BetinaSorensen

Ej nu må det stoppe..

18 indlæg i dette emne

Hej alle skønne brude...

For bestilte vi en fotograf så var der en masse bøvl, så fandt vi en gang..

Så den frisør jeg havde bestilt kunne jeg slet ikke kom i kontakt med, så fandt jeg en anden, hun har lige meldt fra forbi hendes bil er gået i stykker .

Så nu 5 dage inden den stor dag står jeg uden frisør..

Er der evt nogen der kam hjælpe, nogen der kender nogle billig frisør eller en der er god til at sætte hår og lægge make-up i Viborg området..

Håber der er nogen der kan hjælpe, for er godt nok græde færdig lige nu.... :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan hun virkelig ikke låne en bil af nogen?? Når man er engageret til et bryllup, så har man altså bare et ekstrastort ansvar for ikke at skuffe!

Nej det gider hun ikke...

Hun gider ikke tag toget..

Nu har jeg fundet en amatør som ikke er hverken frisør eller noget, hun har tilbudt at prøve sætte mit hår i dag og læg make-up gratis for at se om det var noget...

Overhoved ikke en jeg kender, men super godt af hende.. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan hun virkelig ikke låne en bil af nogen?? Når man er engageret til et bryllup, så har man altså bare et ekstrastort ansvar for ikke at skuffe!

Nej det gider hun ikke...

Hun gider ikke tag toget..

Nu har jeg fundet en amatør som ikke er hverken frisør eller noget, hun har tilbudt at prøve sætte mit hår i dag og læg make-up gratis for at se om det var noget...

Overhoved ikke en jeg kender, men super godt af hende.. :)

Godt, du har fundet en, som forhåbentlig kan gøre det rigtig fint.

Men jeg synes godt, du kan tillade dig at sige til hende den anden at hun i hvert fald ikke får hverken ros eller anbefaling fra dig!!! Kan godt forstå, hvis hun ikke vil tage tog, men hvis hun godt kunne arrangere en bil, så synes jeg virkelig, hun er en kegle! Helt ærligt, det må sgu da kunne lade sig gøre, når det ikke er mere end en formiddag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan hun virkelig ikke låne en bil af nogen?? Når man er engageret til et bryllup, så har man altså bare et ekstrastort ansvar for ikke at skuffe!

Nej det gider hun ikke...

Hun gider ikke tag toget..

Nu har jeg fundet en amatør som ikke er hverken frisør eller noget, hun har tilbudt at prøve sætte mit hår i dag og læg make-up gratis for at se om det var noget...

Overhoved ikke en jeg kender, men super godt af hende.. :)

Godt, du har fundet en, som forhåbentlig kan gøre det rigtig fint.

Men jeg synes godt, du kan tillade dig at sige til hende den anden at hun i hvert fald ikke får hverken ros eller anbefaling fra dig!!! Kan godt forstå, hvis hun ikke vil tage tog, men hvis hun godt kunne arrangere en bil, så synes jeg virkelig, hun er en kegle! Helt ærligt, det må sgu da kunne lade sig gøre, når det ikke er mere end en formiddag.

Åbenbart ikke...

Hende den anden var fuldstændig lige glad med mine ønsker ;(

Så nu står jeg i om jeg bare selv skal klar det.. :/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brügger i Aars tager 551 for opsætning med prøve og make up. Måske der kommer lidt kørselspenge oveni men det er jo billigt i forvejen ;)

Det ville jeg gerne have vidst.. Skal da af med en del mere ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Brügger i Aars tager 551 for opsætning med prøve og make up. Måske der kommer lidt kørselspenge oveni men det er jo billigt i forvejen ;)

Det ville jeg gerne have vidst.. Skal da af med en del mere ;)

ja det er helt vildt så billige de er.. bookede dem også med det samme :) er du også fra Aars egnen?

Redigeret af PrettyLittleAngel
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja.. Kommer også fra dette skønne område :)

Tror da jeg skal af med 6-800 bare for håret. Foruden makeup ...

det synes jeg stadigvæk er en ok pris -- de andre steder jeg har forhørt mig bare med hår er det 1000,- med prøve..

Hvor skal du have sat dit henne? og make up? Hvor sjovt med en anden brud i nærheden - tror ikke vi er så mange fra Aars området herinde :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved frisørensen :) har dog ikke fået prøveopsætning med i prisen.. Men skidt.. Regner da med hun ved hvad hun laver :) makeup skal laves ved kosmetologen nederst i byen. Har været nede og få ansigtsbehandling og prøve makeup :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved frisørensen :) har dog ikke fået prøveopsætning med i prisen.. Men skidt.. Regner da med hun ved hvad hun laver :) makeup skal laves ved kosmetologen nederst i byen. Har været nede og få ansigtsbehandling og prøve makeup :)

Sender dig lige en pm :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer