SarahBJ

Kan I hjælpe os med tidsplanen på bryllupsdagen?

7 indlæg i dette emne

Hej alle,

Jeg har luret lidt med på sidelinjen det sidste stykke tid - min kæreste friede for halvanden måned siden, hvilket jo bare er helt fantastisk - så bryllupsplanlægningen er så småt gået i gang. :heart: Vi skal giftes d. 2. august 2014 og har bestilt kirke (Sankt Lukas Kirke på Ingerslevs Boulevard i Aarhus - hvis nogen kender den). Vi holder reception efter vielsen (ca. 130 gæster), hvor vi har booket nogle store lokaler ved siden af kirken. Middag/fest foregår på Varna Palæet i Aarhus (ca. 80 gæster) - ca. 10 min. kørsel, hvor vi regner med at bestille en bus til at transportere gæster fra Sankt Lukas Kirke til Varna.

Nu til spørgsmålet: egentlig havde vi tænkt, at vielsen skulle være kl. 14 - reception kl. 15-17 - feststed ca. kl. 17.30 - men nu er vi i tvivl, om det er bedre med vielse kl. 13? Jeg vil nødigt have, at tidsplanen bliver for presset! De mere 'officielle' billeder tænker vi, at få taget v. kirken/Ingerslevs Boulevard umiddelbart efter vielsen + i skoven v. Varna efter receptionen/inden middagen. Vi vil jo også gerne være til stede ved receptionen, ellers er der jo ingen grund til at holde den.

Tænker I vielse kl. 13 eller kl. 14?

Hold da op, hvor kan man gøre sig mange tanker når der skal planlægges bryllup - også selvom der er lang tid til...... :blush:

Mange hilsner,

Sarah

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville vælge kl 13. Tænker at hvis I gerne selv vil være til stede ved det meste af receptionen så er det bedre med noget ekstra tid. Ellers risikerer I at fotografering trækker ud og I ikke når så meget tid ved receptionen selv.

/Josephine

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Sarah.

først og fremmest stort tillykke med forlovelsen :)

Jeg skal giftes d.24 maj 2014 og står i præcis samme dilemma som dig, vi vil også gerne holde en lille reception efter vielsen i kirkens sognegård og så køre ud og få taget bryllupsbilleder og dernæst videre til festen, så vi har også snakket omkring kl.13 eller 14, men som de andre siger, så kan tiden hurtigt flyve afsted, og man kan ikke regne med at alle gæster til receptionen går præcis kl.17, og der vil altid lige være lidt flere at snakke med, så mit råd er også at tage vielse kl.13 og så reception fra 14 til 16, og så kan I (brudeparret) jo tage direkte til Varna kl.16 og få taget de officielle bryllupsbilleder og så lige få pusten et øjeblik inden alle gæsterne kommer. Det vil være så ærgeligt hvis en stram tidsplan giver anledning til stress og jag :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lyder som et rigtigt valg fordi der skal være tid til fotografering og der skal være tid til at tale med gæsterne og særligt dem som ikke kommer med ved festen. Det havde måske været noget andet hvis receptionen kun var for aftengæsterne og også foregik på Varna. I øvrigt et fedt feststed med gode omgivelser, utraditionel mad og positive og glade folk bag serveringen m.v.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer