Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 indlæg i dette emne

Ihh hvor er du bare smuk og blomsterpigerne er da sååå søde!! :a1221: Bliver helt spændt på dine vegne af at læse din beretning! Glæder mig til resten af den og et hav af billeder :wink: Og stort tillykke med dagen! :loveshower: Tror jeg slet ikke jeg har fået sagt.

Har i noget tid overvejet at finde en frisør og make-up artist der kommer hjem til en for hvis man endelig skal have den luksus at få det hele ordnet, så bør man da gå all-in og ikke ud og køre efter det. Det lyder som om, at du har haft en rigtig god oplevelse med Heidi, så tror da lige jeg prøver at se om det også er noget for mig :) Tak for anbefalingen. Man føler sig bare ofte så meget sikre på sit valg når man har hørt noget godt om personen først!

Jeg har en dygtig veninde der kommer hjem til mig, hun er det nærmeste jeg kommer en brudepige - så jeg får hår og makeup gratis. Men hvis du stadig bor på fyn...?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er I søde!! Ja det med frisøren var bare GULD værd....kunne bare læne mig totalt tilbage og lægge det hele i hendes hænder, det var så befriende!! Og kan virkelig anbefale Heidi, hun er sindssyg dygtig!

0

Del dette indlæg

Åh jeg sluger det hele råt! Thomas og jeg, som jo ikke selv har/skal have børn, er stadig ved at falde i sviiiiime over din skønne datter og at hun glædede sig så meget! Lille "sesse"! Skønne unge! Hvor er du smuk og skønt at du var i god tid med det hele og undgik (så meget) stress!

0

Del dette indlæg

DAGEN fortsat...

Vi træder alle ind i våbenhuset og jeg får min bolero m.m. af og får spurgt mine brudepiger om hvor min brudebuket osv er. De kigger på mig undrende 'den har de da ikke fået'. Ihh altså...godt jeg havde snakket med svigermor, for jeg vidste at den lå under en dug på stolene i våbenhuset, sådan at ingen af gæsterne ville komme til at se dem, før jeg træder ind i kirken. Jeg får min brudebuket og den er ALT hvad jeg havde drømt om og mere til. Den er så smuk! Hvide roser og langt græs langs håndtaget. Og min lille something blue perle med bryllupsdato er sat i toppen imellem blomsterne. Min far får sin knaphulsblomst og brudepigerne ders buket. Blomsterpigerne får deres kurv med rosenblade og min datter synes da de skal smides allerede nu, så hun vender lige bunden i vejret på sin kurv, så alle rosenbladede ligger på gulvet i våbenhuset. Flot! Nå, far og min søster samler dem op og vi stiller os an. Blomsterpigerne forrest og brudepigerne bagefter. Prøver så at få spurgt degnen om der vil være en bestemt musik til pigerne og så 'here comeback the bride' til mig og om vi får tegn til hvornår vi skal gå osv. Tror han var stokdøv, for måtte MANGE gange prøve pænt at få hans opmærksomhed....ham..stressfaktor lige her inden vi skal ind. Men vi vil få tegn. Så åbnes dørene og musikken går i gang til pigerne, som stille og roligt går ind. Var meget spændt på hvordan min datter specielt ville klare opgaven, men tror hun havde øvet sig mentalt op til eller i dagplejen eller noget, for hun klarede det lige sådan som hun skulle. Alle beundrede de skønne små tøser og deres charme.

Mine smukke brudepiger

post-65259-0-14212900-1391029094_thumb.j

post-65259-0-61165300-1391028926_thumb.j

Så ændrer musikken sig og min far og jeg får tegn til at nu er det vores tur. Vi går stille og roligt ind og det er et fantastisk øjeblik. Jeg smiler i hele femøren og alle kigger. Jeg er bare så glad og føler mig mega overskudsagtig, for jeg kan ikke andet end smile og går endda og pjatter lidt sammen med min far og jeg får kigget på alle gæsterne.

post-65259-0-72419300-1391028748_thumb.j

Og dér står min H2B og smiler og vi kan ikke andet end smile kæmpe stort til hinanden. Da jeg kommer op til ham, får ham lige et kys og min far får givet forloveren (som også er hans papsøn/min papbror) et kram imens og så sætter vi os.

post-65259-0-96408800-1391028978_thumb.j

Den første salme synges : 'Op al den ting'.
Derefter bøn og tekslæsning og så kommer den salme som jeg er blevet helt vild med. ’Din hånd i min’. Den er SÅ smuk!!

http://www.melodisamlingen.dk/2012/06/ny-bryllupssalme-din-hand-i-min.html

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh jeg sluger det hele råt! Thomas og jeg, som jo ikke selv har/skal have børn, er stadig ved at falde i sviiiiime over din skønne datter og at hun glædede sig så meget! Lille "sesse"! Skønne unge! Hvor er du smuk og skønt at du var i god tid med det hele og undgik (så meget) stress!

Åhh hvor er du sød!! Ja hun er virkelig vores øjesten :a1221:

Er det Kolind kirke, eller hvor er det henne? :)

Det er Ålsø Kirke :)

0

Del dette indlæg

Åhh hvor er du sød!! Ja hun er virkelig vores øjesten :a1221:

Er det Kolind kirke, eller hvor er det henne? :)

Det er Ålsø Kirke :)
Ok, den minder bare meget om;)

Og hvor er du smuk!!

Redigeret af Forlovet i Las Vegas
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ååååååååååååååååååååååååååååårh en fantastisk tekst!!

Og dumme degn altså.. Ikk for meget stres i sidste øjeblik - altså!!

Ja den er bare så MEGA smuk den tekst og den rører mig bare hver gang jeg hører den!!! :7himmel::7himmel:

0

Del dette indlæg

Ja den er bare så MEGA smuk den tekst og den rører mig bare hver gang jeg hører den!!! :7himmel::7himmel:

Jeg kan bare ikke finde melodien.. :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du trykker på linket så kommer du ind til melodien, hvor du så kan trykke hør melodien (fra bærbar...kan vist ikke fra ipad og mobil)

0

Del dette indlæg

Hold nu op … Dejlig læsning … Glæder mig til at læse videre!!!

og nu undskyld mit sprog… MEN HOLD DA KÆFT HVOR ER DU SMUK! Super fedt med din frisør - det må være skønt :))) :7himmel::loveshower:

Orhhhh taakkk !! JA det var SÅ lækkert!! :cheerleader3::cheerleader3:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis du trykker på linket så kommer du ind til melodien, hvor du så kan trykke hør melodien (fra bærbar...kan vist ikke fra ipad og mobil)

Det virker ikke... så må lede i morgen.....

0

Del dette indlæg

Fortælling fortsat...

Efter den salme begynder præsten på sin tale og her bliver det rigtig sjovt. Vores præst er så frisk, frimodig og sjov, så talen er meget personlig og der er ilagt humor. Hun siger alle de rette ting. Min H2B og jeg kigger på hinanden rigtig meget og mimer til hinanden ’så er det nu’ og mit hjerte hamrer. For det er netop nu at præsten fortæller omkring hvordan min H2B og jeg er kommet i dag for at få vores kirkelige velsignelse, da vi for allerede 1 år siden valgte at sige ja til hinanden på rådhuset. Der går en mumlen igennem kirken og alle kigger på hinanden. Min far sidder ved siden af og kigger og udbryder så ”WHAT” og vi smiler bare alle sammen og alle er bare dybt overrasket og chokeret. Min MAND og jeg har nemlig holdt det hemmeligt for ALLE hele det sidste år at vi allerede havde giftet os. Kun 2 tilfældige vidner inde på borgerservice, ham der viede os og præsten har været bevidst om dette. Vi har været SÅ nervøse for hvordan det ville blive modtaget, specielt af den tætte familie og de tætteste venner. Men alle var bare kun positivt overrasket og synes det havde været så fedt at vi tog fusen på dem alle sammen, på den måde!

Nu var det afsløret og præsten fortsætter sin tale og tilspørgelsen. Da vi har givet hinanden vores ja endnu engang og fået vores ringe på, vender vi os for at sætte os og pludselig lyder vores sang ’love is on fire’ på anlægget, som jeg havde fået planlagt med min veninde. Det var en del af min gave/overraskelse til min mand, at spille den i kirken, lige når vi havde sagt ja til hinanden. Han blev glædeligt overrasket og det var så fantastisk at sidde der i kirken og bare nyde sangen og hinanden. Det er den akustiske version af ’love is on fire’ som der blev spillet, så det var meget smukt.

http://www.youtube.com/watch?v=unJDc4OP9WA

Det "ny"gifte par :tunge:

post-65259-0-43413800-1391030585_thumb.j

Da hele ceremonien er færdig, rejser vi os og går ud af kirken, stiller os i våbenhuset for at gæsterne kan ønske os tillykke, men der går lang tid før folk opfatter det som at de skal komme hen og ønske tillykke, hehe…..alle gæsterne samler sig bare, fordi ingen vil gå udenfor i kulden.

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I får lige det sidste af første del med i aften, så må jeg lige se om ikke jeg kan smide mere ind i morgen :wink:

Beretning fortsat....

Men efter lykønskningerne, tager vi lige jakke osv på, for så skal vi ud af døren og bombaderes med ris. Havde fået skyllet alle risene, så de satte INGEN spor på min mands fine jakke – så kan hilse og sige at det virker!

post-65259-0-59470200-1391031317_thumb.j

post-65259-0-59970300-1391031325_thumb.j

post-65259-0-49211000-1391031332_thumb.j

post-65259-0-44164200-1391031340_thumb.j

Efter riskast skulle vi lige ind i kirken og have taget et billede foran alteret, med brudepiger, blomsterpiger, forlover og præsten. Men vores datter gad da sleeetttt ikke have taget billede, så hun satte sig over på bænken i hjørnet og så kunne vi da passe os selv. Håber dog vi fik et godt billede med os alle, det ved jeg først når vi får billeder fra fotografen.

Derefter sender vi så de andre afsted mod feststedet, så de kan guide gæsterne derude osv. Var ellers meningen at vores datter skulle være blevet, så hun kunne komme med på de første billeder med os og hende, men fordi hun SLET ikke gad gruppebilledet, droppede vi hurtigt den ide, så må vi få taget nogle flotte billeder med hende til sommer, når vi skal have lavet trass the dress.

Men vi får så taget en masse stemningsbilleder inde i kirken og derefter sætter vi os ud i brudebilen, som endte med at blive svigerforældrenes flotte hvide Audi. Der fik vi serveret champagne og chokolade og vi kørte afsted mod det sted vi skulle have taget flere lokationsbilleder.

post-65259-0-23127100-1391031569_thumb.p

Det blev et sted tæt på, hvor der går en flot smal vej i en skov. Vi skulle så ind i skoven og stå imellem de høje flotte træer i skovens bund. Heldigvis var jorden helt frossen, så jeg sank ikke i og det var ikke smattet på nogle måder. Det var SÅ smukt og fedt at opleve og kulden holdte vi ud. Der gik en lille time med fotograferingen og så var det altså blevet så koldt for os at vi valgte at stoppe og køre videre til festen. Glæder mig helt sindssygt til at få alle billederne fra fotografen, så skal I nok få mange flere, men lige her et enkelt som fotografens kone tog med mobilen. Det er RHbilleder der er fotograen.

post-65259-0-92469400-1391031397_thumb.j

Så piger...det var det for i aften....fortsættelse følger :tunge::cheerleader3:

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg

Iih hvor skønt. Og at I kunne overraske er så fantastisk. Smukke mennesker begge 2, meen bruden nu mest. Jeg glæder mig vildt til at læse mere. Så fedt at du har overskud allerede til at skrive. Det lyder helt utroligt skønt allerede. :) :) :) (smiley fra mobilen så det skulle have været kæmpe smio hvis det var fra pc ;) )

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer