Sign in to follow this  
Followers 0
MissPerle

Bryllup om et år

9 posts in this topic

Hej i skønne kvinder :)

Jeg er ny herinde og har kiggede lidt rundt, og synes det er fantastisk at se hvad i alle har fundet på til jeres bryllup.

Dog har jeg lagt mærke til at mange starter 2 år før nogle næste 3 år før med at planlægge deres bryllup, og det fik mig helt til at stress he he stadig skal jeg lige puste ud for vi har dog kirke og fest på plads ;) vi holder det nemlig hjemme ;).

Er der andre der holder det hjemme, have bryllup fest :)

0

Annonce ♥

Tillykke! :)

Du er slet ikke for sent ude. Vi gik i gang med vores planlægning i slutningen af december og har nået det hele, selv om vi holder det i et andet land, og vi gør næsten det hele selv, med hjælp fra familie og venner. :)

0

Annonce ♥

hvis blot man får kirke, mad og evt. telt, gulv, borde og stole på plads - så kan man bruge den tid man har lyst til :) (og når det nu er i telt, så husk at tænke på varme :) -vi havde foruden gasvarme købt 20 hvide tæpper - og alle var i brug hen under aftenen :)

Vi havde et år til at planlægge, men i virkeligheden var det kun de sidste par måneder hvor vi for alvor forholdt os til detaljer, pynt osv.

Jeg gik godt nok lidt bryllupsamok de første par måneder af planlægningen og fik pludselig en masse ideer, som egentlig slet ikke var os - så pas på BK - det kan også være usundt, hvis ikke man har godt fat i tøjlerne :)

Vi holdt fest i vores egen have i telt - btw, glæd dig til det - stemningen er FAB, og der er bare så mange fantastiske måder at pynte op i en have :)

Forresten - med mindre jeres opvasker kører programmer i en helvedes fart, så overvej engangstallerkener - vi havde dem fra IKEA i grøn og de var så lækre, trods det at de var engangs :) - OG vores serveringsdamer kunne derfor koncentrere sig om alt det andet der var, fordi de pludselig ikke havde voldsomt travlt med opvask :)

0

Vi skal holde receptionen i haven og festen i vores garage/gildesal. Vi er i gang med at sætte salen i stand, så de tager jo sin tid, men ellers synes jeg jo at hele planlægningsfasen er enormt hyggelig. Elsker også DIY projekter.

0

Camils tillykke med forlovelsen og kommende bryllup, bliver hyggeligt at følge dig nu du også skal ha et have bryllup :)

FrøkenLT: Uhhh glæder mig også, tror nemlig også det blive fantastisk og jeg har allerede en masse gode ideer til at pynte op, det er jo ikke kun teltet med også stue osv man skal tænke på og haven ja :) Men ja man skal virkelig passe på og holde sig til et tema :)

Winn jeg elsker også alle de kreative dele af bryllupet :)

0

Annonce ♥