Tul84

Lokaler i Midtjylland

11 posts in this topic

Endelig er det sket - min kæreste har været på knæ <3 Brylluppet skal afholdes maj/juni 2014....

Men hvor skal det holdes? Vi skal giftes i Herning, så lokalerne må gerne ligge i en radius af 50 km. +/-.

Der skal være plads til ca. 80 pers. og ligge i flotte omgivelser = natur, skov, sø eller lign. :)

Vi har endnu ikke lagt budget, så er åben for alt ;)

Nogle forslag?

0

Annonce ♥

Tillykke med det kommende bryllup :balloons:

Vi holdt vores bryllup på Skarrildhus. ca 25 km fra Herning.

Der er også Sinding ferieCenter.

Muslingehuset

Remisen i Brande

Hotel Medi i Ikast

Hotel Eyde i Herning

Der er forsamlingshuse i Kølkær og i Hauge ved jeg. Og festlokaler kan man måske leje, hvis man kender nogen der bor til leje i en boligforening :)

Edited by Musenberg
0

Jeg kan ikke huske, hvad det hedder, men der er et B&B hotel i nærheden af Herning, hvor man for billige penge, mener jeg, kan leje et helt hotel og så er der overnatning til gæsterne. Ved ikke, om det ligger naturskønt, men prøv at googl'e det :-)

0

Jeg kan ikke huske, hvad det hedder, men der er et B&B hotel i nærheden af Herning, hvor man for billige penge, mener jeg, kan leje et helt hotel og så er der overnatning til gæsterne. Ved ikke, om det ligger naturskønt, men prøv at googl'e det :-)

Er det mon det i Holing?

0

Annonce ♥

Er det mon det i Holing?

Jeg kender ikke Holing, men siden er her: http://www.selskabslokaleherning.dk/ :-)

0

Sinding Feriecenter er for mig at se det helt oplagte sted hvis I ønsker en løsning hvor I selv skal stå for mad, drikkevarer m.v. :) Jeg var selv meget imponeret over stedet og ikke mindst prisen. Sad og drak kaffe med ham der har det dagen efter inden jeg kørte. :)

0

Sinding Feriecenter er for mig at se det helt oplagte sted hvis I ønsker en løsning hvor I selv skal stå for mad, drikkevarer m.v. :) Jeg var selv meget imponeret over stedet og ikke mindst prisen. Sad og drak kaffe med ham der har det dagen efter inden jeg kørte. :)

Jeg skal fotografere til bryllup på Sinding Feriecenter senere på året. Godt at høre at det er et fint sted. Det ser ud til at ligge godt med naturomgivelser.

Det gør det også og festsalen (der er vist 2) er en af de bedre jeg har oplevet med rigtig god akustik osv. (det er så næppe afgørende for dig). :lol:

0

Annonce ♥

Tusind tak for alle tilbagemeldingerne :)

Sinding Feriecenter er udelukket, da min kæreste er født og opvokset derude - og ser det ikke som et sted for vores bryllup.

Muslingehuset er mit drømmested, da jeg har tætte relationer dertil - men det er desværre for småt :(

Skarrildhus er umiddelbart for dyrt... Hoteller er vi ikke så meget for - Remisen er klatrede i opløbet....!

Men ja, vi er ikke nemme at gøre tilfredse :)

Vi er også ret vilde med Thorstedlund i Kølkær og Skovpavillionen i Skjern :)

0

Tusind tak for alle tilbagemeldingerne :)

Sinding Feriecenter er udelukket, da min kæreste er født og opvokset derude - og ser det ikke som et sted for vores bryllup.

Opvokset ? Bor der mennesker derude ? :lol: Husker det som at det lå meget langt ude fra lands lov og ret. :lol:
0