Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Dejligt at have en mand der også er engageret i at planlægge brylluppet... Håber stedet i Vanløse er det helt rigtige for jer og i kan få booket lokaler.. :wink:

Ja, det må man godt nok sige han er.. Han bestiller alverdens ting hjem fra ebay og har titusindvis af gode ideer.. Glæder mig også til at komme ud og se lokalet, vi skal bare lige have lavet en aftale med dem. De foreslog d. 19. dec. kl. 15.00 - et skidt tidspunkt når man først har fri kl. 16.00 og har to børn der også skal med :wink: Tror vi finder en dag i det nye år.. Det kunne bare være så lækkert at krydse "lokale" af listen :biggrin:

Dejlig mand der ❤️

Ti-hverti-fald.. Glæder mig til han bliver "min mand" ()()

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er gået lidt i stå

Nu banker julen snart på døren og herhjemme er den gået lidt mere i julemode end bryllupsmode :newyear: . Vi har også en barnedåb der skal "overstås" d. 19. januar, heldigvis kræver sidstnævnte ikke den store planlægning andet end at dukke op i kirken og derefter på restaurant med ca. 48 familiemedlemmer :o

Men, vi har skærpet lokalerne ned til to styks nu. Det føromtalte "Boncat" som ligger i Vanløse og har sindssygt flotte og lyse lokaler. Der kan vi få det som vi vil have det med egne drikkevarer og de klarer resten. Dette er et 8 timers arrangement. Pris: 30.250 kr. (mener jeg)

Kæresten har også fundet et selskabslokale i indre København (Kbh. selskabslokaler) hvor vi kan få et 10 timers arrangement med det hele (med undtagelse af velkomstdrinks og natmad, hvilket vi har forespurgt dem om var muligt og afventer tilbagemeldning). Pris: Også på den gode side af de 30.000 kr.

I det nye år tager vi ud og ser på de forskellige lokaler og ser hvad mavefornemmelsen siger. Jeg synes bedst om Boncat's lokaler, men kan virkelig godt lide Kbh. selskabslokalers tilbud om fri bar og arrangement i hele 10 timer..

Glæder mig til at se hvor det ender med at blive :happy: Og kom gerne med inputs om, hvad I synes bedst om. Når kæresten kommer hjem, kan jeg lige liste op, hvad vi får hos de forskellige, så er det også nemmere for jer, at komme med gode råd og ideer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Synes virkelig boncat ser godt ud - virkelig lækker mad de har billeder af og flotte lokaler! Hvis jeg husker rigtigt om Københavns selskabslokaler, så er det ikke lige så lækker mad (på billederne;) og måske mere et julefrokost/firmafest sted? Men i må jo se på deltog følge mavefornemmelsen;) Begge dele lyder dog som en virkelig god pris! Tror ikke vi kommer meget under 1000kr/prs og vi arrangerer ellers alt selv:S

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Billedspam på vej

"Vi" (dvs. H2B) har været vild på nettet og købt en hulens masse ting til vores bryllup.. Butterflies, slips og meget, MEGET andet (jeg tror altså snart du har mødt din overmand, Namak :wink: ) Så i morgen, når kæresten er taget på job, den store er sendt i børnehave, den lille sover til middag, vil jeg gå amok med kameraet, så I skønne tøser der følger min tråd, kan se hvad han har fået købt.. (Føler lidt han har overtaget min zilla-plads :huh: )

Vi er ikke kommet nærmere, hvor festen skal holdes - men, jeg håber at vi kan tage ud og kigge på lokaler her i januar/februar, så vi kan få booket snart..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Billedspam på vej

"Vi" (dvs. H2B) har været vild på nettet og købt en hulens masse ting til vores bryllup.. Butterflies, slips og meget, MEGET andet (jeg tror altså snart du har mødt din overmand, Namak :wink: ) Så i morgen, når kæresten er taget på job, den store er sendt i børnehave, den lille sover til middag, vil jeg gå amok med kameraet, så I skønne tøser der følger min tråd, kan se hvad han har fået købt.. (Føler lidt han har overtaget min zilla-plads :huh: )

Vi er ikke kommet nærmere, hvor festen skal holdes - men, jeg håber at vi kan tage ud og kigge på lokaler her i januar/februar, så vi kan få booket snart..

Haha.. beklager søde P. Jeg har været på shopping igen og de nyeste ting er langsomt begyndt at dukke op nu haha.. Jeg er også så småt ved at være klar til at spamme min tråd med bryllupsdimser igen.. Iiih sådan en "ferie fra BK"

er altså lidt dyr for det giver mig jo tid til at bestille mere som jeg bare ikke lige kan undvære... hihi.. :wink:

Men jeg glæder mig meget til at se hvad din H2B har fundet på. Det er altid super sjovt at se andres netkøb med samme formål som ens egne ting. :loveshower:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe.. Der kom lige tre pakker igen i går til H2B - alle tre bryllupsrelaterede.. :wink: Min iPhoto er gået i stykker, så jeg kan ikke få lov til at komme ind i programmet og hente mine billeder (eller importere nye fotos) Så indtil min søde kæreste får kigget på det, så bliver der nok ingen billedspam her i tråden.. Jeg var også bange for, at jeg ikke ville kunne styre mig selv, når nu jeg render rundt på barsel.. Men, jeg har faktisk ikke rigtigt købt noget "smiley-der-pudser-sin-glorie" :happy:

Men, jeg glæder mig til at se hvad du har købt, søde Line! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe.. Der kom lige tre pakker igen i går til H2B - alle tre bryllupsrelaterede.. :wink: Min iPhoto er gået i stykker, så jeg kan ikke få lov til at komme ind i programmet og hente mine billeder (eller importere nye fotos) Så indtil min søde kæreste får kigget på det, så bliver der nok ingen billedspam her i tråden.. Jeg var også bange for, at jeg ikke ville kunne styre mig selv, når nu jeg render rundt på barsel.. Men, jeg har faktisk ikke rigtigt købt noget "smiley-der-pudser-sin-glorie" :happy:

Men, jeg glæder mig til at se hvad du har købt, søde Line! :cheerleader3:

Jeg gik ellers forventningsfuldt rundt og jeg har kigget til din tråd her og der. Det er bare først her tidligt på dagen jeg har min pc tændt.

Jeg er så småt begyndt at tilføje nyerhvervelser i min tråd. Det går bare en anelse sløvt for tiden. Min "fætter" synes nemlig at jeg ikke skal have søvn og jeg slås lige med der tåbelige småskavanker og smerter i større stil, netop fordi jeg ikke får sovet. Dum cirkel. Kan ikke sove for avs og får mere av fordi jeg ikke sover.. hmm :td:

Nå men det er ved at vende og jeg har rykket godt på rutinerne nu så håber på lidt mere overskud så jeg kan komme i sving med lidt DIY og nogle flere billed fremvisninger. :biggrin:

-Og så hepper jeg på din H2B får fikset så jeg kan få stillet min nysgerrighed. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg mere eller mindre, at jeg har fået min computer/iPhoto til at samarbejde.. Nu skal jeg bare lige have min søde kæreste til at vise mig en hurtig måde, at minimere mine billeder, så de ikke fylder så hulens meget - jeg prøvede at uploade lidt fotos, men alle filerne er for store.. Øv, hvor er det irriterende ikke at være en haj til MacBook :td:

Begge børn sover, manden er i færd med at køre sin søster hjem … Og så kom jeg til at gå på brandos.dk og har en lille smule forelsket mig i et par meget søde og enkle sko til den store dag:

http://www.brandos.dk/menbur/sindia-05230-04-ivory/a77690

Ved ikke om det er dumt, at købe sko før kjolen - men, tænker at disse er så diskrete, at de kan vel gå til hvad som helst (ik'? :floejt: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De sko er smukke!

Hvis du ved at du ikke ender i en hvid kjole, men at den SKAL være ivory/creme så vil jeg godt turde købe de sko inden kjolen. Som du selv skriver passer disse til alt :wink:

Der er jo (desværre) meget længe til jeg skal ud og finde en kjole og har absolut ingen anelse om hvad jeg ender med :huh: Har aldrig været i så stort et skrud før.. Men, kunne forestille mig, at hvid bliver for "hvid" til mig, når jeg er så lys i huden.. :blink:

Fede, smaddersmukke sko :)

Tak… Er også head over heals over dem - og så koster de jo ikke sååååå meget igen :wink:

Fede sko, gid jeg dog kunne gå i høje hæle :blink: men når man er 179 cm høj skal man måske lade vær :floejt:

og vi vil se billeder! :cheerleader3: Det du kan gøre er at uploade dem på www.tinypic.com og så bare smide linket ind her

Hehe.. Medmindre din H2B er MEGET høj, kunne du da godt lige hoppe i et par stiletter :wink: Jeg er 159 cm lav, så jeg burde hoppe i et par Buffalos på dagen - kønt syn, haha..

Tak for fif med tinypic.com - jeg er fluks gået i gang og prøver :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

BILLEDSPAM

Hold da op, jeg er en knold til det med billeder - men, med hjælp fra AsmaaF, har jeg endelig knækket koden.. Der kommer et par indlæg med billeder nu - jubiiii!!!

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha, tja han er lige så høj som mig, så det går ikke :tunge: jeg ville også ende med at tage dem af efter maks en halv time :floejt:

Altså jeg ved ikke helt hvordan man indsætter online billeder herinde, jeg gør det på min egen måde, kan lige vise dig det:

Når du har uploadet billedet kopierer du det her link:

post-64161-0-86551700-1389425870_thumb.p

og indsætter det mellem img (uden mellemrum)

dvs img

Hvis det ikke virker siger du bare til :cheerleader3:

Redigeret af AsmaaF
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også jeg ender med at købe et par flade, til når der skal danses.. Har et par guldballerinaer herhjemme - det kan være de kommer ned i tasken :wink: Jeg ved ikke om jeg har gjort det rigtigt med billederne :huh: Ville gerne at de lå som billede i tråden og ikke filhenvisning, men indtil videre bliver det sådan.. Så må mandse hjælpe når han engang står op (måske skulle man støvsuge nu…. :floejt: )

Men, tak for hjælpen indtil videre :hug:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fik en gæstebog af min mor i julegave. Sort læder.. Meget fin, men ville gerne have haft den i A3 str. Denne er mindre end A4.. Men, jeg tror nu vi bruger den alligevel. Jeg har set en DIY-gæstebog idé herinde, som jeg ville tyvstjæle - men, nu kan jeg selvfølgelig ikke finde det.. Det var noget med et træ og det var bare SÅ fint!

2eozceo.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så en prøve på evt. favours - eller bare velkomstdrink m. en lille chokolade (det er kæresten der har været kreativ!) Vi har fået (pap)sugerør og så skal der selvfølgelig stå et-eller-andet på hhv. den brune og creme etiket.. Er lidt usikker med båndet på flasken, men det er meget sødt.. H2B har fået det specialmade, så der står Kenneth og Pernilles bryllup :wink:

72xhj8.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer