Henriette4

Spray Tan eller solarium ?

18 posts in this topic

Jeg vil gerne have lidt farve, når jeg skal stå i min smukke kjole...

Hvad vælger i, spray tan eller solarium ? Og skal man være bange for at spray tan kan smitte af, så man risikere at stå med en "brun skjoldet" kjole ?

0

Annonce ♥

Vil helt klart vælge spary tan, men vil få det lavet ved en proff.

0

Følger lige med her .. har nemlig tænkt samme tanke :huh:

0

Annonce ♥

Jeg er på solarium. Der kender jeg resultatet og det er nemt og billigt :) Nu skal jeg dog giftes til August, så håber der har været et par gode dage hvor jeg kan sidde ude og få lidt ægte sol. Det er jo kun arme, bryst og ansigt så mon ikke det går? :)

0

Klart spray tan!

Det koster ikke ret mange kroner at få det lavet hos en professionel og du behøver ikke være bange for, at det smitter af på kjolen. Få det evt lavet nogle måneder i forvejen så du i god tid kan se og vurdere resultatet.

0

Jeg er på solarium. Der kender jeg resultatet og det er nemt og billigt :) Nu skal jeg dog giftes til August, så håber der har været et par gode dage hvor jeg kan sidde ude og få lidt ægte sol. Det er jo kun arme, bryst og ansigt så mon ikke det går? :)

Jeg er også tilhænger af de farlige stråler... :rolleyes: Forventer også at der kommer noget naturlig sol, som jeg kan nyde, men det bliver højst sandsynligt suppleret med solarium! Mit valg handler udelukkende om, at jeg bedst kan li farven fra strålerne, fremfor spray...

0

Jeg er med på vores sommersol, men hvis den svigter så nupper jeg lidt solarium....... ;)

0

Annonce ♥

Hmm - jeg er i samme dilemma... Jeg tror så bare ikke jeg tør spray tan - for tænk om det (mod forventning) skulle smitte af på kjolen... Jeg ender nok med solarie og sommeren... :)

0

Solarium.. Spray tan ser SÅ falsk ud..

0

huden vil jo klart have bedst af spraytan

MEN, når et er sagt, så synes jeg helt ærligt at spraytan lyser langt væk af falsk hud, og jeg synes at det ser usundt ud.

- men jeg har også kun set det på mennesker som måske kunne have holdt lidt igen med farven :)

Jeg har en bekendt, som havde fået sådan en gang spraytan - og det smittede af på hendes tøj - der tænker jeg at det ville være noget ricikabelt med en brudekjole, for det må da blive ekstra synligt :)

Så jeg ville vælge den danske sommersol/solarie - og så passe lidt på ellers.

0

Jeg har været inde og få det prøvet af med spray tan. Det blev jeg anbefalet for at jeg vidste hvor lyst eller mørkt jeg ville have det. Jeg skal have lavet det to dage før for så har det sat sig som det skal. Og det smitter kun ganske lidt af når du får det lavet. Ellers har jeg ikke oplevet det har smittet af

0

Annonce ♥

Hello all,

jeg blev gift i lørdags :cheerleader3: og jeg blev spraytannet torsdag aften kl. 19.

Når i vælger sted, så vælg et sted der bruger det, der fremhæver jeres egen hudtone, det kommer til at se mest naturligt ud. Jeg fik hos tanningdanmark.dk og det var altså rigtig pænt.

Det er rigtigt at det smitter af på tøjet når man sveder, men det er ikke ret meget, og det der er, er på indersiden af kjolen og en ganske lille smule under armene.. ikke noget man ser noget særligt.

Desuden går den type afsmitning fra spraytan nemt af i vask/rens.

Så i kan trygt vælge spraytan til jeres store dag, jeg var i hvert fald VILDT glad for det.

0

Jeg skal have spray tan. Prøvede det for første gang i går og det ser så flot ud. Overhovedet ikke falskt eller usundt, det ligner sådan som jeg ser ud sidst på sommeren. Har slet ikke oplevet at det smitter af, jo lige efter og indtil jeg var i bad 14 timer efter. Men selv efter en omgang hård træning idag er det det ikke smittet af på min hvide t-shirt.

Så helt klart spray tan!

0

nu er det ikke for at skræmme nogen af jer som skal have lavet spray tan...

Vi har en gang været til bryllup hvor bruden havde fået det lavet og hun var altså ikke særlig pæn...det var også blevet lavet to dage før og hun lignede virkelig noget der var løgn i ansigtet..Hun lignede overhovedet ikke sig selv, det var så synd...Ved ikke hvor hun har fået det lavet, men jeg er helt klart også til solarium og sommerens sol når vi skal giftes...

0

Jeg har prøvet spray tan før af en professionel og det smittede desværre af.. Også efter 3 dage :( så vælg med omhu hvor i får det lavet :)

0

Annonce ♥

Jeg vælger spraytan, for jeg kan simpelthen ikke blive solbrændt i ansigtet/overkroppen af de danske solstråler (VILDT irriterende, for jeg bliver MEGA brun på resten af kroppen)

Og solarie virker heller ikke særlig godt..

Men ja - som andre siger, vælg en prof, og få det gjort en gang eller to før det virkelig gælder, så du ved hvor mange dage der går før farven er "helt rigtig"

0

Jeg vælger den ægte sol! Det synes jeg giver det bedste resultat og så skal jeg ikke bekymre mig om det smitter af eller ser falsk ud :wink:

0