mms8777

Mit valg

32 indlæg i dette emne

Simpel, havfrueformet og bånd i taljen. Alt hvad jeg har drømt om. Og så endda på tilbud til 4400 kr.

Skal rettes til ved barmen så tag jer ikke af det storpattede look.

post-67017-0-78278900-1373576461_thumb.j

Redigeret af mms8777
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Båndet er en fast del af designet og det lille broderi der sidder på, har jeg fået bestilt et ekstra hjem af, og som jeg har planer om skal bruges som pynt til håret. Så ikke noget slør.

Brudebuketten laver jeg selv af fjer og sten.

Ja den er nemlig købt hos Heidi. Kan kun give mine varmeste anbefalinger til dem :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Båndet er en fast del af designet og det lille broderi der sidder på, har jeg fået bestilt et ekstra hjem af, og som jeg har planer om skal bruges som pynt til håret. Så ikke noget slør.

Brudebuketten laver jeg selv af fjer og sten.

Ja den er nemlig købt hos Heidi. Kan kun give mine varmeste anbefalinger til dem :)

Glæder mig til at se din buket :-)

Og ja, hun får også de varmeste anbefalinger herfra også selvom jeg endte med at købe ved Lilly ;-)

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Dejligt at i også synes den er smuk.

Har nogle gange tænkt på om den nu også er for enkel og om jeg ville komme til at fortryde at det ikke skal være lidt mere vildt når det nu er once i a lifetime at man får lov til at vælge denne kjole.

Men jeg kommer alligevel altid frem til, at det var denne kjole jeg uden sammeligning følte mig mest smuk i.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer