Janni Krintel

Er det ok at kende datoen?

17 indlæg i dette emne

Jeg har ingen erfaringer med bryllupper eller polterarbend som sådan, så jeg er ret nybegynder her.

Jeg kan læse mig til, at man normalt ikke kender datoen for denne dag? Jeg synes jo sådan set af praktiske årsager, at det ville være ret rart at vide, hvornår dagen skulle finde sted.

Vi har en datter på 9 år, som vi skal have "styr på" hvor skal være og den slags? Plus at vi faktisk tit planlægger ting i weekender og jeg da ville være ret træt af at "brænde nogen eller noget af" fordi jeg så pludselig bliver hentet uden at vide det?

Er det ok at være med til at bestemme datoen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bestemmer man jo helt selv ;)

Jeg har informeret min søster om at min mor skal arrangeres til og passe vores datter så jeg er sikker på hun er i gode hænder :) og ellers laver vi ingen vigtige planer i weekenderne i måneden op til brylluppet :)

0

Del dette indlæg

Tja, jeg vil egentlig gerne selv kende datoen, da jeg pt. er jobsøgende, fritidsjob ved siden af studierne, som helst skal ligge lørdag, så der er jo en risiko for, at jeg får et arbejde og så skal arbejde den dag, hvis jeg ikke kender datoen (og min kæreste vil nok ikke være den store hjælp der, for han kan aldrig huske det, selvom det er en fast dag).

På den anden side, går der jo en del af overraskelsens glæde, når man allerede kender dagen..

0

Del dette indlæg

Min søster har meddelt mig at det er på lørdag. Og jeg synes det er rart for så har jeg kunne tage ble forskellige hensyn. Vores datter er på vej til et år og fik i dag hendes vaccine så vi kan risikere feber de næste dage men forhåbentlig er det ovre på lørdag.

Og da vi ikke har pasning til hende kan hun så komme med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kendte til datoen fordi jeg skulle have fri fra arbejde og sørge for, at min mand kom hjem til Danmark (han arbejder i udlandet) Han fattede slet ikke mistanke :tunge: