Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Lige netop med dette havde vi også overvejelser. Så fik vi prøveringe (størrelsesmåler) hjem i den profil vi havde valgt og i 1.6 som vores ringe havde pr. automatik. Vi besluttede faktisk at vælge 1.7 til sidst. Hvis ikke jeg havde været nærrigpind :blush: og økonomisk udfordret, var vi endt på 1.9, men prisen blev afgørende må jeg med lommesmerterne indrømme.

Ud over slid faktor har det også betydning for ringens stabilitet. Da jeg talte med hende (og via deres mailinfo som de tilsender) anbefalede de at ringene skal være mellen 1.6 og 2.0 for kke at miste form hvis f.eks man klemmer fingeren med ringen på. Jeg synes du måske lige skal kigge på at få den i 1.6 selvom du måske allerede har skrevet til dem. Jeg tror de 40 euro er godt givet ud lige der. :)

Deres info:

Allgemeine Produktberatung:
Wir empfehlen unseren Kunden für ihre Trauringe eine Profilhöhe von 1,6-2,1 mm, dann sind die Ringe den nicht zu unterschätzenden Ansprüchen des Alltages besser gewachsen, werden stabiler und erhalten eine schönere Ringform. Sie können die Profilhöhe in 0,1 mm Schritten bestimmen ?

Generel produkt rådgivning:

Vi anbefaler vores kunder til vielsesringe at bestille en profilhøjde mellem 1.6 -2.0 mm. Da ringende bedre kan klare det almindelige hverdags slid, bliver mere stabile og får en smukkere ringform. De kan tilrette profilhøjden i skridt af 0.1 mm.

Redigeret af Namak
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skrev til hende, efter jeg havde været herinde og kigge (og fik hjælp til at cracke koden med "höhe" :blush: ) og spurgte, hvad det ville koste at få lavet dem i 1,6 mm - for jeg var lidt usikker på, om der kun blev lagt ekstragebyr på, hvis man hævede den til 1,8 mm.. Sådan forstod jeg det ud fra hendes mail. Og skal de laves om er det alligevel 600 dkkr. ekstra og jeg er nok en nærrigpind ligesom dig (der er jo to grunde til jeg faldt for hjemmesiden - deres ringe og i meget høj grad deres priser :floejt:)

Men, som sagt vil jeg også gerne have, at de kan holde en lifetime og så må man jo bare punge ud.. :blink:

0

Del dette indlæg

Jeg skrev til hende, efter jeg havde været herinde og kigge (og fik hjælp til at cracke koden med "höhe" :blush: ) og spurgte, hvad det ville koste at få lavet dem i 1,6 mm - for jeg var lidt usikker på, om der kun blev lagt ekstragebyr på, hvis man hævede den til 1,8 mm.. Sådan forstod jeg det ud fra hendes mail. Og skal de laves om er det alligevel 600 dkkr. ekstra og jeg er nok en nærrigpind ligesom dig (der er jo to grunde til jeg faldt for hjemmesiden - deres ringe og i meget høj grad deres priser :floejt:)

Men, som sagt vil jeg også gerne have, at de kan holde en lifetime og så må man jo bare punge ud.. :blink:

Prisen var også meget vigtig for os. Jeg kan fortælle dig at prisforskellen fra 1.6 til 1.7 i vores tilfælde er på 85 euro hvilket vi gerne betaler.. Men hvis vi skal have den 2 takker op altså fra 1.6 til 1.8 er prisforskellen 140 euro mere og det er i den ringbredde som vi endte i nemlig 4mm.

I bredden 4.5mm som vi troede vi skulle have, er prisforskellen endnu en tak større på 160 euro.(det siger næsten sig selv da der bruges mere guld.) :wink:

Jeg synes lige pludselig at de intervaller stiger med 1000 kr på 0 komma dut og det bliver hurtigt noget dyrere end man forventer. Jeg vil sige find mellemvejen så både pengepungen og blingfaktoren stråler. :lol:

Husk btw også at tillægge fragten på 50 euro til prisen fordi de sendes med kurer. (375 kr. er altså også en slags penge jo) :blink:

0

Del dette indlæg

Har lige fået mail fra hende igen.. Vi ændrer ringene til 1,6 mm og alt inkl. kommer det til at koste os 412€ (3.073 dkkr.)!! Det er da for vildt.. Mandse ved ingenting, men han har ikke så meget at sige i denne process, haha.. :tunge: Hun sender prøveringene allerede i dag! Hvor er det altså vildt!

TAK FOR AL JERES HJÆLP! Hvad skulle jeg dog have gjort uden jer! Især dig, Line :cheerleader3:

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige fået mail fra hende igen.. Vi ændrer ringene til 1,6 mm og alt inkl. kommer det til at koste os 412€ (3.073 dkkr.)!! Det er da for vildt.. Mandse ved ingenting, men han har ikke så meget at sige i denne process, haha.. :tunge: Hun sender prøveringene allerede i dag! Hvor er det altså vildt!

TAK FOR AL JERES HJÆLP! Hvad skulle jeg dog have gjort uden jer! Især dig, Line :cheerleader3:

Hvor godt!! Jeg er så glad for i kunne finde ringene til så god en pris. Spæææændende når i laver endelig bestilling. Husk nu at jeg hungrer efter fotos også når ringene endelig kommer :cheerleader3:

Var altså så lidt. Jeg hjælper gerne og du siger bare hvis der er andet eller mere jeg kan hjælpe med. :hug:

0

Del dette indlæg

Det var da en fantastisk pris :)

Ja, prisen er lige i skabet - selvom der lige kom 40€ ekstra oveni.. Jeg glæææder mig til at se dem, har helt kriller i maven over det!

Hvor godt!! Jeg er så glad for i kunne finde ringene til så god en pris. Spæææændende når i laver endelig bestilling. Husk nu at jeg hungrer efter fotos også når ringene endelig kommer :cheerleader3:

Var altså så lidt. Jeg hjælper gerne og du siger bare hvis der er andet eller mere jeg kan hjælpe med. :hug:

Jeg LOVER at lægge billeder op, når de endelige ringe kommer.. Uhh, so excited :tunge: Måske jeg hiver fat i dig, når jeg skal lave den endelige bestilling skal gennemføres - medmindre det bare er en bankoverførsel, så klarer jeg det nok.. Og så skal jeg ikke se på nogle tyske tekster i meeeeeeget lang tid.

0

Del dette indlæg

Det var da en fantastisk pris :)

Ja, prisen er lige i skabet - selvom der lige kom 40€ ekstra oveni.. Jeg glæææder mig til at se dem, har helt kriller i maven over det!

Jeg LOVER at lægge billeder op, når de endelige ringe kommer.. Uhh, so excited :tunge: Måske jeg hiver fat i dig, når jeg skal lave den endelige bestilling skal gennemføres - medmindre det bare er en bankoverførsel, så klarer jeg det nok.. Og så skal jeg ikke se på nogle tyske tekster i meeeeeeget lang tid.

Haha ja men det er bare udenlandsoverførsel. Du får mail når de har godkendt at de kan/vil lave ringene. Heri står beløbet, men vær opmærksom på at alle gebyrer tilfalder køber (dig) også de tyske.

Når de har modtaget pengene starter de produktionen og du får igen mail. Alle mails de sender kan du også finde på deres side hvis du logger ind. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der var en der skrev LITB og så blev jeg da nysgerrig over, hvad det NU var for noget.. Øj, der er mange fine ting på den hjemmeside :blink: Ender sgu da med at blive ruineret.. Har fundet strømpebånd, favourbokse, kage"serveringssæt" og et maleri med blækpuder, hvor gæsterne kan sætte deres fingeraftryk.. Ved dog ikke helt om det er en dum ide med maleriet - ved jo ikke hvor nemt blækket går af fingrene :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Husk at tjekke porto før du bestiller :) Min erfaring derfra er nemlig at portoen er vanvittig høj derinde - ofte højere end selve prisen på tingene :) Og så skal du også være obs på at LITB er forbudt på bryllupsklar (hvorfor ved jeg ikke, men det er en af de hjemmesider der er blokeret herinde)

0

Del dette indlæg

Jeg er lige fræk at kopiere ind til dig hvad jeg skrev for lidt siden til aminox. Så har du en rettesnor. :biggrin:

Der er Kinafirmaer på nettet som der kan være tvivl om. f.eks LITB og Jjs og de fleste gange bliver firmanavnet censureret fra bk automatisk. Derfor finder du heller ikke så mange steder navnene skrevet i fuldt navn. Dette gælder også i privat beskeder.

BK har jo Danske butikker som annoncører, der hellere end gerne vil sælge dig smukke originale kjoler, så jeg går ud fra det også har betydning.

Du kan huske disse ting hvis du handler med et Kina firma som nogle måske har haft rigtig dårlige oplevelser med:

1. Der kommer told oveni fordi der er handlet udenfor EU (gælder selvf. også usa og australien osv. Alt udenfor EU vil skattefar gerne have lidt i lommen for.) Det betales først ved modtagelsen btw.

Told kan være meget men brug toldberegner for at få ca. pris så du kender den endelige sum for dit køb.

2. Bestil kun hvis du tør løbe lidt an på en chance. Hvis du ikke er tilfreds med din vare når du har modtaget, er det så besværligt at returnere, at det ryger under kategorien umuligt. Så hvis det går galt må du regne det som et tab eller tage en stor kamp, som sjældet giver ret meget retur hvis overhovedet noget. Købeloven er en by i Rusland, eller Danmark eller æææh ja i hvertfald ikke Kina :biggrin:

3. Tvivlen om firmaet kan også gå på hvorfra de får deres mønstre til f.eks kjoler. Aka du kan risikere at du køber en kjole, der er syet efter et mønster, som de har kopieret.

4. Jeg har hørt rygter om kjoler der ikke lever op til standard mht både stof og syning, altså alt i alt kvalitet.

Når det så er sagt så er jeg stooor fan af Kina alligevel. Min kjole er fra Kina og jeg har bestilt fra begge firmaer flere gange. Jeg har bestilt utallige og rigtig flotte ting og kan ikke sætte en finger nogensteder, på hverken min kjole eller de mange ting. Jeg har fået graveret en masse og printet en hel del personlige ting og overhovedet ikke skyggen af en klage fra mig. Om jeg er heldig, det ved jeg jo så ikke...

Alt virkelig pænt syet i perfekte mål og med rigtig smukt materiale. Mit råd er at du skal mærke efter om du vil løbe an på det eller ej. Jeg tør ihvertfald godt selvom min første bestilling fra hvert firma har været nervepirrende lige til jeg lukkede pakkerne op og blev slået omkuld af de meget smukke ting. :biggrin: Jeg køber aldrig bevidst kopier vil jeg klart tilføje, men omvendt så har jeg altså ikke styr på hvilken designer der ejer hvilket design som et Kinafirma, måske? har neglet eller ikke. Kjolerne målsyes og er lavet pr. kunde og kan tilrettes f.eks hos jj med stropper og alt muuligt andet, så i mine øjne bliver kjolerne meget unikke bare af det. :)

Hvis du synes det er lidt for spændende med en Kina ordre så kig evt. efter annoncørernes tilbud og i brugte kjoler. Til kan man altså gøre en rigtig god handel herhjemme. :biggrin:

0

Del dette indlæg

Tak Namak.. Jeg har ingen intentioner om at købe kjolen/tøj der.. Det var bare de der småting (og et par sko som jeg har forelsket mig hovedkulds i, men har jo allerede nogle herhjemme).. Men, måske jeg har kastet mig ud i nok udenlandsshopping med ringene :wink: Jeg tror i hvert fald lige jeg venter med at bestille noget foreløbig! Men, når vi nærmer os datoen, kunne jeg måske godt finde på det.. (Hvem sagde ubeslutsom.. :tunge: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan en kedelig, regnfuld og grå mandag kan hurtig lysne og være helt vidunderlig, når man hører postmanden smide noget ind ad brevsprækken og det viser sig at være vores prøveringe.. Hvor er det altså surrealistisk! Glæder mig til manden kommer hjem og han skal prøve dem :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Så fik kæresten prøvet ringene i går - og fik lov til at bestemme, at ringene skulle sidde på højre hånd.. Ved ikke lige helt hvordan jeg har det med det, men noget skal han jo have indflydelse på :badgirl: Det havde stor betydning hvilken hånd vielsesringene skulle sidde på, for på hans venstre hånd brugte han en str. 52 og på højre hånd en str. 54.. Underlig mand jeg skal giftes med :wink: Haha.. Så fik jeg også lige sendt en mail afsted med hende jeg korresponderer med og oplyste str. og fik lige spurgt hende, hvor meget det ville koste at opgradere stenen på min ring fra 0,02 ct til 0,05 ct. Er spændt på, hvad det løber op i sidste ende.. :floejt:

0

Del dette indlæg

Jeg er lige fræk at kopiere ind til dig hvad jeg skrev for lidt siden til aminox. Så har du en rettesnor. :biggrin:

Der er Kinafirmaer på nettet som der kan være tvivl om. f.eks LITB og Jjs og de fleste gange bliver firmanavnet censureret fra bk automatisk. Derfor finder du heller ikke så mange steder navnene skrevet i fuldt navn. Dette gælder også i privat beskeder.

BK har jo Danske butikker som annoncører, der hellere end gerne vil sælge dig smukke originale kjoler, så jeg går ud fra det også har betydning.

Du kan huske disse ting hvis du handler med et Kina firma som nogle måske har haft rigtig dårlige oplevelser med:

1. Der kommer told oveni fordi der er handlet udenfor EU (gælder selvf. også usa og australien osv. Alt udenfor EU vil skattefar gerne have lidt i lommen for.) Det betales først ved modtagelsen btw.

Told kan være meget men brug toldberegner for at få ca. pris så du kender den endelige sum for dit køb.

2. Bestil kun hvis du tør løbe lidt an på en chance. Hvis du ikke er tilfreds med din vare når du har modtaget, er det så besværligt at returnere, at det ryger under kategorien umuligt. Så hvis det går galt må du regne det som et tab eller tage en stor kamp, som sjældet giver ret meget retur hvis overhovedet noget. Købeloven er en by i Rusland, eller Danmark eller æææh ja i hvertfald ikke Kina :biggrin:

3. Tvivlen om firmaet kan også gå på hvorfra de får deres mønstre til f.eks kjoler. Aka du kan risikere at du køber en kjole, der er syet efter et mønster, som de har kopieret.

4. Jeg har hørt rygter om kjoler der ikke lever op til standard mht både stof og syning, altså alt i alt kvalitet.

Når det så er sagt så er jeg stooor fan af Kina alligevel. Min kjole er fra Kina og jeg har bestilt fra begge firmaer flere gange. Jeg har bestilt utallige og rigtig flotte ting og kan ikke sætte en finger nogensteder, på hverken min kjole eller de mange ting. Jeg har fået graveret en masse og printet en hel del personlige ting og overhovedet ikke skyggen af en klage fra mig. Om jeg er heldig, det ved jeg jo så ikke...

Alt virkelig pænt syet i perfekte mål og med rigtig smukt materiale. Mit råd er at du skal mærke efter om du vil løbe an på det eller ej. Jeg tør ihvertfald godt selvom min første bestilling fra hvert firma har været nervepirrende lige til jeg lukkede pakkerne op og blev slået omkuld af de meget smukke ting. :biggrin: Jeg køber aldrig bevidst kopier vil jeg klart tilføje, men omvendt så har jeg altså ikke styr på hvilken designer der ejer hvilket design som et Kinafirma, måske? har neglet eller ikke. Kjolerne målsyes og er lavet pr. kunde og kan tilrettes f.eks hos jj med stropper og alt muuligt andet, så i mine øjne bliver kjolerne meget unikke bare af det. :)

Hvis du synes det er lidt for spændende med en Kina ordre så kig evt. efter annoncørernes tilbud og i brugte kjoler. Til kan man altså gøre en rigtig god handel herhjemme. :biggrin:

Jeg har engang bestilt en masse via LITB jeg vil sige, at det jeg bestilte var meget af det noget billigt møg, så ikke pænt ud. Dog er min ring pude og gæstebog utrolig flot. Men der var rigtig meget rod med det danske leverings firma så vi endte med at betale meget mere end vi regnede med og nogle regninger fik vi to gange.... og endte med at diskutere med dem også. Så det var lidt øv.

Hvor fik du dine kjoler fra??

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw er glad for jeg lige fiK opdateret mig på din tråd. Vi er jo datosøstre og jeg har spekuleret i om det var for tidligt at købe ringe. Vil nemlig gerne have den post ud af budgettet ;)

Tror vi bestiller i starten af næste år. Jeg skal lige have lillebror ud af maven først så jeg er mere sikker på fingerstørrelsen ;)

Skøn lille fyr i har fået jer, men han er vel allerede ved at blive stor :)

Redigeret af RikkeD
0

Del dette indlæg

Så fik kæresten prøvet ringene i går - og fik lov til at bestemme, at ringene skulle sidde på højre hånd.. Ved ikke lige helt hvordan jeg har det med det, men noget skal han jo have indflydelse på :badgirl: Det havde stor betydning hvilken hånd vielsesringene skulle sidde på, for på hans venstre hånd brugte han en str. 52 og på højre hånd en str. 54.. Underlig mand jeg skal giftes med :wink: Haha.. Så fik jeg også lige sendt en mail afsted med hende jeg korresponderer med og oplyste str. og fik lige spurgt hende, hvor meget det ville koste at opgradere stenen på min ring fra 0,02 ct til 0,05 ct. Er spændt på, hvad det løber op i sidste ende.. :floejt:

Udfra hvad jeg har hørt, så er det ret normalt, at man har en ringstørrelse eller to større på sin dominante hånd (går ud fra, at din H2B er højrehåndet). Mit gæt er, at det er fordi man bruger hånden væsentligt mere end den anden, og dermed bliver musklerne i den dominante hånd større :)

0

Del dette indlæg

Jeg har engang bestilt en masse via LITB jeg vil sige, at det jeg bestilte var meget af det noget billigt møg, så ikke pænt ud. Dog er min ring pude og gæstebog utrolig flot. Men der var rigtig meget rod med det danske leverings firma så vi endte med at betale meget mere end vi regnede med og nogle regninger fik vi to gange.... og endte med at diskutere med dem også. Så det var lidt øv.

Hvor fik du dine kjoler fra??

Jeg tror man skal bestille med det kritiske øje på varen. Jeg ved at LITB og JJ´s først sender deres varer efter de har beløbet i hånden, så jeg går ud fra det var told du fik ekstra gebyr på. (og jeg synes at DHL levering i øvrigt stinker ift. f.eks GSL da de er meget upræcise med hvornår de kommer og om hvorvidt man kan betale kontant) Hvor æv at læse du har haft en lidt halvskidt oplevelse. Alle mine indtil nu har været absolut til et 12 tal sådan ca. :biggrin:

Mht kjolerne så har jeg bestilt en fra jj´s og en fra LITB plus den til min "brudepåpasser" som kun lige er røget i posten. Den sidste kjole kommer først om ca 3 uger, da den er med fragt til 0;kr.

0

Del dette indlæg

Wauw er glad for jeg lige fiK opdateret mig på din tråd. Vi er jo datosøstre og jeg har spekuleret i om det var for tidligt at købe ringe. Vil nemlig gerne have den post ud af budgettet ;)

Tror vi bestiller i starten af næste år. Jeg skal lige have lillebror ud af maven først så jeg er mere sikker på fingerstørrelsen ;)

Skøn lille fyr i har fået jer, men han er vel allerede ved at blive stor :)

Til den pris kunne jeg simpelthen ikke lade være med at købe dem.. Jeg har dog ikke fået graveret dem i Tyskland, da meget jo kan ændre sig undervejs - også datoen, selvom jeg ikke regner med at der bliver rykket på den..

Tillykke med lillebror - hvornår forventes han ankommet? :wink: Jeg gik 10 (laaaaaange) dage over termin og endte med en lynfødsel på 2 timer og 27 min. :a1221: Og tak! Han er en rigtig basse på 2 mdr. og en uge... Og vejer hele 6,3 kg! Noget helt andet end sin spinkle storebror!

:back2topic: Synes sagtens I kan finde ud af, hvilke ringe I ønsker jer allerede nu.. Det er jo en stor post man krydse af sin checkliste når de er erhvervet - jeg er bare spændt på, om man kan lade dem være, når nu vi har købt dem i så god tid... Mine varmeste anbefalinger til 123gold.de!!

Udfra hvad jeg har hørt, så er det ret normalt, at man har en ringstørrelse eller to større på sin dominante hånd (går ud fra, at din H2B er højrehåndet). Mit gæt er, at det er fordi man bruger hånden væsentligt mere end den anden, og dermed bliver musklerne i den dominante hånd større :)

Du har ret, han er højrehåndet.. Har bare aldrig spekuleret over det, da mine fingre vidst har samme str. på både højre og venstre :wink: Synes bare det er en væsentlig forskel der er.. Men, så er det godt, at vi fik prøvet det af inden vi bare bestilte, hehe..

0

Del dette indlæg

Så kan vi krydse vielsesringe af listen - jeg har i går lavet en overførsel til 123gold.de's bank (og krydser fingre for, jeg har gjort det rigtigt, haha..) Vi endte med at betale 435€ for vores ringe og jeg fik "opgraderet" min sten til en 0,04 ct. hvilket kostede mig 23€

Så i alt har vi givet 3.244 dkkr. for ringene (+ omkostninger for bankoverførsel..) Men, jeg er da helt ekstatisk og glæder mig SÅ meget til at se, at de går i gang med produktionen! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer