sally24

Hjælp til simpel slankekur

16 posts in this topic

Vi skal giftes 1 juni og er godt klar over at jeg ikke vil kunne nå at tabe det vilde inden desværre.

Men bare lidt gør også noget.

Jeg ved jo egentlig godt hvad man skal gøe for at tabe sig men har så svært ved det.

Vil i ikke komme med gode råd til en nem og simpel slankekur

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Luk munden" det er vist den mest simple metode jeg kender :biggrin:

Spis mindre portioner, spise flere gange om dagen (lidt) og bevæg dig mere end du plejer. Undlad slik, kager osv. Sørg for at få godt med protein og fiber.

Der findes et utal af lyn-kure på nettet, men om de er særlig sunde, tror jeg faktisk ikke.

Pøj pøj med det

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Luk munden" det er vist den mest simple metode jeg kender :biggrin:/>

Spis mindre portioner, spise flere gange om dagen (lidt) og bevæg dig mere end du plejer. Undlad slik, kager osv. Sørg for at få godt med protein og fiber.

Der findes et utal af lyn-kure på nettet, men om de er særlig sunde, tror jeg faktisk ikke.

Pøj pøj med det

Nej tror nemlig heller ikke de er særlig sunde. Jeg prøvede dukan kuren. Har aldrig før haft det så dårligt. Så det skal jeg ikke nyde noget af.

Siden mandag har jeg ikke spist eller drukket søde sager, har været på cross maskinen og gået to ture hver dag. Men jeg er sådan en der elst skal se reultat med det samme ellers giver jeg nemt op :(

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
"Luk munden" det er vist den mest simple metode jeg kender :biggrin:/>

Spis mindre portioner, spise flere gange om dagen (lidt) og bevæg dig mere end du plejer. Undlad slik, kager osv. Sørg for at få godt med protein og fiber.

Der findes et utal af lyn-kure på nettet, men om de er særlig sunde, tror jeg faktisk ikke.

Pøj pøj med det

Nej tror nemlig heller ikke de er særlig sunde. Jeg prøvede dukan kuren. Har aldrig før haft det så dårligt. Så det skal jeg ikke nyde noget af.

Siden mandag har jeg ikke spist eller drukket søde sager, har været på cross maskinen og gået to ture hver dag. Men jeg er sådan en der elst skal se reultat med det samme ellers giver jeg nemt op :(

Lad vær at gå på vægten hver dag. For så bliver du sindsyg!! Vej dig en gang i ugen. Og mål dig med målebånd, der vil du helt sikkert kunne se en forskel efter et stykke tid, også selvom vægten måske ikke viser andet.

Du bliver så glad for målebåndet, er jeg sikker på. Så gem vægten lidt væk.

Jeg har aldrig prøvet Dukan, men har da tænkt på at starte - engang -HAHA-

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

"Luk munden" det er vist den mest simple metode jeg kender :biggrin:/>/>

Spis mindre portioner, spise flere gange om dagen (lidt) og bevæg dig mere end du plejer. Undlad slik, kager osv. Sørg for at få godt med protein og fiber.

Der findes et utal af lyn-kure på nettet, men om de er særlig sunde, tror jeg faktisk ikke.

Pøj pøj med det

Nej tror nemlig heller ikke de er særlig sunde. Jeg prøvede dukan kuren. Har aldrig før haft det så dårligt. Så det skal jeg ikke nyde noget af.

Siden mandag har jeg ikke spist eller drukket søde sager, har været på cross maskinen og gået to ture hver dag. Men jeg er sådan en der elst skal se reultat med det samme ellers giver jeg nemt op :(/>

Lad vær at gå på vægten hver dag. For så bliver du sindsyg!! Vej dig en gang i ugen. Og mål dig med målebånd, der vil du helt sikkert kunne se en forskel efter et stykke tid, også selvom vægten måske ikke viser andet.

Du bliver så glad for målebåndet, er jeg sikker på. Så gem vægten lidt væk.

Jeg har aldrig prøvet Dukan, men har da tænkt på at starte - engang -HAHA-/>

Vores vægt virker heldigvis ikke, så det er ud fra spejlbilledet jeg bedømmer g det skal man nok lade være med at gøre og så måle sig i stedet for.

Altså nu hat jeg irritabel tyktarm så kan være det var derfor jeg ikke kunne tåle den for min mave er ikke så glad for proteiner. Jeg stoppede i hvert fald hurtigt da jeg havde så ondt. Men læste at andre havde gode erfaringer med den

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tæl kalorier ! :)

Her ryger kiloene af i pendulfart, køre et indtag på 1250 kcal dagligt, og jeg taber mig ca 0,8 - 1,2 kg pr uge.. UDEN at dyrke motion ;)

Kan anbefale shapeup app'en eller madlog :) bruger begge dele selv

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej. Kan også anbefale at du går i gang med hulahop ringen. Har tabt 5 cm på 1½ mdr omkring livet. Bruger den der vejer 1,3 kg fra levevis. Det kan tydeligt ses på mit tøj at de cm er røget. Så det har givet mig det spark der skulle til for at komme i gang med mere motion. Så p.t. er der røget 7 kg.på ca 3mdr. Held og lykke til dig.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hej. Kan også anbefale at du går i gang med hulahop ringen. Har tabt 5 cm på 1½ mdr omkring livet. Bruger den der vejer 1,3 kg fra levevis. Det kan tydeligt ses på mit tøj at de cm er røget. Så det har givet mig det spark der skulle til for at komme i gang med mere motion. Så p.t. er der røget 7 kg.på ca 3mdr. Held og lykke til dig.

Interessant! Hvor længe træner du og hvor tit?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg bruger hulahop ringen hver dag og ca ½ time om dagen. Den står fremme i stuen så når jeg går forbi tager jeg lige en tur. Der går også sport i at kunne køre i længere og længere tid af gangen. I starten kunne jeg kun få den til at køre i 30 sek eller mindre :-) og efter de første 2 dage med den var jeg meget øm i mave muskler og i siderne hvor den rammer, så kunne ikke så længe ad gangen fodi det gjorde ondt, men efter en god uge ca forsvandt smerterne i siden og efterhånden også i mave musklerne. Er den sjoveste form for motion jeg har prøvet. og nu har jeg også købt sjippetov. Giver også en del :-)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja en halv time det står jeg så ikke. Men jeg har brugt min hver dag siden 1. marts, og så meget sker der nu ikke. Muligvis fordi jeg gør det for lidt... Sjipper du så indenfor??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Men prøv lige at spørg hvor svært det er at stå på 1 ben og hulahoppe :blink: Det får pulsen op, i de 4 sek. jeg har balance til :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, pt sjipper jeg indenfor, men håber da snart at kunne rykke i haven og gøre det mens børnene leger. Tror da lige jeg skal prøve hulahop på et ben :biggrin:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har nu i cirka 10 uger spist efter bogen Spis dig i balance og smidt 10 kg - der består kosten af 3x33% (1400 kcal pr dag) protein, fedt og kulhydrat og ingen hvedemel, sukker eller stivelse og heller ikke for meget frugt da sukker der fra også kan sætte sig... jeg har specielt tabt meget af det fedt på maven... og det samme gælder faktisk for H2B selvom det ikke var fordi han havde så meget at smide og ikke har spist efter det når han har været på job

Så måske at det er en mulighed :) tror specielt det med at droppe hvedemel og stivelse giver en del :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vil også sige at et nemt middel er at spare på stivelse... Spis kød og grønsager i stedet. Ved at droppe kartofler, ris og pasta og desuden undgå slik, chips, kager og sodavand har jeg tabt 3 kg på en uge og min kæreste har tabt 2. Men egentlig er den største gevinst, at man får en helt anderledes let fornemmelse i kroppen når man ikke propper den med stivelse :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har selv tabt 20 kg med madlog. Det er virkelig en øjenåbner - og der går sport i at spare på kalorierne.

Hvis du ikke er til både kostomlægning og motion samtidig, så har jeg hørt at man skal starte med kostomlægningen. Det er lettere at spare på kalorierne i maden end at træne dem væk.

Held og lykke i hvert fald :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeg har tabt mig 10 kg siden januar på følgende måde: spiste alle grønne og røde grøntsager + al slags kød, morgen, middag og aften. Og før hvert måltid en halv grapefrugt. Og af drikkevarer lightsodavand og vand, evt. skummetmælk indimellem. Det er vigtigt at man spiser til man er mæt. Denne kur er absolut den bedste jeg har prøvet, jeg kører den som regel 5 dage af gangen, og så et par dage med alm. kost, dog ikke chips, sovs, slik osv. Det er en god måde at starte nogen gode vaner på, det er jo i bund og grund en livsstilsomlægning men med hurtige resultater, og man har masser af energi, hvilket jeg synes er meget vigtigt. Man må aldrig begynde at sulte sig selv, man skal være mæt.

Og husk kødet må godt steges i lidt fedt, vigtigt for at få tilført energi.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now

Annonce ♥