Miss-Lena

SoB tråd om flotte ting til håret... Vind det smukkeste armbånd

484 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har besluttet at lave og sælge sådan nogle fine små rammer til at bruge i fx en brudebuket. Synes ideen er rigtig god og smuk

De kommer til at koste 25,- pp pr stk inkl print af billede i enten sort/hvid eller farver.

Selve billedet er 25x25 mm

Hvor er det en super fed tråd du her har lavet. Håber det er det rigtige sted jeg skriver. Men vil gerne købe sådan en ramme til brudebuketten. :)
0

Del dette indlæg

@S.Lauersen: er glad for tråden kan inspirere. Prøver på ikke at være for meget MIG, MIG, MIG ;)

Hvis du sender mig en besked med det billede eller de ønsker du har til indhold i vedhænget, skal jeg nok lave noget fint til dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Meget smukke ting, der er så mange detaljer i hver enkelte item. Jeg er blevet helt forelsket i dette (krydser fingre for der kommer et billede) :

https://www.etsy.com/dk-en/listing/151731655/my-enchanting-miriam-bridal-hairpiece?ref=pr_shop

Men jeg er ikke sikker på det passer til min kjole, der er knitrende hvid. Jeg kan ikke lige finde nærbilleder af farven på dette piece.

Jeg skal også have slør på, men har ikke valgt et endnu. Hvad tænker du?

Redigeret af Fru.Frøken
0

Del dette indlæg

Miriam hårsmykket er primært råhvidt og med ivory detaljer. Det kan godt laves i råhvidt med helt hvide detaljer, så det passer til din kjole. Jeg elsker at blande hvide/lyse nuancer - det giver dybde og karakter , men ønsker du et helt hvidt hårsmykke dur det ikke.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Miriam hårsmykket er primært råhvidt og med ivory detaljer. Det kan godt laves i råhvidt med helt hvide detaljer, så det passer til din kjole. Jeg elsker at blande hvide/lyse nuancer - det giver dybde og karakter , men ønsker du et helt hvidt hårsmykke dur det ikke.

Yeay hurtigt svar :biggrin:

Det tror jeg også kunne blive flot. Sættes den fast med flere små kamme? Det skal ikke være bøjle i hvert fald. Er til de store hårsmykker, men tænker over, om det måske kan blive for voldsomt med slør også. Synes kombinationen med lille hårsmykke og slør er fin, men det er ikke lige de små hårsmykker, jeg falder for. Har du et nærbillede af den? Kjolen er pyntet med sølv og perlemor.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer