masen1985

hvor tidligt skal man booke de forskellige ting...

8 indlæg i dette emne

Hej alle i skønne brude...

vi skal giftes til næste år, men er blevet i tvivl om hvornår man skal booke de forskellige ting...

vi første kontakte præsten og feststed, men hvad med musik og mad og sådan noget...

Hjælp mig kære brude...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jo før jo bedre men vil sige at det afhænger meget af tidspunktet og datoen. 2/8 bliver en af de store dage næste år men ikke den tørste. Der vlle jeg være ude i god tid. Jo før jo flere valgmuligheder. Er der en bestemt musiker, et bestemt band o.l. som I har udset jer kan de jo kun være et sted samme aften. Havde det ikke været fordi vi er priviligerede og kan tage flere fester ind på samme aften, havde vi formentlig måttet melde hus forbi på nogle af august bryllupsdagene 2014.

0

Del dette indlæg

Jeg vil give jer ret.. jo før jo bedre.. så lige så snart man ved hvad man vil have kan man lige så godt bestille det!

Vi bookede feststedet lidt over et år inden brylluppet, og der var noget i familien der slet ikke kunne forstå vi var så tidligt ude, men er i dag glad for at vi gjorde det så tidligt, for ellers havde vi ikke fået det sted vi gerne vil ha :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal giftes den 24 maj 2014 og kirken blev booket i januar 2013, feststedet samt maden blev booket i marts, fotografen og musikken blev booket i maj, så vi har faktisk alt hvad der hedder bookinger på plads.

Alt efter hvornår i 2014 jeres bryllup skal stå, så synes jeg bestemt ikke det er for tidligt at få booket mad, musik, fotograf osv. allerede nu! :biggrin: Der er rigtig mange 2014 brude, som er startet tidligt og jo længere man venter, desto svære bliver det at få lige præcis det, man gerne vil have :blink:

0

Del dette indlæg

Vi bookede feststed (inkl mad) og kirke et år i forvejen. Fotograf og musik bookede vi et halvt år i forvejen og der var nogle af dem vi henvendte os til for at indhente tilbud, som allerede var booket.

0

Del dette indlæg

Enig med de andre. Hvis I ved, hvad I kunne tænke jer, er der ingen grund til at vente. I hvert fald med de "store ting" som kirke/rådhus/præst, feststed, fotograf og musik. Vi har også allerede lagt billet ind hos dem, vi regner med skal lave maden (ingen menu på plads endnu).

Det er jo træls at blive overhalet indenom af en anden zilla, der har været hurtigere :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer