Miss-Lena

SoB tråd om flotte ting til håret... Vind det smukkeste armbånd

484 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg elsker Carina for at hoppe i vandet med dette smukke, smukke one of a kind hårsmykke - der vil i løbet af ugen komme flere billeder i denne serie, de fleste er med helt unikke hårsmykker, der kun bliver lavet et enkelt af

378102_342169165885936_1829260243_n.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som reklame - Lena er FARLIG at besøge. Alle disse ting hun viser her er endnu smukkere når man har dem i hænderne og i håret. Stor anbefaling.

(Og bæltet var smukt smukt på, 1000 tak for det).

Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak

:loveshower:

Det kan sagtens sidde på bøjle eller kam (lige nu er det på en smal elastik) - og det kan også sættes på flere måder på hovedet (altså også mere som en almindelig hårbøjle)

Jeg er nok nødt til snart at tage forbi min frisør og finde ud af hvad vi gør med høstakken - så jeg kan få fundet ud af om jeg skal have et af dine smukkke hairpieces

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan er din kjole?

Sådan her (fandt lige en tilfældig hjemmeside, hvor jeg kunne kopiere dem fra)

post-47596-0-28561000-1369739205_thumb.jpost-47596-0-69386400-1369739225_thumb.j

Det min plan at have enkle perle øreringe som hænger og en enkel brudebuket kun består af brudeslør og lyseblåt bånd om stilkene, men ellers er jeg i tvivl om hvad der skal være en del af mit brude look.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad synes I om sådan et pandebånd? - regner egentlig ikke med at det bliver en der sælger på det danske marked (amerikanerne, australierne er mere frisk på boho stilen - og måske en smule mere modige end danskere )

post-36326-0-86099600-1370249760_thumb.j

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lavet en gylden og super flot hårbøjle, der har fået navnet My Glimpse of Hope. navnet har jeg valgt fordi jeg donerer 15$ til læger uden grænser for hvert hårsmykke jeg sælger af dem i 2013.... Har endnu ikke nogle billeder af det, der yder det retfærdighed, men det kommer snart :)

Håber at den gode Karma breder sig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er rigtig ofte nogen der spørger mig, hvor det hårsmykke jeg selv havde på til mit bryllup var fra. Så nu smider jeg linket her... https://www.etsy.com/listing/70066674/deco-divine-marlene-hair-clip-hp5058?

Det så sådan her ud til mit bryllup. Super smukt og alle pengene værd (havde jeg vist at der var en hårsmykke kreatør gemt i mig havde jeg nok selv lavet mig et)

h_rsmykke.jpg

Som I kan se er det lidt samme princip som den blonde jeg viste tidligere.

Kan du selv lave sådan en her ?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer