Måsen

Et lidt prekært spørgsmål:-)

9 indlæg i dette emne

Hvordan har I det med jeres H2B's eks eller ekser? :-) Jeg spørger fordi, jeg er ret nysgerrig. Spøger fortiden hos jer, eller er evt. tidligere ægteskaber/forhold helt ude af "par-bevidstheden"?

Selv kan jeg sige, at min forlovede har været gift før....fra 2006 til 2010....og det var hans eneste eks. Men hun har spøgt vældigt meget hos os. Vi har haft vores problemer med hende. Heldigvis nåede de da ikke at få børn sammen.

Hvad med jer?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ingen problemer overhovedet. Min h2b har også kun en eks, hun er vældig flink, har mødt hende flere gange. Jeg har lidt flere eks-kærester, har dog ikke været gift før. Har aldrig oplevet at h2b virkede til at have problemer med dem.

Skal dog også sige at ingen af os på nogen måde er jaloux anlagt.

/Josephine

0

Del dette indlæg

Ingen problemer - faktisk var vi med til hans ungdomskærestes bryllup og omvendt. Men hun er nu også en ret fantastisk person :) Ved ikke om det havde været anderledes hvis de havde været gift... Og tror også det kommer lidt an på hvordan eks'en er

0

Del dette indlæg

Ingen problemer - faktisk var vi med til hans ungdomskærestes bryllup og omvendt. Men hun er nu også en ret fantastisk person :) Ved ikke om det havde været anderledes hvis de havde været gift... Og tror også det kommer lidt an på hvordan eks'en er

Absolut enig! Hvis eks'en er heks'en er det jo vanskeligt selvom man selv er velvilligt indstillet.

/Josephine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså, Dennis har været gift før og jeg er, af skade, ret jaloux. Det irriterer mig grænseløst, dog ikke på grund af jalousi, at han har været gift før, og at stopper vores kirkebryllup. Jeg kan mærke at det også generer mig enormt meget at de var sammen i 7 år (var dog kun gift i ca. 3 mdr.) og at hele omgangskredsen, som nu er blevet min også, har haft et rigtig godt forhold til hende.

Meeen, jeg tror det fylder så meget hos mig, fordi hun jo fandt sammen med hans bedste ven, og alle ynkede Dennis (dog ikke ham selv) fordi det var såå synd for ham. -Det var det også, men livet går videre IMO! Så i starten skulle jeg høre meget på hvor synd det havde været, og hvor godt det er han (gen)fandt mig bla bla bla..

Jeg er SÅ lykkelig for de ikke nåede at få børn..

Jeg har en datter og Dennis forguder hende, så der er intet den anden vej. Og der er ikke et gram jalousi i ham..

0

Del dette indlæg

Jeg er venner med sønnes far på FB, og vi kommenterer en gang imellem hinandens ting.. Har det fint med ham. Min ex-mand (og det er ikke den samme) har jeg ingen kontakt med overhovedet, heller ikke med hans familie.

Min mands ex-kone er i vores liv, da de har en datter på 6 år... så der er jo alt det skolehalløj der skal passes. Jeg har det fint med hende, og vi mødes da når der er noget i skolen eller SFO´en.

0

Del dette indlæg

Altså herhjemme ved os er sagen den, at H2B's Bestman er min eks.

En eks, som jeg faktisk var gravid med, da jeg blev kærester med H2B, så ja det gav nogle knubs dengang idet de var bedste venner, men nu trives vi alle sammen nok til at min eks og min H2B atter er bedste venner, og der er ingen dårlige miner.

Udover det har vi inviteret endnu en af mine ekskærester til selve bryllupet, så ja, vi er lidt som Beverly Hills - indsæt selv passende smiley ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hverken jeg eller H2B har kontat til vores ex'er. Kontakten til min ex gled ud i sandet for mange år siden, da jeg lærte H2B at kende..

Men H2B's ex'er har spøgt indtil flere gange..Jeg havde intet imod deres kontakt i starten, men når tøserne ikke kan holde fingerene for dem selv, så stoppede kontakten heldigvis:)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer