Backkat85

Servietringe - søger inspiration :)

26 indlæg i dette emne

Vi har købt stofservietter og kunne derfor rigtig godt tænke mig servietringe til. Men det løber altså ret hurtigt op, når man skal bruge 50 stk! :)

Så kunne godt tænke mig hvis I havde lyst til at spamme denne tråd med alle mulige former for inspiration til hjemmelavede servietringe - meget gerne med billeder :)

PS: Vores tema er sort og hvidt, med rødt. Hvide duge, sorte bordløbere, rødt pynt. Hvide servietter, så ringene skal nok være hovedsageligt sorte..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kunne begynde at gemme det inderste pap etui fra toilet- + køkkenruller. Skære dem i skiver og så beklæde dem med noget sort gavepapir/ male dem sorte / pynte dem på anden måde der passer til temaet. Det tager nok lidt tid når det er er 50 stk der skal laves, tilgængæld (afhængig af pynt) vil det være forholdsvist billigt :D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Du kunne begynde at gemme det inderste pap etui fra toilet- + køkkenruller. Skære dem i skiver og så beklæde dem med noget sort gavepapir/ male dem sorte / pynte dem på anden måde der passer til temaet. Det tager nok lidt tid når det er er 50 stk der skal laves, tilgængæld (afhængig af pynt) vil det være forholdsvist billigt :D

Også den ide jeg har indtil videre - kunne bare være fint hvis nogen har billeder med eksempler af det - eller helt andre ideer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og den helt simple, som er det min kreativitet strækker sig til :)/> et fint bånd i den ønskede bredde bundet om servietten, lukket med en sløjfe eller med en klat lim

Tak, lyder også flot :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

der er en tråd om silkepapirs pompomer i DIY forummet. Der var vist et link til nogle som også havde lavet mini versioner som servietringe. Hvordan de lige helt præcis var bundet om servietten kan jeg ikke huske og det er selvfølgelig heller ikke sikkert de passer ind i jeres stil, men det er en mulighed.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Her var lige et billede af mit input. Det er vist nok stålrør af en art, der er brugt, men kunne forestille mig, at du sagtens kan lave det med paprullerne, hvis du bare er forsigtig, når du skriver navn på og støtter rullen indvendigt.

post-65672-0-84779900-1366909023.jpg

post-65672-0-86214800-1366909036.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
der er en tråd om silkepapirs pompomer i DIY forummet. Der var vist et link til nogle som også havde lavet mini versioner som servietringe. Hvordan de lige helt præcis var bundet om servietten kan jeg ikke huske og det er selvfølgelig heller ikke sikkert de passer ind i jeres stil, men det er en mulighed.

Tak, må jeg lige prøve at finde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige købt dem her...50 kr. ca. for 50 stk. meget billigere kan det vist ikke gøres. http://www.ebay.co.u...984.m1497.l2649

De er også virkelig fine, men farverne passer desværre ikke :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
der er også dem her...en lidt dyrer version. http://www.ebay.co.u...=item4ac32b8ef2

Tak, de er fede! De kunne faktisk være en ret oplagt mulighed.. Jeg tænker, at lige nu står valget mellem at købe dem, eller lave dem selv af køkkenruller :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak, de kunne også blive fine.. Men, så kreativ er jeg desværre ikke ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Her var lige et billede af mit input. Det er vist nok stålrør af en art, der er brugt, men kunne forestille mig, at du sagtens kan lave det med paprullerne, hvis du bare er forsigtig, når du skriver navn på og støtter rullen indvendigt.

Tak, de er virkelig også fine :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer