brenholdt

BLOOOOOMSTER ! Hvad har i brugt eller budgetteret med ?

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg mangler brudebuket og lidt enkel pynt til kirken og det der skal være på mine borde, er vaser med 3 blomster i og lidt grønt.... Men tror jeg skal bruge ca 150 stk afskårne blomster....

Vi har bestilt dem i vores lokale super brugs.

35 buketter a 10 afskårne nelliker, dvs 350 afskårne nelliker :) hehe

Til 900 kr mener jeg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her er der budgetteret med maks 400 kr.

brudebuket og knaphulsblomster laves af en veninde der har haft blomsterbiks. En symbolsk gave vil der så tilfalde hende :-)

Blomster til bordene er DIY blomster i silkepapir - og koster 300 kr + lidt arbejdstid - samt til servietringe

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis du køber bundtevarer hos et supermarked er der 5-10 stilke i hver og koster mellem 2-5,- pr. Stilk.

Hos blomsterhandleren koster 1 stilk fra ca 10,- pr stilk og bundtevarer mellem 3-5,- pr stilk.

Brudebuket er et vidt begreb men koster mellem 300,- og 4000,- afhængig af hvad du vil have og forventer af holdbarhed og udformning...

Håber det hjalp; )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal give 1000 kr. for brudebuketten og 65 kr. stykket for knaphulsblomsterne. Derudover har vi bestilt nogle løse hvide roser til bordpynt og kirkepynt. Dem har vi ikke fået en pris på endnu, da det afhænger af hvilke roser der kommer i brudebuketten (det skal være samme slags), men de har lovet os lidt rabat på dem. Vi skal bruge ca. 20, så det vælter ikke budgettet - regner jeg med... ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ved ikke. Men tænker 3-4000 kr? Vi skal bruge en brudebuket, 3 knaphulsblomster og dekorationer til 5 runde borde. Har lidt meget svært ved at lægge så mange penge for noget vi reelt ikke kan bruge igen. Vi kan dårligt tage det med hjem for vi skal jo køre gennem halvdelen af landet. Overvejer en origamibuket, for den kan jeg i det mindste gemme. Men skal snart have ringet til blomsterhandleren og høre ad for at få en nærmere pris.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde budgetteret med 1000 kr. til blomster. Alle blomster. Det holdte så ikke helt :wink:

Brudebuket, brudepigebuket og 3 knaphulsblomster blev 820 kr. og 2 spande blomster til lokalet for 350 kr. Så tæt på... Det viste sig dog at vi kunne have nøjes med den ene spand, men det var jo ikke til at vide.

Det hele var i øvrigt kun fresia :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer