Oxytocin

OXYs tråd. Det der står tilbage..er kærlighed.

1,610 indlæg i dette emne

Annonce ♥

TAK, alle sammen!! :)

Ej hvor er skoene bare blevet SUPER flotte! Det ser vildt godt! Something blue - With a little touch off Romance! Super flot! :cheerleader3::loveshower:

De er nu mintgrønne - ikke blå :wink:

Blonden er et slør jeg har arvet. Det bliver også den - og måske noget mere - som jeg bruger til at pynte kjolen, når jeg kommer så langt :)

UPS, PINLIGT! Hihi.. Beklager fejlen men det ser stadig vildt godt ud :lol:

Det lyder da virkelig godt, glæder mig til at se billeder :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

TAK, alle sammen!! :)

Ej hvor er skoene bare blevet SUPER flotte! Det ser vildt godt! Something blue - With a little touch off Romance! Super flot! :cheerleader3::loveshower:

De er nu mintgrønne - ikke blå :wink:

Blonden er et slør jeg har arvet. Det bliver også den - og måske noget mere - som jeg bruger til at pynte kjolen, når jeg kommer så langt :)

De har da blåt foer om ikke andet :tunge:

De er blevet fantastisk skønne!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak :)

Håber også de kan bruges til et par jeans bagefter.. :rolleyes:

Det er jeg sikker på de kan - det ville se fedt ud! Altså, nu har jeg - som de fleste piger, vel - en fetich for stiletter, så jeg kunne godt være forfalden til at købe et par, hvis du designede flere :floejt: Men, spørgsmålet er bare om det kan betale sig for dig i længden (med indkøb af både sko, blonder osv.)?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden forbarmede sig over mig og hjalp med at få lavet et nyt strikkebræt - det skulle være bredere end jeg først troede. Og mit eget forsøg var blevet noget skævt og sømmene sad også for tæt. Men det blev færdig i går så i dag har jeg fået lavet lidt. Ved ikke hvor lang tid det har taget, jeg har sådan mest tøffet rundt og lavet ingenting pga hovedet... Men skal på sygehuset i morgen og har en tid kl.11 og derefter hold kl.13 - så der har jeg da tænkt mig at slæbe mit bræt med og så kan det være der hurtigt sker noget. Har du overvejet om du vil have ribkant ligesom på billedet eller du er til noget andet?

post-69583-0-72987600-1389649396_thumb.j

post-69583-0-49306100-1389649410_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det ser fint ud med ribkanten - hvis det er til at have med at gøre!? :)

Kæresten fandt lige ud af at han gerne vil have et lærred som "gæstebog", da jeg var ved at pakke nogle af hans dejlige datters male-ting ned :) Han havde prøvet, til sin søsters fødselsdag, at der stod sådan et lærred alle havde malet på - så det er nu "indført".

Han kommer nu til at hjælpe med at betale for det, for mit budget siger foreløbig -17.000,- (og jeg har ikke talt med banken om hvordan jeg lige fikser dét på SU :( )

Men det burde være til at få et par billige lærreder, nogle pensler og maling i Bilka.

Har i øvrigt tænkt mig at være noget styrende på det punkt - og kun købe farver jeg gider ha i min stue :lol: Så det bliver RØD - HVID - GRØN - GUL og GULD :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes det ser fint ud med ribkanten - hvis det er til at have med at gøre!? :)

Kæresten fandt lige ud af at han gerne vil have et lærred som "gæstebog", da jeg var ved at pakke nogle af hans dejlige datters male-ting ned :) Han havde prøvet, til sin søsters fødselsdag, at der stod sådan et lærred alle havde malet på - så det er nu "indført".

Han kommer nu til at hjælpe med at betale for det, for mit budget siger foreløbig -17.000,- (og jeg har ikke talt med banken om hvordan jeg lige fikser dét på SU :( )

Men det burde være til at få et par billige lærreder, nogle pensler og maling i Bilka.

Har i øvrigt tænkt mig at være noget styrende på det punkt - og kun købe farver jeg gider ha i min stue :lol: Så det bliver RØD - HVID - GRØN - GUL og GULD :wink:

Mener lærred er endnu billigere ved Harald Nyborg...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjek :)

Så er der bestilt blomster: 15 mini-potteroser (6 cm.) og 5 "grå" sukkulenter. Han havde desværre ingen små zink-potter - så det må jeg få snust op et sted. Og de afskårne napper jeg bare efter hvad de har når jeg henter; de får friske varer hjem om fredagen - så det er perfekt.

Flinke folk hos Plantorama i Vejle, i øvrigt :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih altså - 1000 tak!! :):blush:

Overvejede faktisk et øjeblik om jeg kunne sælge nogle sko "magen til" på etsy, som supplement til min SU. Men mon ikke skoene i sig selv bliver for dyre (og/eller dårlige) i indkøb!?

Det kan du da sagtens!!! Tænkte på et par sko jeg har tænkt mig (når der er penge på kontoen igen) at bestille på etsy :)

Jeg synes det ser fint ud med ribkanten - hvis det er til at have med at gøre!? :)

Kæresten fandt lige ud af at han gerne vil have et lærred som "gæstebog", da jeg var ved at pakke nogle af hans dejlige datters male-ting ned :) Han havde prøvet, til sin søsters fødselsdag, at der stod sådan et lærred alle havde malet på - så det er nu "indført".

Han kommer nu til at hjælpe med at betale for det, for mit budget siger foreløbig -17.000,- (og jeg har ikke talt med banken om hvordan jeg lige fikser dét på SU :( )

Men det burde være til at få et par billige lærreder, nogle pensler og maling i Bilka.

Har i øvrigt tænkt mig at være noget styrende på det punkt - og kun købe farver jeg gider ha i min stue :lol: Så det bliver RØD - HVID - GRØN - GUL og GULD :wink:

Mener lærred er endnu billigere ved Harald Nyborg...

Ellers er jeg også ret sikker på, at man kan få nogle til en ok pris i søstrene grene.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I dag om en måned løber jeg forvirret (men målrettet :wink:) rundt efter at være kommet ud af badet; jeg skal nemlig giftes om......2½ time :blink::floejt:

Lige nu ligger jeg så på sofaen. Har haft endnu en dum nat med smerter og er noget mat i sokkerne - har måske lidt febr, hvilket godt kan følge med af og til.

Har kigget på en masse glas og krukker til de mini-roser jeg bestilte - men kan ikke helt blive klog på hvor store/små eller hvilke dimensioner jeg skal se efter.

Jeg ved de små potter roserne er i, måler 6ø - men er 10 så for stort som potte?

Det ser jo heller ikke pænt ud, hvis de står og sejler.

Fandt nogle HAMMER søde nogle til 30,- stk. (se billedet) Det er jo egentlig fyrfadsstager - men ville bare se sødt ud, tror jeg..

Men det er altså FIREHUNDREDEHALVTREDS kroner for de 15 vi skal ha.

Den er helt gal med økonomien :(

post-67685-0-17935100-1389770728_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med milepælen kæreste Oxy!

Det bliver da vildt spændende!

Skoene er jo blevet vildt fede! Hvis der ikke var pynt på mine i forvejen ville det havde været en perfekt måde at give dem lidt ekstra...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer