Guest Malenenielsen

Hjælp! Skal jeg selv synge for min kommende mand?

23 indlæg i dette emne

Hej piger..

Jeg har længe overvejet at synge for min kommende mand under bryllups-middagen... Har tænkt på denne: Shania Twain - "From this moment on".. Jeg har sunget den så meget, at jeg nu kan den helt uden ad, og kan oven i købet også spille den på guitar..

Men nu er jeg så kommet helt i tvivl om, hvorvidt jeg skal gøre det eller ej!! Hvad nu hvis det hele går galt og det kommer til at lyde forfærdeligt :unsure: måske er det bare bedre med en tale?? Åh! Hvor er det svært.

Har I erfaring med dette, og hvad synes I jeg skal?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes personligt, at det er kedeligt med en tale fra bruden også ..

Jeg synes derfor, at det er super fedt hvis man kan synge selv, at gøre det :D Så det synes jeg bestemt at du skal ..

Jeg kan desværre ikke, så har fundet en der kommer og synger for ham i stedet for ..

0

Del dette indlæg

Hejsa..

Hvis du er en fantastisk sangerinde, synes jeg det vil være skønt, hvis du synger, men hvis der er risiko for at det ikke lyder godt, vil jeg helt klart lade være!!!! Så skal du heller ikke bekymre dig om det hele aftenen :-)

Så ville jeg i stedet vælge at holde en tale -det kan du også gøre mere personligt.

God fornøjelse med hele :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar :)

Jeg har besluttet mig for at lade være.. Som I selv siger, så er jeg ikke professionel sanger og jeg ville nok også gå hen og blive alt for nervøs til at gøre det, når det kommer til stykket (hvilket jo så også bare vil ødelægge det hele)..

Så må jeg til at tænke lidt på en lille tale i stedet for :)

0

Del dette indlæg

Jeg er så modsat...

Min veninde gjorde det for hendes mand i kirken til deres bryllup..

Det har SINDSYG godt, rørende og fantastisk!!!!

-det giver bare lige det mere sug i maven når det kommer direkte fra DIT hjerte med sådan en sang...

SÅ JEG VILLE SIGE GO FOR IT!!!!! :-)

0

Del dette indlæg

Hvis jeg nu bare kunne sætte et lydklip ind, så I kunne høre mig synge den.... Men det kan man åbenbart ikke herinde :td:

Jeg er så modsat...
Min veninde gjorde det for hendes mand i kirken til deres bryllup..

Det har SINDSYG godt, rørende og fantastisk!!!!
-det giver bare lige det mere sug i maven når det kommer direkte fra DIT hjerte med sådan en sang...

SÅ JEG VILLE SIGE GO FOR IT!!!!! :-)

Åh hvor lyder det fantastisk! Var hun prof. sanger eller?

Men ja, det er nemlig så skønt, når man kan høre at der er blevet lagt en masse timers øvelse og arbejde bag :)

Nu bliver jeg jo helt i tvivl igen :unsure: ... Suk, det er ikke nemt..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej hun er ikke prof.. Hun har dog læst på musik-konservatoriet.. Og sunget i hendes "unge" dage..

Men hun havde en veninde til at spille klare til.. Og de havde mødtes nogle gange inden og øvet...

Det var ubeskriveligt smukt.. Ikke et øje tørt i kirken.. ;)

0

Del dette indlæg

Enig med de andre som siger: gør det. Måske du vil fortryde det hvis du ikke gør det...Det er da fedt du bare overvejer det ;-) og med guitar så lyder det altid bedre, og et dejligt minde bagefter..

Min mand har bestilt Alex Ambrose ( uden dig ) til at komme i kirken og synge for mig, glæder mig helt vildt.

0

Del dette indlæg

Jeg er også modsat og mener at du bør kaste dig ud i det spontant efter en tale. Hvis du mente at du sang meget dårligt og at det ville lyde forfærdeligt ville du aldrig overveje at oprette en tråd som denne. Bare det at du gør det og at du tør gøre det er det hele værd. Om der så kommer en falsk tone eller du er berørt af det betyder intet. Jeg har oplevet det rigtig mange gange: Brude der stiller sig op og synger for deres mand hvor man kan se at de er nervøse men der går et sug igennem hele forsamlingen og ikke mindst gommen. Go for it og lad være med at bekymre dig om diverse youtube-klip, realityprogrammer m.v. hvor man har udstillet brude fra deres værste side.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusinde tak for alle jeres svar, og undskyld at jeg ikke har svaret før nu....

Men nu har jeg haft tid til at tænke over det, og jeg tror simpelthen at jeg springer ud i det :a1221: kan allerede mærke sommerfuglene, men jeg glæder mig faktisk helt vildt til at overraske min kommende mand, men også resten af forsamlingen! Nu skal der bare øves, øves, øves, og øves endnu mere, så skal det hele nok gå :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg overvejer selv at synge for min mand :) Jeg er ikke fantastisk, men jeg synger OK og plejer at få ros for det når jeg gør det, men af samme grunde som dig er jeg meget i tvivl..

Hvis du ikke lider af angst (som jeg gør) så synes jeg du skal gøre det, jeg håber i hvert fald at kunne overvinde min angst den dag, for jeg ved at min mand sætter pris på min stemme og det er ham jeg gør det for :)

0

Del dette indlæg

hey piger lad lige brudgom svarer på den her, hvis du er i tvivl om dit talent så test lige af på nogle venner og hvis du synger, ikke fantastisk, men bare ok, SKAL du da gøre det !! hvis min W2B sang og spillede guitar for mig i kirken ville jeg blive mega rørt og tude som en pisket !!

gør det

gør det

gør det

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det dejligt, at I er så positive omkring det! Tusind tak.

På min polterabend, skulle jeg ind og indspille en cd - hvor jeg bl.a. skulle synge News - Du er.... Ikke et øje tørt hos alle mine kære. Så nu er jeg ikke længere i tvivl om, at jeg vil synge for min kommende mand.. :a1221:

Så foran spejlet, frem med børsten og øv øv øv :lol: - inden vi ser os om, er det jo den store dag!

0

Del dette indlæg

Jeg har altid tænkt at jeg ville synge for min mand, når den dag en dg kom, og nu bliver det inden for relativ kort tid en realitet, og derfor har jeg oppe i hovedet trukket i land, men jeg ved 100% at jeg vil fortryde det, hvis jeg ikke gør det, så nu skal jeg bare være helt sikker på at det bliver den rigtige sang.. :loveshower:

Jeg havde desuden de samme tanker til min fars fødselsdag, men jeg sang for ham, uden musik til og alle var rørte ved festen :7himmel:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes desværre at man alt for ofte oplever at bruden synger til et bryllup, og derfor er det ikke længere noget særligt, med mindre at man i realiteten kan tage fusen på folk,ved at folk tror man ikke kan synge og så bryder ud i skønsang - så synes jeg det er okay - men hvorfor ikke finde på noget andet som ikke gør dig nervøs,

måske en parodi omkring hvordan i mødtes, lavet med nogle veninder og der efter filmet så du kan vise det med lidt humorosv? Synes det vil være ærgeligt med nerver op til så du måske ikke kan nyde festen i samme drag og er sikker på han vil nyde dette ligeså meget som en sang.

Jeg har før oplevet et bryllup hvor bruden tog gæsterne med storm, da ingen vidste hun kunne synge. Hun havde taget lidt timer og gjort sangen til sin egen, hvilket var virkelig godt, og så havde hun ikke valgt en sang som man høre så meget, så hun kunne lave "fejl" uden det blev opdaget.

0

Del dette indlæg

Undskyld jeg siger det sådan og ikke pakker det ind men jeg syntes ærligt talt at det er noget sludder :lol: Nu ved jeg ikke hvor mange bryllupsfester du kommer ud til årligt men for mit vedkommende taler vi nok om 20-30 stk. om året. (laver jo også andet end bryllupsfester). Det bruden synger til festen er ikke noget man oplever hver gang eller hvad jeg vil kalde ofte. Og om det så var noget man oplevede ofte ville det ikke ændre noget. Hvad andre brude gør i den sammenhæng er jo fuldstændig underordnet: Det er da absolut noget særligt når en brud, for hvem det måske ikke falder naturligt at synge for en forsamling, tør at stille sig op og synge for en forsamling og ikke mindst sin gom. Det at vedkommende dermed bryder sine egne grænser er i sig selv stort og reaktionerne fra gæster og ikke mindst gommen er heller aldrig til at tage fejl af. Mange gange virker det da bedre end en fuldstændig "fejlfri" og ufølelsesladet performance/fremførsel. :lol:

1

Del dette indlæg

De 3 bryllupper, jeg har været til indenfor de sidste 1½ år, er der ikke nogle der har sunget.. Jeg har tilgengæld fundet nogle klip på youtube, hvor bruden synger, og får sq gåsehud, det er virkelig smukt, og dybt romantisk :7himmel:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer