noget andet en at give 35 kr for dem i guld.

I'm happy og H2B har sparet penge

post-58909-0-34280900-1370984008_thumb.j

0

Del dette indlæg

He he bridezilla med tudefjæs får sin vilje...næsten da!!

Vi lejer stole...ikke de fine guldstole jeg havde forestillet mig, men nogle sorte som er helt fine. Det kan jeg sagtens arbejde med og de er 10.000 gange pænere en de fæle blå kantinestole. De kst. 16 kr stykket så det er jo noget andet en at give 35 kr for dem i guld.

I'm happy og H2B har sparet penge

Ha ha - kompromiset kunst :)

Synes det er et rigtig fint kompromis, og de sorte stole kommer til at passe rigtig fint til rummet, er jeg sikker på :)

Og jeg tror faktisk, at det er lige før, at det er billigere at leje stolene end at begynde at rode med stof, bånd og symaskine. Ikke mindst slipper du for besværet :)

Redigeret af M&R
0

Del dette indlæg

Kørsel

Vi har egentlig fået lov til at låne en stor fiiin bil af en kammerats far (incl. pynt), men nu er vi kommet på andre tanker hehe

Vi har købt en lille Skoda Citigo, som vi nu går og venter på. De leverer desværre først i august :pokey: Nu er vi blevet helt forelskede i ideen om at pynte den fint og så køre i den...tjah, fordi det er lidt sjovt og fordi vi er nogle gamle originaler :bunny_4::bunny_4:

Nej tak til stor BMW...ja tak til Skoda Citigo hahahaha..

Nå, men mig på ebay ( :heart:) for at finde lidt lir til dytten...

Bil, magnetskilt og tyl en mas ;)

post-58909-0-50157800-1371152623_thumb.j

post-58909-0-74682900-1371152727_thumb.p

post-58909-0-95240800-1371152752_thumb.j

Redigeret af nilles
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Undertøj og dansesko

En tur i H&M og wupti, så kunne jeg lige tjekke lidt flere ting af på listen. Som mange af jer andre kære brude, bliver jeg nødt til at have nogle skiftesko til sidst på aftenen.

Derudover faldt jeg lige over lidt undertøj...sat ned til 70 kr. :toot: Det elsker mig og mit budget!! (Her med min søster som model)

post-58909-0-76012800-1371153500_thumb.j

post-58909-0-46691400-1371153518_thumb.j

0

Del dette indlæg

Bordkort og toiletkurve DIY

Så kom der lidt gang i DIY projekterne igen.

Jeg fik printet bordkortene ud og er nu igang med at klippe bordkort (i samarbejde med mine søde søstre)...sikke et arbejde, men de bliver så fiiiine...

Jeg er også begyndt at købe lidt ind til toiletkurvene og har fået lavet en liste over de ting jeg mangler dertil.

Samtidig køber jeg lidt ind til de drinks-kit vores toastmaster(e) og forlover skal have som tak.

post-58909-0-04115800-1371153959_thumb.j

post-58909-0-74593000-1371154010_thumb.j

0

Del dette indlæg

Sikke skønne indkøb. :super: tilbud som tilbudsjægerne er GLADE for :)

Jeg mener også bare vi skal køre i vores egen dyt, men det kan jeg vidst ikke få overbevist h2b om :(

Århh de sko fra h&m er jeg også bare så forelsket i - de vil passe perfekt til min kjole, men de sidder bare skidt på min fod. Har søgt alle vegne efter noget lignede uden held :(

FEDE toiletkurve/æsker. Tanken har også været oppe at vende her, men det toilet vi skal bruge (gæsterne) benyttes også af folk i restauranten. Så går hyggen bare lidt af det.

:super: du fik overtalt h2b med stolene - det er i hvert fald klart bedre end stolene fra stedet :lol:

0

Del dette indlæg

Fine, fine indkøb :)
Synes virkelig det er noget flot undertøj, og prisen er jo helt vanvittig!

Det ser rigtig fint ud med dit DIY, er helt vild med bordkortene. Det er godt fundet på :)

Og tillykke med bilen! Den skal I da køre I! Da min moster blev gift valgte de at køre i deres lille, gamle mini, selvom de også havde to store audier holdende i garagen. Det var bare rigtig fint og fungerede super godt :)

Redigeret af M&R
0

Del dette indlæg

Tak søøøde piger..dejligt som tingene tager form :)

Janni, ved ikke hvor du shopper, men der er flere butikker i Århus og især i Bruuns der har blondesko. Ved godt der måske er lidt langt fra Randers, men hvis du lige er i nærheden var det måske et forsøg værd :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer