Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er da lidt for genialt - sikke en sjov ide! :cheerleader3:

Tak :) Synes også det er lidt sjovt - og er sikker på at vores gæster også synes det er lige i Kenneths ånd.. På klodsernes bagside er der indgraveret "Kenneth og Pernilles bryllup" (men, bad ham om at vende dem da han ville lægge det på fjæsen.. Synes det skulle være en overraskelse til gæsterne!)

.. Så kan de tage deres helt egen LEGO-mand/dame med hjem.. :lol: Man kan også få indgraverede LEGO-magneter, hvor jeg overvejede om det skulle være vores STD-kort, men manden tror det bliver for dyrt... Og jeg er all about the savings.. Så vi finder på noget andet..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, det er sjovt og meget personligt :) Vidste slet ikke man kunne få customized lego! Må man spørge hvad sådan noget løber op i?

Det må man gerne - men, jeg må lige være dig svar skyldig indtil H2B kommer hjem.. Kan ikke huske hvad hjemmesiden hedder nemlig :wink: Jeg mener han sagde det koster 25-30 dkkr. pr. LEGO-mand.. Så hvis alle 50 gæster kommer, bliver det satme nogle dyre bordkort :huh:

Det er super fedt med de lego-bordkort! Har i bestilt dem customized eller er det noget i selv laver på dem? :)

På den hjemmeside, som jeg ikke kan huske hvad hedder, kan man bestemme hvordan mænderne/damerne skal se ud og så indgraverer butikken dem og sender til DK.. Man kan også få alle mulige andre LEGO-ting..

Jeg lover at smide et link op senere :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har helt glemt at fortælle om kærestens nyeste påfund! Han er jo helt vild med LEGO (bare se vores caketopper :wink: ), så i stedet for traditionelle bordkort, har "vi" valgt at lave customized LEGO-figurer med gæsternes navne på.. Og så er "vi" blevet enige om, at der ikke kommer mere LEGO-relaterede ting til vores bryllup :lol:

Her er et billede af "H2B" - kan ikke få lov til at vedhæfte billedet af os begge :td:

Det der er skisme cooool... Thumbs up! :BKSTREET::respekt: :respekt: :respekt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, det er sjovt og meget personligt :) Vidste slet ikke man kunne få customized lego! Må man spørge hvad sådan noget løber op i?

Det må man gerne - men, jeg må lige være dig svar skyldig indtil H2B kommer hjem.. Kan ikke huske hvad hjemmesiden hedder nemlig :wink: Jeg mener han sagde det koster 25-30 dkkr. pr. LEGO-mand.. Så hvis alle 50 gæster kommer, bliver det satme nogle dyre bordkort :huh:

Det er super fedt med de lego-bordkort! Har i bestilt dem customized eller er det noget i selv laver på dem? :)

På den hjemmeside, som jeg ikke kan huske hvad hedder, kan man bestemme hvordan mænderne/damerne skal se ud og så indgraverer butikken dem og sender til DK.. Man kan også få alle mulige andre LEGO-ting..

Jeg lover at smide et link op senere :happy:

Sejt!!! Men det kan vel fungere som favours også?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, det er sjovt og meget personligt :) Vidste slet ikke man kunne få customized lego! Må man spørge hvad sådan noget løber op i?

Det må man gerne - men, jeg må lige være dig svar skyldig indtil H2B kommer hjem.. Kan ikke huske hvad hjemmesiden hedder nemlig :wink: Jeg mener han sagde det koster 25-30 dkkr. pr. LEGO-mand.. Så hvis alle 50 gæster kommer, bliver det satme nogle dyre bordkort :huh:

Det er super fedt med de lego-bordkort! Har i bestilt dem customized eller er det noget i selv laver på dem? :)

På den hjemmeside, som jeg ikke kan huske hvad hedder, kan man bestemme hvordan mænderne/damerne skal se ud og så indgraverer butikken dem og sender til DK.. Man kan også få alle mulige andre LEGO-ting..

Jeg lover at smide et link op senere :happy:

Sejt!!! Men det kan vel fungere som favours også?

Det var nemlig min næste tanke... Kunne man sætte en lille "pose" (evt. en LEGO-klods, hvis jeg kan finde en hvor str. passer) bag bordkortet..? Nu ved jeg jo ikke helt hvad vi skal have i vores favourbox, men tænker hovedpinepiller, pastiller/chokolade.. Er helt lost på det plan :help:

Link kommer her: http://www.mijnblokje.be

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, det er sjovt og meget personligt :) Vidste slet ikke man kunne få customized lego! Må man spørge hvad sådan noget løber op i?

Det må man gerne - men, jeg må lige være dig svar skyldig indtil H2B kommer hjem.. Kan ikke huske hvad hjemmesiden hedder nemlig :wink: Jeg mener han sagde det koster 25-30 dkkr. pr. LEGO-mand.. Så hvis alle 50 gæster kommer, bliver det satme nogle dyre bordkort :huh:

Det er super fedt med de lego-bordkort! Har i bestilt dem customized eller er det noget i selv laver på dem? :)

På den hjemmeside, som jeg ikke kan huske hvad hedder, kan man bestemme hvordan mænderne/damerne skal se ud og så indgraverer butikken dem og sender til DK.. Man kan også få alle mulige andre LEGO-ting..

Jeg lover at smide et link op senere :happy:

Sejt!!! Men det kan vel fungere som favours også?

Det var nemlig min næste tanke... Kunne man sætte en lille "pose" (evt. en LEGO-klods, hvis jeg kan finde en hvor str. passer) bag bordkortet..? Nu ved jeg jo ikke helt hvad vi skal have i vores favourbox, men tænker hovedpinepiller, pastiller/chokolade.. Er helt lost på det plan :help:

Link kommer her: http://www.mijnblokje.be

Altså umiddelbart ville jeg tænke at en MEGA SEJ LEGO MAND MED MIT NAVN PÅ var nok som favour:) Det er sejt og anderledes. Håber ikke jeg fornærmer nogen, men hovedpinepiller, tandstikker osv laver ALLE, og vil synes det falder lidt til jorden og er lige meget i forhold TIL DEN MEGA SEJE LEGOMAND!! ;) Ville selv have lyst til at proppe den lille LEGO mand i min taske som evigt minde, men tror helt ærlig ikke der er mange favours ala hovedpinepiller/plastre/pastiller osv som overhovedet bliver brugt, og det der da slet ikke noget man vil tage med hjem (tænker jeg). Nå, må hellere stoppe her, så jeg ikke bliver buh'et ud af BK, for det er vist ellers en populær favour ide med de førstehjælpskit:D

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig med AS2014 - legomænd og damer er tilstrækkeligt, der er ikke behov for ekstra favours. Jeg ville i hvert fald nappe sådan et navneskilt med hjem! Det er en fed idé.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ha ha, det er sjovt og meget personligt :) Vidste slet ikke man kunne få customized lego! Må man spørge hvad sådan noget løber op i?

Det må man gerne - men, jeg må lige være dig svar skyldig indtil H2B kommer hjem.. Kan ikke huske hvad hjemmesiden hedder nemlig :wink: Jeg mener han sagde det koster 25-30 dkkr. pr. LEGO-mand.. Så hvis alle 50 gæster kommer, bliver det satme nogle dyre bordkort :huh:

Det er super fedt med de lego-bordkort! Har i bestilt dem customized eller er det noget i selv laver på dem? :)

På den hjemmeside, som jeg ikke kan huske hvad hedder, kan man bestemme hvordan mænderne/damerne skal se ud og så indgraverer butikken dem og sender til DK.. Man kan også få alle mulige andre LEGO-ting..

Jeg lover at smide et link op senere :happy:

Sejt!!! Men det kan vel fungere som favours også?

Det var nemlig min næste tanke... Kunne man sætte en lille "pose" (evt. en LEGO-klods, hvis jeg kan finde en hvor str. passer) bag bordkortet..? Nu ved jeg jo ikke helt hvad vi skal have i vores favourbox, men tænker hovedpinepiller, pastiller/chokolade.. Er helt lost på det plan :help:

Link kommer her: http://www.mijnblokje.be

Altså umiddelbart ville jeg tænke at en MEGA SEJ LEGO MAND MED MIT NAVN PÅ var nok som favour:) Det er sejt og anderledes. Håber ikke jeg fornærmer nogen, men hovedpinepiller, tandstikker osv laver ALLE, og vil synes det falder lidt til jorden og er lige meget i forhold TIL DEN MEGA SEJE LEGOMAND!! ;) Ville selv have lyst til at proppe den lille LEGO mand i min taske som evigt minde, men tror helt ærlig ikke der er mange favours ala hovedpinepiller/plastre/pastiller osv som overhovedet bliver brugt, og det der da slet ikke noget man vil tage med hjem (tænker jeg). Nå, må hellere stoppe her, så jeg ikke bliver buh'et ud af BK, for det er vist ellers en populær favour ide med de førstehjælpskit:D

jeg kunne ikke være mere enig :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:thanks: ! Så er det ligesom på plads.. Ikke andre favours - og jeg buh'er slet ikke ad nogen, for så sparer jeg en masse penge :griner:- Jeg er bare ikke så kreativ, deraf 1.hjælpskitsinspirationen :rolleyes:

Overvejer dog stadig en klods på str. med en alm. LEGO-duplo, som kan åbnes i bunden.. Måske lægge et lille digt i og nogle små chokolader? Limegrøn til mænderne og hvid til damerne? (Nu skal jeg liiiige høre manden hvad de koster :floejt: ) og hvis de koster spidsen af en jetjager, så dropper jeg det og holder mig til vores MEGA SEJE LEGOMÆND :happy:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Syntes også det er svært hvad man skal putte i favor bokse. I starten herinde var jeg helt skudt i ideen om plaster, panodil osv. Men må indrømme jeg er gået helt modsat efter at haave set hvor brugt det er. Overvejer personlige chokolader (også en meget brugt ide herinde fra, men elsker den) også "nøjes" med det. Budgettet skal jo også holdes og vi forventer 90-100 mennesker til middag.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Pille! jeg synes du skal tænke på at du har fået en KNALDGOD IDE! Den er så god og enestående at den kan stå helt alene og alligevel være total blæret samtale emne og ALLE nakker deres Legoland med hjem.

Mht favours forstår jeg heller ikke helt den med een panodil (virker jo kun hvis man får halvanden tbl og hvor mange har brug for det???) tandstikker synes jeg hører til på bordet,- mange bruger en del (2-3 mellem hver ret).

Nå men jeg har tænkt på noget så lummert som at lægge en lille flaske sprut i vores, hvis hvis skal ha nogen :lol:

Nej du... De der figurer de topper!

PS: vi har nogle mexicanske venner som altid deler favours ud. Det er små lysestager og andet skægt fra Mexico - noget som er sjovt at gemme....

Redigeret af dorte s.
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, kan godt lide du lagde veto mod mere LEGO til brylluppet men nu liiiiiige vil se om ikke, der kan blive plads til lidt LEGO klodser i budgetter også:D

Må jo følge kærestens ide helt til døren, så der ikke bare står én skaldet (men MEGA SEJ) LEGO-mand/dame på bordet :tunge::wink:

Nå men jeg har tænkt på noget så lummert som at lægge en lille flaske sprut i vores, hvis hvis skal ha nogen :lol:

God idé.. Jeg må plyndre nogle chokoladeæsker for deres mini-chokoladesprut/likør-gøgl, som jeg tror er det eneste der kan være i sådan en klods.. Haha.. :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har lige været inde og kigge på de skide klodser igen.. Hvis jeg skal have 50 klodser til favours bliver det 950 dkkr. UDEN fragt og UDEN gravering (de graverer åbenbart ikke dem, men man kan kombinere det med nogle klistermærker, som også koster noget..) Synes det kunne være rigtigt sjovt, men synes måske ikke lige det er 1000-kr.-sjovt.. Så hellere bruge 1000 kr. mere på kjolen :biggrin: (ved dog ikke om H2B er enig med mig her :floejt: )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh nej :unsure: det var godt nok mange penge!

Kan man ikke få sådan noget brugt? Eller vil det være for klamt?

Jeg ved det faktisk ikke helt :unsure: Jeg har ikke selv set dem, hvor man kan åbne i bunden.. Men, måske er det værd at kigge efter. Vi har købt masser af LEGO brugt til vores store dreng, men de skulle jo heller ikke bruges til at komme noget i.. :rolleyes:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer