Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Det er altså en RIGTIG fornuftig pris!! :)

Bliver da SÅ spændende at få dem hjem :cheerleader3:

Har I en idé om forventet levering?

Nej, ved det ikke helt endnu.. Namak snakkede noget om, at de havde 5 ugers leveringstid - men, de havde jo også designet deres selv.. Vi er ikke så kreative herhjemme, men regner med samme tidsinterval.. Nu sidder jeg bare og holder øje med netbank dagen lang, for at se om overførslen er gået igennem :wink:

Ihh, glæder mig til at se et billede af dem;) Vi købte jo vores for laaaang tid siden, og kan sket ikke lade være med, at gå og kigge på dem hele tiden:)

Jeg er også bange for, at jeg ikke vil lave andet end at sidde og glo på dem dagen lang.. Det er ulempen ved at købe tidligt, hehe.. Og jeg lover billeder, når jeg får dem hjem!

0

Del dette indlæg

Vi fik at vide at vores lev. bliver ca 3½ uge. Men jeg ved at standard er mellem 3- 5 uger for vielsesringe. Og Stort Tillykke med købet. Om et par dage når de har registreret jeres indbetaling, får du mail fra dem hvori de skriver hvilken dato du kan forvente jeres ringe. Jeg har lige over 2 uger tilbage og jeg er ved at eksplodere af spænding haha.. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw er glad for jeg lige fiK opdateret mig på din tråd. Vi er jo datosøstre og jeg har spekuleret i om det var for tidligt at købe ringe. Vil nemlig gerne have den post ud af budgettet ;)

Tror vi bestiller i starten af næste år. Jeg skal lige have lillebror ud af maven først så jeg er mere sikker på fingerstørrelsen ;)

Skøn lille fyr i har fået jer, men han er vel allerede ved at blive stor :)

Til den pris kunne jeg simpelthen ikke lade være med at købe dem.. Jeg har dog ikke fået graveret dem i Tyskland, da meget jo kan ændre sig undervejs - også datoen, selvom jeg ikke regner med at der bliver rykket på den..

Tillykke med lillebror - hvornår forventes han ankommet? :wink: Jeg gik 10 (laaaaaange) dage over termin og endte med en lynfødsel på 2 timer og 27 min. :a1221: Og tak! Han er en rigtig basse på 2 mdr. og en uge... Og vejer hele 6,3 kg! Noget helt andet end sin spinkle storebror!

:back2topic: Synes sagtens I kan finde ud af, hvilke ringe I ønsker jer allerede nu.. Det er jo en stor post man krydse af sin checkliste når de er erhvervet - jeg er bare spændt på, om man kan lade dem være, når nu vi har købt dem i så god tid... Mine varmeste anbefalinger til 123gold.de!!

Jamen efter at have læst i flere tråde om 123gold.de har vi skam allerede planlagt ringene =) de skal bare bestilles. Og ja jeg er også overrasket over priserne. Det er jo noget bedre end selv Chanti.

Jamen har termin med lillebror d. 26 december. Jep midt i julen ;) Han er barn nr 5 og bliver den sidste. Vi fik faktisk nr 4 sidste år d 21 dec. He he ja det gik meget hurtigere end planlagt ;) så vi kan forhåbentlig nå at fejre 1 års fødselsdag inden lillebror kommer ;)

0

Del dette indlæg

Wauw er glad for jeg lige fiK opdateret mig på din tråd. Vi er jo datosøstre og jeg har spekuleret i om det var for tidligt at købe ringe. Vil nemlig gerne have den post ud af budgettet ;)

Tror vi bestiller i starten af næste år. Jeg skal lige have lillebror ud af maven først så jeg er mere sikker på fingerstørrelsen ;)

Skøn lille fyr i har fået jer, men han er vel allerede ved at blive stor :)

Til den pris kunne jeg simpelthen ikke lade være med at købe dem.. Jeg har dog ikke fået graveret dem i Tyskland, da meget jo kan ændre sig undervejs - også datoen, selvom jeg ikke regner med at der bliver rykket på den..

Tillykke med lillebror - hvornår forventes han ankommet? :wink: Jeg gik 10 (laaaaaange) dage over termin og endte med en lynfødsel på 2 timer og 27 min. :a1221: Og tak! Han er en rigtig basse på 2 mdr. og en uge... Og vejer hele 6,3 kg! Noget helt andet end sin spinkle storebror!

:back2topic: Synes sagtens I kan finde ud af, hvilke ringe I ønsker jer allerede nu.. Det er jo en stor post man krydse af sin checkliste når de er erhvervet - jeg er bare spændt på, om man kan lade dem være, når nu vi har købt dem i så god tid... Mine varmeste anbefalinger til 123gold.de!!

Jamen efter at have læst i flere tråde om 123gold.de har vi skam allerede planlagt ringene =) de skal bare bestilles. Og ja jeg er også overrasket over priserne. Det er jo noget bedre end selv Chanti. Ja kunne være fedt hvis ens budget ikke var med ringene, ville give mere luft til andre sjove ting man måske ville sortere fra =)

Jamen har termin med lillebror d. 26 december. Jep midt i julen ;) Han er barn nr 5 og bliver den sidste. Vi fik faktisk nr 4 sidste år d 21 dec. He he ja det gik meget hurtigere end planlagt ;) så vi kan forhåbentlig nå at fejre 1 års fødselsdag inden lillebror kommer ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rikkepigen du har jo mega meget om ørerne. 4 stks og så en oveni.. Jeg besvimer af misundelse over dit overskud. pyyyh. GP

Griner.... jamen vi er jo ligesom startet forfra, de store er 16, 12 og 11 år. Da vi besluttede os for en efternøler var vi helt enige om at så måtte vi tage 2, ville ikke have et "enebarn".

Det er MEGET nemmere at få børn denne gang, har jo 3 storesøskende der forguder små babyer ;)

Dog er kroppen slidt så har en slem omgAng bækkenløsning så glæder mig meget til terminen. Så overskuddet bliver bedre =)

Der er da ikke noget bedre end børn ♥♥♥♥♥ og for mange kan man ikke få =)

Redigeret af RikkeD
0

Del dette indlæg

Rikkepigen du har jo mega meget om ørerne. 4 stks og så en oveni.. Jeg besvimer af misundelse over dit overskud. pyyyh. GP

Griner.... jamen vi er jo ligesom startet forfra, de store er 16, 12 og 11 år. Da vi besluttede os for en efternøler var vi helt enige om at så måtte vi tage 2, ville ikke have et "enebarn".

Det er MEGET nemmere at få børn denne gang, har jo 3 storesøskende der forguder små babyer ;)

Dog er kroppen slidt så har en slem omgAng bækkenløsning så glæder mig meget til terminen. Så overskuddet bliver bedre =)

Der er da ikke noget bedre end børn ♥♥♥♥♥ og for mange kan man ikke få =)

Jeg er helt enig. Når først man har fået børn finder man ud af hvad meningen med livet er haha.. :cheerleader3: Jeg ville også gerne have startet med 2. tur omkring, men der kom lige en sygdom i vejen, -Jeg tror det løb dermed er kørt. Og sådan noget skod for jeg vil da gerne have et helt fodboldhold.. Æææææv! Jeg føler mig totalt snydt!! :(:td:

0

Del dette indlæg

Wow, Rikke - hatten af for dig! Jeg synes det er hårdt bare med to "små" børn..Og så skal du også lige planlægge bryllup ved siden af!

Ingen tvivl om at den store på 3 elsker sin nye lillebror, men han kan eddermame være en bisse! Vi stopper her, selvom jeg er lidt vemodig over, at jeg aldrig kommer til at blive mormor.. Øv med bækkenløsning - og så endda med en lille purk/prinsesse på 11 mdr. også.. Er h*n i institution, så du kan blive aflastet lidt i dagtimerne?

Jeg er helt enig. Når først man har fået børn finder man ud af hvad meningen med livet er haha.. :cheerleader3: Jeg ville også gerne have startet med 2. tur omkring, men der kom lige en sygdom i vejen, -Jeg tror det løb dermed er kørt. Og sådan noget skod for jeg vil da gerne have et helt fodboldhold.. Æææææv! Jeg føler mig totalt snydt!! :(:td:

Jeg kan godt forstå dig, især hvis du gerne ville have haft et helt fodboldhold.. Altså, jeg ved godt det ikke er det samme - men, du må gerne låne mine to, når lillebror bliver lidt ældre :hug:

Herhjemme er jeg oveni bryllupsplanlægningen også gået i gang med barnedåbsplanlægning, som skal holdes d. 19. januar næste år.. Det bliver (forhåbentlig!) den nemme løsning, hvor vi inviterer folk på brunch på en restaurant - skal bare lige have aftalt det med restauranten.. Det er billigere, nemmere og så slipper vi for at rydde op bagefter :wink:

Hov, og så er betalingen på ringene også gået igennem - eller, de er i hvert fald trukket fra min konto.. Er spændt på, hvornår jeg får mail fra dem igen og hvornår jeg kan forvente ringene leveret..

0

Del dette indlæg

Wow, Rikke - hatten af for dig! Jeg synes det er hårdt bare med to "små" børn..Og så skal du også lige planlægge bryllup ved siden af!

Ingen tvivl om at den store på 3 elsker sin nye lillebror, men han kan eddermame være en bisse! Vi stopper her, selvom jeg er lidt vemodig over, at jeg aldrig kommer til at blive mormor.. Øv med bækkenløsning - og så endda med en lille purk/prinsesse på 11 mdr. også.. Er h*n i institution, så du kan blive aflastet lidt i dagtimerne?

Jeg kan godt forstå dig, især hvis du gerne ville have haft et helt fodboldhold.. Altså, jeg ved godt det ikke er det samme - men, du må gerne låne mine to, når lillebror bliver lidt ældre :hug:

Herhjemme er jeg oveni bryllupsplanlægningen også gået i gang med barnedåbsplanlægning, som skal holdes d. 19. januar næste år.. Det bliver (forhåbentlig!) den nemme løsning, hvor vi inviterer folk på brunch på en restaurant - skal bare lige have aftalt det med restauranten.. Det er billigere, nemmere og så slipper vi for at rydde op bagefter :wink:

Hov, og så er betalingen på ringene også gået igennem - eller, de er i hvert fald trukket fra min konto.. Er spændt på, hvornår jeg får mail fra dem igen og hvornår jeg kan forvente ringene leveret..

.

Line .. øv når man ikke kan lige hvad man har lyst :( og med din sygdom forstår jeg skam godt du ikke kunne tage anden omgang.

Pernille... fair nok at stoppe med to rødder, hvis vi alle fik 5 børn ville vi snart løbe tør for plads he he

Han er hjemme hos mig, havde desværre ikke regnet med bækkenløsning så er på venteliste med pasning. Alt husarbejde er uddelegeret så jeg ikke gør det. Koncentrerer mig om at sidde så meget som muligt (på puder) på gulvet og lege med Christopher. Han er heldigvis meget nem og når storesøskende kommer hjem hjælper de mig.

Det går lige.

Men at være meget lidt mobil for tiden gør jo jeg har mega meget tid til planlægningen af bryllup så det bliver udnyttet nu :) lidt farligt for man får maaaamge ideer hele tiden he he.

Kender godt det med ekstra fester, vi skal jo også holde barnedåb til foråret. Og for lige at lave prikken over i'et har min ældste datter konfirmation i april 2015 som vi har bryllup august 2015. Det skal nok blive sjovt for hun er en pige med bestemte meninger, så den fest kam jeg desværre ikke begynde at planlægge som brylluppet.

Lyder fedt med ringene, jeg følger spændt med. Alle udenlandske bestillinger er jo altid ekstra spændende ;) men indtil videre er der heldigvis kun kommet gode historier fra 123gold. Glæder mig selv til at skulle bestille.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg overtager meget gerne et par ekstra spilopper hvis du vil af med dem på ferie når de bliver større. De unger kan man jo ikke få nok af. Og jeps jeg er da blevet snydt for 2. tur, meeen jeg har jo stadig 2 stks som jeg kan få lov at nyde i 2 minutter endnu. Mit råd er klart at hvis man vil have en kæmpe børneflok, så er det bare med at komme igang hellere før end siden. Jeg tror nemlig på at man ikke fortryder de børn man får, men at man fortryder de børn man gerne ville have haft og ikke fik! :biggrin:

Jeg ville gerne have skrevet mere til jer begge Rikke og Pille, men altså jeg er simpelthen flaaad i dag af min åndssvage forkølelse, så bær over med mig . :)

Og husk nu lige at fortælle når du får forventet lev. tid at vide. Jeg er næsten lige så spændt som jer tror jeg haha.. :cheerleader3:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Jeg overtager meget gerne et par ekstra spilopper hvis du vil af med dem på ferie når de bliver større. De unger kan man jo ikke få nok af. Og jeps jeg er da blevet snydt for 2. tur, meeen jeg har jo stadig 2 stks som jeg kan få lov at nyde i 2 minutter endnu. Mit råd er klart at hvis man vil have en kæmpe børneflok, så er det bare med at komme igang hellere før end siden. Jeg tror nemlig på at man ikke fortryder de børn man får, men at man fortryder de børn man gerne ville have haft og ikke fik! :biggrin:

Jeg ville gerne have skrevet mere til jer begge Rikke og Pille, men altså jeg er simpelthen flaaad i dag af min åndssvage forkølelse, så bær over med mig . :)

Og husk nu lige at fortælle når du får forventet lev. tid at vide. Jeg er næsten lige så spændt som jer tror jeg haha.. :cheerleader3:

Det er helt i orden, Line - jeg er også lidt flad i dag.. Min søde kæreste er syg, lillebror er heller ikke på toppen og både ham og jeg nyser en del :td: Og den store er bare en spilopmager og ligeglad med, at resten af familien ikke har det helt godt, men heldigvis er han ikke blevet sløj!

Har lige været inde og kigge og de regner med at vi får ringene d. 12.12.13 - weehuuu :loveshower:

Pernille... fair nok at stoppe med to rødder, hvis vi alle fik 5 børn ville vi snart løbe tør for plads he he

Han er hjemme hos mig, havde desværre ikke regnet med bækkenløsning så er på venteliste med pasning. Alt husarbejde er uddelegeret så jeg ikke gør det. Koncentrerer mig om at sidde så meget som muligt (på puder) på gulvet og lege med Christopher. Han er heldigvis meget nem og når storesøskende kommer hjem hjælper de mig.

Det går lige.

Men at være meget lidt mobil for tiden gør jo jeg har mega meget tid til planlægningen af bryllup så det bliver udnyttet nu :) lidt farligt for man får maaaamge ideer hele tiden he he.

Kender godt det med ekstra fester, vi skal jo også holde barnedåb til foråret. Og for lige at lave prikken over i'et har min ældste datter konfirmation i april 2015 som vi har bryllup august 2015. Det skal nok blive sjovt for hun er en pige med bestemte meninger, så den fest kam jeg desværre ikke begynde at planlægge som brylluppet.

Lyder fedt med ringene, jeg følger spændt med. Alle udenlandske bestillinger er jo altid ekstra spændende ;) men indtil videre er der heldigvis kun kommet gode historier fra 123gold. Glæder mig selv til at skulle bestille.

Ja, det er lidt farligt - har jeg også måtte sande! Når Oliver sover, så sidder jeg klistret til computerskærmen og surfer bryllupsting :a1221: Barnedåben er der nu styr på - skal bare lige have fat i en venindes veninde og høre om hun vil lave barnedåbskagen og så skal vi have kreeret nogle invitationer.. Det må alligevel være dejligt at have så store børn, at de kan hjælpe (og gider!) i hverdagen..

Glæder mig til at følge jeres rejse igennem ringbestillingen - jeg har aldrig kunne klare det uden al den hjælp jeg fik herinde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Nårhhhh en lille Oliver.... for 16 år siden havde jeg også en nuttet lille Oliver.... nu er han en stor teenager der lugter og tømmer køleskabet hele tiden :P Griner...

De skal nydes mens de er små, men hvor skal teenager alderen dog bare overstået med et grin (uden den gnavne teenager ser det) . Hormoner er noget skidt siger den højgravide rappenskralde ;) he he

God bedring til jer alle =)

0

Del dette indlæg

Ja, vi har storebror Noah og lillebror Oliver.. Troede ikke drenge var så "slemme" når de blev teenagere :happy: Har altid fået af vide, at drengebørn er "værst" når de er babyer - og pigebørn er værst i teenagealderen.. Haha.. Kunne godt forestille mig, at hormonerne raser lige i øjeblikket - det bliver godt at få fødslen ... Eller sådan havde jeg det i hvert fald :floejt:

Sad også lige og blev helt overvældet af kærlighed til den her lille prut jeg har liggende ved mit bryst - tænk at man kan elske en så højt, som man har kendt i så kort tid!

Og tak - snotten står ud af både Oliver og mig, og jeg skal endda ud for første gang siden fødslen (Crazy Christmas Cabaret) (uden Ollie) og jeg har allermest lyst til at blive hjemme under dynen! :td:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man elsker dem jo ikke mindre fordi de bliver teen, men ens tålmodighed bliver bestemt prøvet af.

Jo tror drenge er nemmere, mine to piger på 11 og 12 er allerede godt på vej som kommende teenagers. Dog dermed skal man ikke snyde sig selv, en dreng bliver også enormt bedrevidende, doven og stædig =)

Årh kender godt fornemmelsen af heller at ville blive hjemme, dog tror jeg det er sundt at komme ud. Snot eller ej =) håber du får en skøn tur =)

0

Del dette indlæg

Man elsker dem jo ikke mindre fordi de bliver teen, men ens tålmodighed bliver bestemt prøvet af.

Jo tror drenge er nemmere, mine to piger på 11 og 12 er allerede godt på vej som kommende teenagers. Dog dermed skal man ikke snyde sig selv, en dreng bliver også enormt bedrevidende, doven og stædig =)

Årh kender godt fornemmelsen af heller at ville blive hjemme, dog tror jeg det er sundt at komme ud. Snot eller ej =) håber du får en skøn tur =)

Er også spændt på det med min tålmodighed - når der ligger sure sokker og underbukser over det hele og han/de står og brokker sig over der ikke er noget mælk i køleren.. Hahaha..

Havde en fantastisk sjov aften - men, hold nu op, babserne var ømme og trængte til at komme hjem til lillemanden (som heldigvis havde hygget sig med far) Der gik HELE 45 min. inden han vågnede og jeg kunne få "taget trykket".. Og så kan man godt mærke, at han ikke er vant til at få erstatning.. Han havde godt nok ondt i maven :td:

0

Del dette indlæg

Nåårh stakkels jer, men godt du fik en god tur ud af det...

-Og så lige en kommentar til overskriften..

JEG TÆLLER....

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Hvornår var det nu I fik jeres? Der er vel heller ikke længe til?

Okay, indrømmet.. Jeg tæller også.. Dage - timer - sekunder, nærmest :wink: Er meget spændt! (Min kæreste synes jeg er lidt tosset... :floejt: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JEG TÆLLER....

Okay, indrømmet.. Jeg tæller også.. Dage - timer - sekunder, nærmest :wink: Er meget spændt! (Min kæreste synes jeg er lidt tosset... :floejt: )

DET forstår jeg SÅ godt.. Jeg fik at vide d.4 sådan ca., så det er næste mandag. Jeg tæller bestemt også sekunder. Jeg er så spændt og lidt stresset over om det som det skal.. :goodluck

0

Del dette indlæg

JEG TÆLLER....

DET forstår jeg SÅ godt.. Jeg fik at vide d.4 sådan ca., så det er næste mandag. Jeg tæller bestemt også sekunder. Jeg er så spændt og lidt stresset over om det som det skal.. :goodluck

Uhhh, det er jo lige om lidt... Jeg glæder mig SÅ meget til at se billeder, når I har fået dem hjem! :thumbsupsmileyanim: For selvfølgelig er de lige som de skal være!!

0

Del dette indlæg

JEG TÆLLER....

Uhhh, det er jo lige om lidt... Jeg glæder mig SÅ meget til at se billeder, når I har fået dem hjem! :thumbsupsmileyanim: For selvfølgelig er de lige som de skal være!!

From your lips to Gods ears.. haha.. Foto kommer klart i spandevis..

Ehhhhh JEG TÆLLER OGSÅ!!!! :tunge::biggrin::biggrin::lol::lol::lol:

Iiih jeg er misundelig Victoria, du er først på listen af os ventende brude... :wink:

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Har helt glemt at fortælle om kærestens nyeste påfund! Han er jo helt vild med LEGO (bare se vores caketopper :wink: ), så i stedet for traditionelle bordkort, har "vi" valgt at lave customized LEGO-figurer med gæsternes navne på.. Og så er "vi" blevet enige om, at der ikke kommer mere LEGO-relaterede ting til vores bryllup :lol:

Her er et billede af "H2B" - kan ikke få lov til at vedhæfte billedet af os begge :td:

post-66555-0-28311400-1385534527_thumb.j

Redigeret af Pille
2

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer