Malene C

Tak gave til vores mødre - idéer?

16 indlæg i dette emne

Hej alle I skønne b2b

Vi står og er så heldige, at min mor har været så skøn at betale min brudekjole og mit slør - så stor en gestus. Og h2b's mor har været så skøn at hjælpe ved at give os en pengegave til vores budget, så vi nu kan få lige det bryllup vi drømmer om. :7himmel: Igen: så stor en gestus.

Så nu har jeg besluttet at jeg gerne vil give dem noget igen - en tusind tak gave. Men jeg er lidt tom for idéer. Det skal jo gerne være lidt særligt (som virkelig siger tak) og selvfølgelig noget som jeg regner med de kan bruge. (det behøver ikke være det samme til dem begge)

Er der nogen der har nogle bud på, hvad man kunne give? Alle forslag modtages med kyshånd. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror at en særlig gestus ved talen vil være en kæmpe ting for dem. I kunne jo lave et album til dem med billeder af jer fra babyer til nu, årstal for årstal, for at vise hvordan Netop I endte sammen - på en lidt poetisk måde

0

Del dette indlæg

Jeg har det lidt ambivalent med at man skal give gaver til mødre, brudepiger, forlovere, hjælpere osv... Men når det så er sagt, så synes jeg faktisk at de dér lommetørklæder med teksten: "Today a bride... Tomorrow a wife... Always a daughter..." er SÅ søde... Man kan jo også få dem lavet på dansk, hvis man heller vil det...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes også at en fotobog er en rigtig fin og personlig gave. Jeg har ofte lavet fotobøger for at give dem væk som gaver og det er altid en succes. Der ligger lidt arbejde bagved og man skal have gjort sig nogen tanker om et eventuelt tema, men det er det hele værd når man giver den væk :-) Jeg kan anbefale Pixum der får jeg lavet mine fotobøger, de levere en rigtig god kvalitet til fornuftige priser.

God Påske :-)

0

Del dette indlæg

Jeg syntes også at en fotobog er en rigtig fin og personlig gave. Jeg har ofte lavet fotobøger for at give dem væk som gaver og det er altid en succes. Der ligger lidt arbejde bagved og man skal have gjort sig nogen tanker om et eventuelt tema, men det er det hele værd når man giver den væk :-) Jeg kan anbefale Pixum der får jeg lavet mine fotobøger, de levere en rigtig god kvalitet til fornuftige priser.

En fotobog er også en rigtig god idé... Det har jeg også overvejet, men hvor vi får den lavet efterfølgende med billeder fra brylluppet - især billeder af os og forældre...

0

Del dette indlæg

Kan vi ikke få et eksempel på hvilke bøger du har bestilt og hvad prisen var? Der står jo "fra", og så kan der jo komme mange tillægspriser... :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg har det lidt ambivalent med at man skal give gaver til mødre, brudepiger, forlovere, hjælpere osv... Men når det så er sagt, så synes jeg faktisk at de dér lommetørklæder med teksten: "Today a bride... Tomorrow a wife... Always a daughter..." er SÅ søde... Man kan jo også få dem lavet på dansk, hvis man heller vil det...

Og hvor får man lavet dem henne?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh jeg ved det ikke... :pokey: Jeg har googlet løs det meste af dagen, og nu magter jeg ikke mere...

0

Del dette indlæg

Argh jeg ved det ikke... :pokey: Jeg har googlet løs det meste af dagen, og nu magter jeg ikke mere...

Altså du er i samme sko som mig. Der ligger et link i en tråd om det herinde et eller andet sted. Jeg kan bare IKKE finde den!

0

Del dette indlæg

Altså du er i samme sko som mig. Der ligger et link i en tråd om det herinde et eller andet sted. Jeg kan bare IKKE finde den!

Jeg har også søgt herinde... Men nu så jeg helt tilfældigt at "Os :heart:2" har bestilt et hos Annies Slør...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg synes også i skal satse på en meget personlig gave. Jeres forældre har givet jer gaver til en stor værdi, fordi de vil hjælpe jer med brylluppet. Så synes jeg på en måde det virker lidt forkert at give en gave til en stor værdi den anden vej - sådan lidt "vi havde ikke brug for jeres tilskud alligevel"-agtigt.

Jeg tror jeg ville blive allergladest for en gestus i talen, måske efterfulgt af personlig gave (som efter min mening bør være af symbolsk værdi sådan kroner/øre mæssigt, men stor personlig værdi.) Både fotobøger og lommetørklæde er en god ide, synes jeg.

1

Del dette indlæg

Tak for de mange gode forslag. :biggrin: Så er der lidt inspiration at gå ud fra. :)

Det har jeg egentlig også lidt.. Og det er egentlig ikke planen at gøre noget stort ud af det, men vil bare gerne vise min taknemmelighed. Synes faktisk det er en sød idé med lommetørklæder. Det vil jeg lige se nærmere på. :thumbsupsmileyanim:

jeg synes også i skal satse på en meget personlig gave. Jeres forældre har givet jer gaver til en stor værdi, fordi de vil hjælpe jer med brylluppet. Så synes jeg på en måde det virker lidt forkert at give en gave til en stor værdi den anden vej - sådan lidt "vi havde ikke brug for jeres tilskud alligevel"-agtigt.

Jeg tror jeg ville blive allergladest for en gestus i talen, måske efterfulgt af personlig gave (som efter min mening bør være af symbolsk værdi sådan kroner/øre mæssigt, men stor personlig værdi.) Både fotobøger og lommetørklæde er en god ide, synes jeg.

Jeg er helt enig i at det skal være en personlig gave, frem for en gave af stor materiel værdi. Helt enig på det punkt. :) Jeg ved bare ikke helt om jeg synes det skal være som indslag i en tale om aftenen. Tænker måske mere at jeg ville give dem på dagen - før det hele begynder. På en eller anden måde, synes jeg bare det er mere personligt.. Men det kan jeg jo lige tænke over...

0

Del dette indlæg

Kan vi ikke få et eksempel på hvilke bøger du har bestilt og hvad prisen var? Der står jo "fra", og så kan der jo komme mange tillægspriser... :wink:

Undskylder det sene svar, jeg var på en forlænget påskerejse :-) Jeg laver ofte en stor Pixum fotobog og vælger altid ægte fotopapir, den koster 299 kr og her er inkluderet 26 sider, 8 sider ekstra koster 60 kr. så det er helt ok syntes jeg :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer