Danty

Bryllupsskilte af træ

17 indlæg i dette emne

Tænkte lige jeg ville oplaoade nogle billeder af fremgangsmåden til vores bryllupsskilte, som jeg forelskede mig i på Etsy (beklager at billederne skifter de forskellige skilte, men det var lige hvem der havde ledige hænder, som kunne være fotograf :) )

Efter jeg havde skåret og spraymalet træet, påtegnede jeg skrifterne på dem med blyant

Derefter brugte vi en paintmarker (tusch lignende en sprittusche, bare med maling i) til at "male" bogstaverne op med (og til at lave rettelser med)

Det færdige resultat - man kan godt se de er hjemmelavet, men det er jo også charmen ved dem :

post-40219-0-78210900-1373263692_thumb.j

post-40219-0-81253200-1373263722_thumb.j

post-40219-0-84530300-1373263781_thumb.j

post-40219-0-53712200-1373263788_thumb.j

post-40219-0-04209400-1373263800_thumb.j

post-40219-0-45734100-1373263809_thumb.j

Redigeret af Danty
3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tænkte måske godt, det var lidt uforståeligt. Så jeg prøver igen :)

Når I har printet skrifterne ud på papir, lægger i bagepapiret ovenpå og tegner skrifterne op med blyant på bagepapiret - bagefter ligger i bagepapiret (med blyantstregen ned mod træ-overfladen), og tegner hårdt ovenpå bagepapiret igen, for at få blyantsstregen til at smitte af på træet.

Så skulle der meget gerne komme et tyndt omrids - det er derfor at skrifterne skal laves spejlvendt, for derfor at kunne få dem til at stå den rigtige vej når de kommer på træet :)

Gav det bedre mening nu?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauv, sikke en god idé.....den låner jeg lige...

Til jer der har brugt disse skilte til bryllup, hvordan er de sat op? Når man lejer et sted, dur det jo nok ikke at slå søm i væggen hi hi.....

0

Del dette indlæg

Til jer der har brugt disse skilte til bryllup, hvordan er de sat op? Når man lejer et sted, dur det jo nok ikke at slå søm i væggen hi hi.....

Nu har jeg godt nok ikke brugt dem endnu, men hvad med at sætte dem i en krukke? Ingen søm så =)

0

Del dette indlæg

Nu har jeg godt nok ikke brugt dem endnu, men hvad med at sætte dem i en krukke? Ingen søm så =)

Jeg vedhæfter lige et billede, så i kan se hvordan det så ud da vi fik sat dem op i forsamlingshuset, alle gæsterne synes det var så fiiiint! :) (/tag jer ikke af vores forlover der står på billedet :) )

post-40219-0-88464000-1377669563_thumb.j

post-40219-0-17978400-1377669574_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha.. Nu bare for lige at være helt sikker, staver du bare ordene bagfra og printer ud - tegner af på bagepapir - og vender om.. Eller kan ikke lige grejle den der med at du ´printer ud bagfra :floejt: Men super fed ide, jeg ville gerne have noget lignende til udenfor, da parkeringen, ligger lidt væk fra der hvor festen skal være, men de må ikke køre op med bilerne, deroppe hvor festen skal holdes, også er de her skilte jo geniale :biggrin:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer