Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ej hvor dejligt at i kunne blive enige om det :) det tror jeg kun i kan blive glade for!

Og hvor er det skønt at høre at din H2B er så engageret. Her i husstandene er det mig der står for alt det praktiske. Men nå, man kan jo håbe at han overrasker når vi kommer lidt tættere på :P

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej hvor dejligt at i kunne blive enige om det :) det tror jeg kun i kan blive glade for!

Og hvor er det skønt at høre at din H2B er så engageret. Her i husstandene er det mig der står for alt det praktiske. Men nå, man kan jo håbe at han overrasker når vi kommer lidt tættere på :P

Det kommer sådan i bølger hans engagement - tror ikke helt han kan se pointen i at booke noget, når der er så lang tid til.. Men, han vil rigtig gerne være med til at bestemme hvem/hvad osv. vi booker.. Det er ret rart :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Location Date Local Time Activity

Glostrup, Denmark 12-12-2013 7:53 Out for Delivery

12-12-2013 7:53 Import Scan

12-12-2013 7:00 Arrival Scan Malmo Sturup, Sweden

12-12-2013 5:35 Departure Scan

12-12-2013 4:47 Arrival Scan Koeln, Germany

12-12-2013 3:28 Departure Scan

12-12-2013 0:49 Export Scan

12-12-2013 0:48 Export Scan

12-12-2013 0:16 Arrival Scan Frankfurt, Germany

11-12-2013 22:30 Departure Scan

11-12-2013 20:54 Origin Scan

11-12-2013 19:07 Collection Scan Germany

11-12-2013 9:49 Order Processed: Ready for UPS

Så tror jeg ikke der er længe til jeg står med ringene i hånden.. Uhhh, hvor er det spændende :cheerleader3: Har drevet H2B til vanvid de sidste par dage med denne levering, så tror han bliver glad når UPS har været her :wink:

EDIT: Nå, den tog ikke billedet, som jeg havde regnet med.. Har prøvet at fifle rundt med datoerne selv :pokey:

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Eeeeeelsker overfladebehandlingen (som i øvrigt vist er magen til - eller meget lig - den overflade vi har på vores titaniumsringe)!!!! Fedt at de lever op til forventningerne og endelig er nået frem - fedt at 123gold.de bare leverer!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Iiiiih altså så længe du lod os vente haha.. :wink:

Smukke ringe altså det er bare så godt. Passer de jer begge?

Det bliver jo så spændende at få lov at bruge dem permanent. Sikker på du ikke skal rykke dato? haha :cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Eeeeeelsker overfladebehandlingen (som i øvrigt vist er magen til - eller meget lig - den overflade vi har på vores titaniumsringe)!!!! Fedt at de lever op til forventningerne og endelig er nået frem - fedt at 123gold.de bare leverer!

Ja, vi var begge meget enige om, at vi gerne ville have en mat ring.. Vi er ikke til så meget bling herhjemme :wink: 123gold.de er bare gode - vil anbefale dem til enhver og skal huske at have skrevet og sige tak for al deres hjælp!

De er godt nok flotte!!! <3

Tak - jeg er også helt vild med dem… Har allerede hevet dem frem mange gange nu og gloet på dem!

Iiiiih altså så længe du lod os vente haha.. :wink:

Smukke ringe altså det er bare så godt. Passer de jer begge?

Det bliver jo så spændende at få lov at bruge dem permanent. Sikker på du ikke skal rykke dato? haha :cheerleader3::cheerleader3:

I know, sorry - havde lige en stor lillemand der kom hjem fra børnehave og de skal jo fodres de unger - og så vågnede lillebror, da den store skulle lægges til at sove.. Men, ringene passer os begge helt perfekt :lol: De røg fluks på, da jeg havde åbnet æsken.. Ville elske at flytte datoen, meeeeen.. Tror ikke kæresten er enig med mig i, at vi da bare kan låne en masse penge i banken :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold op de er flotte - og meget enkelte - SMUKT :)

Tak.. Glæder mig til at se dem sammen med mine andre smykker fra kæresten (en smuk 14 ct. diamantring jeg fik da jeg fødte vores 1. søn og min forlovelsesring - billede på side 1.) for de er ikke matte.. :huh:

post-66555-0-77810300-1387097299_thumb.j

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lokalejagt

Min H2B er simpelthen noget af det kæreste der findes :7himmel: Han er gået all-in på at finde det bedste lokale til den bedste pris til os.. Han har i går brugt det meste af dagen på at surfe nettet tyndt efter lokaler og skrevet til dem, at vi leder efter lokaler, at vi har et maks. budget der hedder 30.000 kr. for 50 pers. At vi gerne vil have lokale, mad, kok, serveringspersonale og oprydning, men muligheden for at medbringe egne drikkevarer..

Der er allerede to der har svaret i går aftes og jeg er faldet for et sted i Vanløse.. Nu venter vi vidst bare på, hvad de andre skriver - men, tror vi tager ud og kigger på det i Vanløse (boncat.dk - og så videre til deres facebookprofil, der ligger billeder af selskabslokalet) for det er jo vigtigt at mavefornemmelsen er i orden..

Han har også fundet et sted i Frederikssund og de kan også give en god pris. Jeg synes bare det ligger for langt væk og der er ikke mulighed for overnatning (jo, der ligger vel hoteller tæt ved - men, det synes jeg ikke man kan pådutte gæsterne..)

Det er lige før han er mere bridezilla end mig og da jeg sagde til ham, at jeg gerne ville prøve at lave invitationerne selv (dem som KBS og Mette Hvitved Nielsen har lavet) blev han helt "skuffet"over at han ikke fik lov til at designe og kreere.. Han må helt sikkert gerne give et nap med :tunge: Men, jeg vil også lave noget :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer