Pille

Dig og mig for altid-15.08.15.. Nye billeder 25/10-2015

1,176 indlæg i dette emne

Gæstetræ

Jeg er mange gange faldet over de såkaldte gæstetræ, hvor gæsterne efterlader deres fingeraftryk på et træ i papir/lærred. Jeg har fundet en gratis side, hvor jeg har downloadet templaten og så skal der egentlig bare bestilles blæk hjem i grønne og brunlige nuancer! Derudover vil jeg stadigvæk have den traditionelle gæstebog, hvor folk kan skrive en hilsen, da jeg ved at jeg om mange år vil synes det er hyggeligt at kunne bladre i den - det kan man jo ikke med gæstetræet :wink:

post-66555-0-01223400-1393059597_thumb.p

Ved ikke om det lige ender med dette træ - synes der er så mange flotte og forskellige derude..

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

elsker de gæstetræer, elsker at de er så anderledes....

uuuh er det en side du vil dele ?

Her er linket til det gæstetræ som er ovenover - du kan helt selv bestemme hvilke farver det skal være.. :) På denne hjemmeside er det vidst kun dette træ du kan downloade - men, ellers google "guest tree free template", så kommer der en masse forskellige!

http://www.weddingchicks.com/freebies/wedding-signs-labels/free-printable-tree-thumbprint-guestbook/

Guuud, køber man dem tomme...?

Ja, men det er nok meget smart, at de er tomme - tænk på hvad fragten ville komme op på, hvis de var fyldte (nu ved jeg jo ikke om de kører med Post Danmark priser :wink:)

Ejjj, så kan jeg jo godt begynde at købe.... :floejt:

Jeps, sæt i gang :lol:

De Bubble wands jeg har købt på eBay var altså fyldt med sæbevand :)

Har du "prøvet-pustet" dem? Er spændt på om mine er fyldt - for jeg kunne ikke læse mig frem til det på siden..

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

DIY

Var i Tiger i går med en veninde, da hun skulle have byttet nogle ting - det viste sig at være farligt for mig :oops:

Jeg fik købt en skitsebog, akrylmaling, pensel, papbogstaver (K og & - de havde ikke noget P :pokey: ), noget selvklæbende glimmerpapir og en limegrøn kurv, som jeg påtænker at lave til toiletkurv.. Billede kommer her :biggrin::

106f0i8.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep vi har prøvepust dem og det fungerede rigtig fint :)

Ja det er altid farligt at gå i TIGER! Vidste ikke de også have papbogstaver, men det ligner utrolig meget dem man kan købe i Panduro Hobby, så der kan du nok finde dit manglende bogstav :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Husk lige at prøve puste boblevandet, ved at en del af det fra legetøjsbutikkerne laver nogle grimme pletter, og det ville være synd at få på det fine bryllupstøj....

Det vil jeg have in mente, når jeg får dem!

tusind tak pille ...... du er en skatter

lækre ting du fik købt der ......øv at der ikke var et P ....uhhh det kan være farligt at gå i tiger :wink:

Det var så lidt :) Ja, det blev kun 150 kr. og jeg kunne have købt maaaaange flere ting, men jeg beherskede mig :floejt:

Jep vi har prøvepust dem og det fungerede rigtig fint :)

Ja det er altid farligt at gå i TIGER! Vidste ikke de også have papbogstaver, men det ligner utrolig meget dem man kan købe i Panduro Hobby, så der kan du nok finde dit manglende bogstav :)

Nej, vidste nemlig godt at Panduro havde/har bogstaverne - vi købte dem for nogle år siden til vores store søn, så det var også planen at finde en Panduro, der har et P :biggrin: Ved ikke helt hvad jeg har tænkt mig at gøre ved dem.. De der står på vores søns værelse, står bare uberørt, synes der er noget råt over dem.. Tror måske jeg finder noget mere glimmerpapir og beklæder dem med.. Måtte bare eje dem :floejt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er da super flotte… Sko nr. er jeg helt vild med :))))) :loveshower:

Hov, der mangler da vidst noget :wink:

Nu sover lillebror - så tror måske jeg vil hoppe i et par og øve.. :tunge: I LOVE SHOES!!

Haha ups ja! Sko nr. 2 … De er super skønne! Uh ja også mig, SKO ER FANTASTISKE! :loveshower::tunge:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg købt kærestens Hugo Boss sko. Det endte med at blive dem som hedder Allyn1 - og det fedeste af det hele er, at jeg lige har købt det sidste par i str. 43.. Fu*k, hvor er jeg heldig!! Han har fødselsdag på tirsdag og glææææder mig til at se hans ansigt, når han åbner gaven!

post-66555-0-24559400-1393495970.jpg

Redigeret af Pille
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til jer, og det ser ud til at du har styr på det meste!

Men hvad siger du til god fest underholdning med lækre drinks?

Jeg er indehaver af et cocktail catering firma Get Bartender. Her serverer vi kvalitets cocktails med smil!

Og fordi det ikke bare skal være ren reklame, så vil jeg gerne give dig rabat på vores serviceydelse.

Så hvis du har gæsten, så lad os komme med festen!

Hvis det har interesse, så kan du læse mere om os her: http://getbartender.com/ .. Eller skrive til os på Contact@GetBartender.com!

Uanset hvad, så håber jeg bare at i får en super dag/aften/nat.

Skål herfra!

Bedste Hilsner

Rasmus Damgaard

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fik jeg købt kærestens Hugo Boss sko. Det endte med at blive dem som hedder Allyn1 - og det fedeste af det hele er, at jeg lige har købt det sidste par i str. 43.. Fu*k, hvor er jeg heldig!! Han har fødselsdag på tirsdag og glææææder mig til at se hans ansigt, når han åbner gaven!

fantastisk og mega heldigt at du fik de sidste par :cheerleader3::cheerleader3: håber han bliver glad for gaven

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha en lækker gave. Bliver spændende og se, hvad han siger til dem. :)

Noget helt andet... Undskyld mig, men ham der bartender-annoncøren får da spammet nogle planlægningstråde. :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget helt andet... Undskyld mig, men ham der bartender-annoncøren får da spammet nogle planlægningstråde. :blink:

Ja er du vild... Er der ikke en regel imod sådan noget herinde? Det burde der være! :blink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uha en lækker gave. Bliver spændende og se, hvad han siger til dem. :)

Noget helt andet... Undskyld mig, men ham der bartender-annoncøren får da spammet nogle planlægningstråde. :blink:

Mega dårlig stil, en ting er hvis nogen har oprettet en mail om drinks og/eller bartendere, men bare at skrive på random planlægningstråde giver ingen mening...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Noget helt andet... Undskyld mig, men ham der bartender-annoncøren får da spammet nogle planlægningstråde. :blink:

Ja er du vild... Er der ikke en regel imod sådan noget herinde? Det burde der være! :blink:

Uha en lækker gave. Bliver spændende og se, hvad han siger til dem. :)

Noget helt andet... Undskyld mig, men ham der bartender-annoncøren får da spammet nogle planlægningstråde. :blink:

Mega dårlig stil, en ting er hvis nogen har oprettet en mail om drinks og/eller bartendere, men bare at skrive på random planlægningstråde giver ingen mening...

Meget underligt!! Min plan var bare at springe let og elefant over hans indlæg.. Synes det virker enormt påtrængende!! :shooter:

Kort ang. skoene (lillebror er en røv om natten, så er lidt zombieagtig når vi når denne tid på aftenen!).. Så er de allerede blevet sendt afsted i dag. De ringede fra Kaufmann tidligere i dag ang. min ordre - tænke bare "pis, de har dem ikke i hans str. alligevel".. Heldigvis var de bare blevet i tvivl om adressen, da vi bor i "kvarter" men, jeg (som jeg altid gør og har gjort) forkorter til kvt. og de ville gerne sikre sig, at de sendte til den rigtige adresse.. God service!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er der kommet Hugo sko til kæresten og bubblewands til mig :7himmel: Havde helt glemt at jeg havde bestilt dem - så kan man da vidst snakke om ammehjerne! Nu mangler jeg bare at komme på posthuset efter mit make-up fra e.l.f. som var forsøgt leveret i går, hvor jeg selvfølgelig blev shanghajet hjem til en veninde.. Det kører bare med de internet-ordrer :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... Det sker også at jeg får pakker hvor jeg ikke kan huske hvad jeg har købt... Så er det lidt juleaften ;-)

Det er så skønt.. :cheerleader3: Havde også købt en Bio-Oil på tilbud fra groupon.dk. Den havde jeg også fuldstændig svedt ud.. :floejt: Tror måske bare jeg skal hoppe i seng, nu hvor lillebror endelig sover :lol:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fik bubblewands ind ad døren i går og har først fået åbnet pakken i dag.. De er kommet med indhold og på kassen står der også at det er pletfri bobler - skønt! Og de er prøvepustet og virker fint :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt :-)

Pletfri? Det havde jeg slet ikke tænkt på kunne være et problem :s

Det meste af det der allerede er i de der bryllupsbobler er pletfri, men det man køber i legetøjsbutikkerne og supermarkeder kan lave rigtig grimme pletter så tjek det lige før i får det spredt ud over jeres fine bryllupstøj

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer