cuforever

DJ i Odense

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har brugt Rene hos (http://www.mobildiskotek-nightfighter.dk/) og de var simplethen så professionelt og perfekt. De kommer med alt muligt udstyr, er diskret f.eks. under middagen men ved hvornår de skal skruer op for festen.

Jeg tror vi bestilt dem fra ca. kl.16.30 - 02:00 til 3500kr - en meget god pris for en god service!

0

Del dette indlæg

Diskobil : har faktisk sendt en forespørgsel til jer for 1 1/2 uge siden, men har ikke fået svar..

Men det vi også gerne ville høre, var hvis nogen havde været gæst eller havde holdt en fest hvor der var en go' DJ, så vi kunne få nogle anbefalinger - for vi føler os lidt på bar bund.

Irsk/dansk: tak for anbefalingen - vi har faktisk luret lidt på Nightfighter - så rart at vide at I har haft en go' oplevelse med dem - det tæller på pluskontoen for dem :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Irsk/dansk: tak for anbefalingen - vi har faktisk luret lidt på Nightfighter - så rart at vide at I har haft en go' oplevelse med dem - det tæller på pluskontoen for dem :)

Jeg kan godt forstå hvis navnet lyder lidt som en DJ til teenage-fest, men de var meget imødekommende ifm. musikstil til vores bryllup. Pga. alle vores udenlandske gæster var det meget vigtigt at de ikke spillede Dodo & the Dodos hele aften!! ;) Så fik vi en god blanding med alt fra rock musik til 60s internationale kunstnere som er lidt mere vores stil.

0

Del dette indlæg

Min kommende mand er også DJ, og er igang sammen med en ven at starte et mobil diskotek.

Tjek evt. deres sider: www.djhc.dk / DJ HC på facebook eller www.kimbirk.dk / Kim Birk på facebook.

Det er 2 af landets bedste DJ´s og du vil ikke gå galt i byen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg Kender en der hedder lars som har et mobil diskotes mm. han har også noget udlejning af hoppe borge, men i kan finde hans nr på hans hjemmeside funfyn.dk

ved ikke om han har fået opdateret hjemmesiden, så der står han også har mobil diskotek. ring og snak med ham, håber i finder en løsning..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer