JulieMogensen

Se min kjole :-)

21 indlæg i dette emne

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at vise min kjole frem!!

Jeg er bare så glad! Det er til prøvningen, og glæder mig som et lille barn til den kommer hjem!

Håber I kan lide den :-)

post-63647-0-07759100-1366460734.jpg

Redigeret af JulieMogensen
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Much better :thumbsupsmileyanim:

Super smuk kjole til dig. Det lyser simpelthen ud af dig. Jeg kan vildt godt lide enkeltheden i den, så den bare fremhæver dig rigtig flot - og fed detalje med den lidt asymmetriske udskæring.. Forstår godt du glæder dig :biggrin:

Jeg købte også lige min igår, så svæver nok ligeså meget som du ser ud til at gøre :a1221:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg vidste det bare med det samme ;-)

Det er en dejlig følelse denne svævning! Dejligt at du også har fundet din!

Ja det er helt vildt.. Troede virkelig ikke man kunne have det sådan.. Men så er man også sikker på det er den rigtige!

Redigeret af TrineVesti
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer