Miss-Lena

SoB tråd om flotte ting til håret... Vind det smukkeste armbånd

484 posts in this topic

Hvad slags slør tænker du på?

Et af dem, der sidder som et hair piece ned over øjnene... jeg ved faktisk ikke hvad det hedder. Ved du hvad jeg mener? Og vil du være sød at give mig prisen for det fine bånd, som jeg har forespurgt ovenfor? Du skrev, at du havde et på lager :-)

0

Annonce ♥

De fleste af de ting jeg laver kan faktisk bruges med forskellige typer slør bla birdcage som jeg tror du tænker på :)

0

Fantastisk flotte ting!! Og sygeligt flot make up i øvrigt :)

0

Har lige hentet mit sash på posthuset. Det er virkelig flot Lena - selv manden sagde: "Waau" :cheerleader3: Tusinde tak

0

Annonce ♥

Årh, super godt at høre - håber det er til at sætte blomsten og bladet lidt sammen med dit hårsmykke

0

Hej Lena!

Du laver bare super flotte headpieces! Jeg har en rimelig enkel kjole uden så meget spræl, og sløret er bare med en satinkant - dog langt og med kysseslør! Jeg har leget med tanken om man kunne få sneget et headpiece ind, uden det bliver for voldsomt, men samtidig giver en anden dimension. Har du nogle forslag?

0

Hvordan kunne du godt tænke dig din frisure?

0

Lidt løs opsætning og noget med krøller tænker jeg:)

0

Annonce ♥

Føler denne kjole kan være fantastisk inspiration til et eventyrligt hårsmykke

1379594_10151886825579566_183764950_n.jp

0

Sneak Peek af et par nye designs på flotte Carina

post-36326-0-92861000-1384265911_thumb.p

0

Annonce ♥

armen altså jeg er helt forelsket i flere af dine smukke smukke ting :loveshower::loveshower: I LOVE IT

jeg må eje et på et tidspunkt .... :floejt: helst gerne inden mit bryllup :loveboard:

0

Det var sødt sagt Marie

0

Du er SÅ dygtig Lena!!

0

Jeg har besluttet at lave og sælge sådan nogle fine små rammer til at bruge i fx en brudebuket. Synes ideen er rigtig god og smuk

De kommer til at koste 25,- pp pr stk inkl print af billede i enten sort/hvid eller farver.

Selve billedet er 25x25 mm

post-36326-0-06726500-1386582086_thumb.j

0

Annonce ♥

Man kan jo også få skrevet nogle vigtige ord fx et lille citat eller hvad med logoet fra dit favorit sportshold

0

Ej hvor fedt.. Har faktisktænkt mig at have noget ligende i min buket

0

God idé!

0

I må bare sige til - jeg skal nok sørge for at sætte billede og evt tekst op, så det bliver perfekt

0

Annonce ♥

Jeg vender tilbage når det nærmer sig, vil gerne have min bedstefar i min buket :)

0

Søde venner af min facebook side kan nu være heldig at få sendt din helt egen fotoramme til brudebuketten.

www.facebook.com/sobridelicious

0

Er altså tosset med dette sindssygt smukke hårbånd... Og ved godt det er mig selv der har lavet det, men jeg er nu stolt.

post-36326-0-14579900-1387006776_thumb.j

0

Har i dag afsluttet arbejdet på 3 unika hårblonder... De er blandede nuancer af ivory og sølv og er dekoreret med utallige perler. Og jeg synes de passer enormt godt ind i den Gatsby trend som er på vej frem. Det er henholdsvis en bøjle, en aflang kam og et hårbånd...65683_337325549703631_756325981_n.jpg946540_337353726367480_745838698_n.jpg

Hej Lena

Jeg synes, disse er SÅ smukke! Hvad tænker du om at sætte et sådan sammen med en kjole i fuld blonde med halterneck samt et mellemlange palmeslør fra panayotis? Bliver det for meget? Hvad koster headpieces som disse?

0

Hov, og så skal jeg spørge dig, om man kan købe farvede blomster som dem på hårbøjlen til den lille pige? Jeg leder efter sådanne blomster til min datters kjole. Dog i gul, rosa og grøm

0