Namak

Anbefal gode produkter..

16 posts in this topic

Hej alle sammen.

Jeg søger lidt råd om forskellige produkter og håber at finde nogle der har erfaring med disse produkter. Hvad er jeres bedste bud?

God ansigtscreme der "forsvinder" hurtigt så jeg ikke føler mig fedtet i ansigtet. Gerne en geletype creme uden et ton parfume. (Jeg har mest normal/tør hud)

En god øjencreme med synlig effekt hurtigt til "kragetæer".

En rigtig god concealer der kan fåes i lyse farver uden at blive for "orange".

Jeg kunne rigtig godt tænke mig et plejeprodukt der kan gøre lidt ved øjenvipperne. Altså give lidt næring osv så de bliver lidt flottere.

En vandfast mascara der er i klasse med max factor 2000 calorie som jeg ellers bruger. Jeg er ikke super vild med "plastik børste" så gerne en med mere "gammeldags type" børste.

Håber nogen har gode bud :thanks:

0

Annonce ♥

Jeg ville personligt gå ned i matas f.eks og spørge om råd og vejledning!

Eller også ville jeg ofre lidt penge på at få lagt makeup hos nogle af de "store" mærker - det kan du f.eks gøre i Magasin.

Jeg får tit lagt makeup hos MAC - det koster 500 kr, og du får tegnet og forklaret mens du får lagt en valgfri makeup! Hvis du køber produkter for 500 kr så får du 'refunderet' de 500 du brugte på at få lagt makeup - Altså - du får det gratis hvis du køber for 500kr eller over.

Det kan være en meget god start - i det du kan finde ud af hvilke typer makeup der er god til din hud osv!

Edited by CarBonCb
0

Jeg kan også få fedtet hud hvis min dagcreme indeholder olie, så køber kun dem uden.

Alcohol er også fy. Det det tørre huden ud, så huden producere mere "fedt" for at kompensere. Det skader mere end det gavner.

Jeg er glad for danske Beauty pacifique's lotion hydratante matité. Den synker hurtigt ind i huden og så er den parabene fri. Deres øjen cremer er også gode! :wink:

Edited by Julie_Marie
0

Annonce ♥

Origins laver mange gode cremer og jeg er vild med Helena Rubenstein mascara entet den lidt ovale guld eller den som er guld/sort ( leopard )

Men det er lidt af en jungel...

0

Jeg har i mange år brugt Clinique produkter til ansigtet.

0

Tusind tak for alle forslagene. Jeg kan ikke lige komme omkring til en kosmetolog eller klinik for at få råd pga min sygdom. Jeg synes også det er lidt overdrevent for at få at vide hvilke gode cremer osv folk bruger ;-) Min erfaring er at de butikker hvor der sælges kosmetik mv. har tendens til at ville sælge mig det dyreste produkt i stedet for det bedste.

Grunden til jeg spørger er fordi jeg gerne vil have nogle få, men gode produkter som i løbet af det næste års tid kan forbedre de forskellige områder, hvortil produktet efterspørges. Og så lige den med den gode mascara er jo fordi jeg er super glad for 2000calorie, men den er jo bare ikke vandfast og den skal den nye være..

Markedet er kæmpe, men det er lidt lettere at overskue hvis jeg ved hvad der er gode erfaringer med. Jeg håber I har flere tips. Tusind tak :thumbsupsmileyanim:

0

Hmm jeg prøvede en ny ansigts creme fra Loreal. Jeg faldt lige over et tilbud og tænkte ja den skulle jo passe til min hudtype osv. Det var bare absolut ikke noget hit på sigt. Jeg brugte den med stor succes i 3 dage og fik derefter en ret kraftig reaktion på produktet. Jeg ligner stadig en spætte i ansigtet og er nu i gang med gode gamle nivea for at rette op på skaden. ÆV! nå men jeg tror clinique er næste skridt. :-) Nu må jeg jo se på det :-)

0

Annonce ♥

Jeg mener man kan få en eller anden form for top coat der gør en almindelig mascara vandfast. Kan lige undersøge nærmere når jeg kommer til en pc :)

0

Jeg syntes at det lyder til at du har en meget sensitiv hud, hvis du slår ud af almindelige creme. Tror det bedste du kan gøre er at bestilte en hudanalyse hos en dermatolog. De fleste cremer fra Matas og de førende mærker fra retail butikkerne indeholder en masse unødvendig kemi og kan være meget voldsomme for sart hud.

0

Beauty pacifik fra Matas har nogle rigtig gode produkter. Min hud er også sart.. Men kan tåle disse produkter, samtidig med de har forbedret min hud. Mener set er Dior som har en serum el lignede Til øjenvipperne.. Og plusset er, at bruger du den under en mascara, får du næsten "bambiøjn" ;)

0

Jeg mener man kan få en eller anden form for top coat der gør en almindelig mascara vandfast. Kan lige undersøge nærmere når jeg kommer til en pc :)

Tusind tak for det tip. Det ville være den bedste løsning for mig da jeg allerede har fundet min mascara jo.. Bortset fra den ikke er vandfast hulk. Jeg ville være rigtig glad hvis du gider skrive om den topcoat du nævner :lol:

0

Annonce ♥

Jeg syntes at det lyder til at du har en meget sensitiv hud, hvis du slår ud af almindelige creme. Tror det bedste du kan gøre er at bestilte en hudanalyse hos en dermatolog. De fleste cremer fra Matas og de førende mærker fra retail butikkerne indeholder en masse unødvendig kemi og kan være meget voldsomme for sart hud.

Nej så vidt jeg ved er der ingen sensitiv ko på isen her, :wink: Men jeg er allergisk i stedet overfor alt muligt andet så mon ikke der er noget skidt i som jeg reagerer på. Efter jeg fik denne reaktion har jeg læst en hel del om lóreals cremer som bliver haglet ned så jeg er ikke den eneste. Jeg har læst at forbrugerstyrelsen også har revet fat i dem pga. indhold af thalater og parabener mv. Tak for tippet med dermatologen, men det er at gå lidt langt for at finde min hudtype som jeg jo mere eller mindre kender. :lol:

0

Beauty pacifik fra Matas har nogle rigtig gode produkter. Min hud er også sart.. Men kan tåle disse produkter, samtidig med de har forbedret min hud. Mener set er Dior som har en serum el lignede Til øjenvipperne.. Og plusset er, at bruger du den under en mascara, får du næsten "bambiøjn" ;)

Det lyder meget spændende med serummen. Ja se jeg er en ørn på nettet, men hmm jeg havde da ikke lige tænkt på at google "Øjenvippe serum" tsk tsk :blush: Nå men jeg har nu surfet en del og støder på

http://www.q.dk/Skon-fra-top-til-ta/Snyd-dig-smuk/2012-44-m2lashes-og-m2brow-tilbud.aspx denne nærved alle steder. De der har anmeldt den er meget imponerede så nu vil jeg da lige undersøge nærmere, selvom det er en noget heftig pris. Dior har jeg endnu ikke fundet, men der søges stadig.

Tusind tak for tippet

0

Ved en hurtig søgen fandt jeg denne top coat

Er sikker på du kan finde mange flere ved at google lidt rundt :)

0

Nej så vidt jeg ved er der ingen sensitiv ko på isen her, :wink: Men jeg er allergisk i stedet overfor alt muligt andet så mon ikke der er noget skidt i som jeg reagerer på. Efter jeg fik denne reaktion har jeg læst en hel del om lóreals cremer som bliver haglet ned så jeg er ikke den eneste. Jeg har læst at forbrugerstyrelsen også har revet fat i dem pga. indhold af thalater og parabener mv. Tak for tippet med dermatologen, men det er at gå lidt langt for at finde min hudtype som jeg jo mere eller mindre kender. :lol:

Okay, det var godt! Altså at din hud ikke er super følsom, det gør den da en del nemmere at arbejde med! :)

0

Annonce ♥