Miss-Lena

SoB tråd om flotte ting til håret... Vind det smukkeste armbånd

484 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ELSKER dit arbejde. Jeg tænkte på om du har nogle gode ideer til følgende slags frisurer?! Jeg skal have en helt hvid kjole på med "sølv"-bælte.

Jeg er lidt ideforladt selv, men jeg ville gerne have et eller andet i håret i hvert fald. Skal ikke have slør på.

post-66738-0-54467100-1392408565_thumb.p

post-66738-0-04851600-1392408581_thumb.j

0

Del dette indlæg

Der er mange muligheder synes jeg... En blonde med masser af sølv, krustaller og perler liggende hen over fletningen i nakken kunne være super smuk... Finder lige et hurtigt billede af stilen jeg tænker på

(hov billedet er på min USB på arbejdet - det må lige vente)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har igen fået en af de tidligere designs på Etsy. Det er Filippa hårsmykket, der er et charmerende hårsmykke inspireret af 50'erne

Den er godt nok virkelig fin! Thumbs up!

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

eller håndlavede blomster i et cluster eller måske en mere som en række

il_fullxfull.286417274.jpg

Jeg kan klart bedst lide det her. Jeg er bare så bange for, at det på en eller anden måde bliver for voldsomt med noget i håret. Synes det er så svært. Jeg må i tænkeboksen.. :huh:

0

Del dette indlæg

Har tit lavet strømpebånd, men har aldrig haft dem på Etsy. Det råder jeg bod på nu, med det her søde strømpebånd... Det er 100% håndlavet, men jeg har alligevel valgt at holde prisen på et rimelig lavt niveau

https://www.etsy.com/dk-en/listing/179587391/my-secret-flower-garter-a-pretty-lace?ref=shop_home_active_22

il_570xN.565152915_83w2.jpg

Har også lavet det som et sæt

il_570xN.565031140_s5p2.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lavet en gylden hårkam. Det er ikke så tit jeg laver mindre ting, men denne her er bare så fin og smuk (ha ha, godt jeg kan lide hvad jeg selv laver ;) )

Jeg har købt slør af dig. Denne hårkam er SÅ fin, og det var præcis sådan noget jeg tænkte sammen med sløret. Vil du skrive til mig, hvad den koster?? Kan du lave den i sølv evt.?

Edit: Fandt det på din etsy-side. :blush: Er prisen en anden i sølv? Tænker også, at jeg kan bruge 2.

Redigeret af Wetlesen
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer