Alexandra

Jubii så er lokalerne til vores bryllupsfest booket :D

5 indlæg i dette emne

Vi har netop booket lokalerne til vores store dag, og valget faldt på det skønne og idylliske Amstrupgård i 8860 Ulstrup, ikke så langt fra vores hjem i Thorsø :)

Planen var at vi skulle have været ude at se både Kongensbro Kro og Mollerupgaard, men efter at have set lokalerne og omgivelserne på Amstrupgård og nærstuderet deres priser og menukort, var vi ikke i tvivl - det er bare stedet for os ! :thumbsupsmileyanim: Vi får simpelthen allermest for pengene der, og omgivelserne er bare så smukke og lokalerne er fantastiske, dejligt lyse og hyggelige, samt med en smuk tagterasse og en lille legeplads til det yngre publikum :biggrin:

Hvor er det bare skønt at vi nu også kan krydse det af listen, til trods at der er over 1 år til vores bryllup d.24 maj 2014 :cheerleader3:

Jeg har overvejet, om ikke jeg burde begynde på min egen planlægningstråd, men nu må vi se om jeg får taget mig sammen :pokey:

For nu ville jeg bare lige dele min glæde over at havet fundet lokalerne til vores store dag :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh, kender det godt! :cheerleader3:

Vi har også lige reserveret drømmestedet til vores bryllup, selvom det først er d. 23. august 2014. Vi bor mellem Viborg og Bjerringbro, men valget faldt på Det Ottekantede Forsamlingshus på Mors, som jeg blev forelsket i ud fra billeder (kendte det lidt i forvejen). Vi skal op og se det her i sommer og måle op osv.

God fornøjelse med resten af planlægningen :)

0

Del dette indlæg

Det er super skønt og have styr på ting , vi skal giftes 15.02.14 og festen skal holdes på dronninglundslot. Jeg har lige fået styr på fotografen og musikken, glæder mig til at følge din tråd

Så fik jeg endleig lavet en planlægningstråd :) Du kan følge med i den her : http://www.bryllupsklar.dk/forum/80782/jonas-og-alexandras-bryllup-d24052014-3.html :D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer